Z innej beczki - mogę napisać jak jest w W123 bo przerabiałem temat
1. Zdjąć koło uprzednio podnosząc pojazd
2. Łodkręcić śrubę zabezpieczającą półoś (centralnie w osi piasty)
3. Zdjąć zaciski i tarczobębenek
4. Półoś po cofnięciu w stronę dyfra, odpowiednim ułożeniu i maksymalnym złamaniu na przegubie wyskakuje z piasty jak ta lala
5. Zdemontować szczęki ręcznego bo w czymś tam przeszkadzają
6. Odkręcić nakrętkę od strony dyfra i powyciągać uszczelniacze i łożyska
7. Wszystko ładnie wyczyścić do czysta łącznie z piastą
8. Złożyć nowe uszczelniacze i łożyska na smarze ŁT
9. Pozakładać wszystko w kolejności odwrotnej do demontażu.
To tak w skrócie z pamięci
Pewien kłopot był z włożeniem półosi do piasty ale udało się celnąć
