MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Regulacja zaworów https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=10065 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | MercBeginner [ pt sty 14, 2005 1:41 am ] |
Tytuł: | Regulacja zaworów |
Witam! Po czym poznać, że zawór się nie domyka? Zawory mam wyregulowane (3x co 1000km) i już się ułożyły, więc problem złej regulacji odpada. Jeśli zawór byłby lekko nadpalony to jakby się to odbjawiało? Pozdrawiam - Bartek |
Autor: | and6412 [ pt sty 14, 2005 8:13 pm ] |
Tytuł: | |
OFFTOPIC: Stary, albo jesteś swego rodzanju 'samochdowym hipochondrykiem', albo twoja beczka to byl najgorszy zakup w twoim życiu, bo non, stop masz podejzenia jakichś poważnych awarii ![]() ![]() Oczywiście traktuj to jako żart ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pt sty 14, 2005 8:53 pm ] |
Tytuł: | |
własnie nir to zeby ktos sie z ciebie nabijał ale daj ze wreszcie tej beczuni z raz sie popsuc samej to nie bedzie problemu z diagnoza.... ![]() |
Autor: | MercBeginner [ ndz sty 16, 2005 4:41 pm ] |
Tytuł: | |
Ale Wy mnie źle rozumiecie!!! ![]() Ja nie mam czasu na kapitalny remont załóżmy od dziś rozbieram samochód i za 4 mieisące kończe i mam odrestaurowaną furkę. Mam czas na odbudowywanie krok po kroku i to właśnie czynię ![]() Dlaczego mi "wytykacie", że chcę doprowadzić W123 do stanu jak najbardziej zbliżonego oryginałowi ![]() Jeśli chodzi o naprawy, to beczunia do tej pory jeździłaby bez jakiejkolwiek naprawy!!! Tylko ja nie lubie mieć - prawie dobrze ![]() Poza tym silnik z przebiegiem 360.000km może mieć nadpalone zawory i nie jest to żadne szukanie dzury w całym ![]() Za niedogodności przepraszam ![]() Pozdrawiam - Bartek |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ ndz sty 16, 2005 5:30 pm ] |
Tytuł: | |
To nie tak-nie wiem dlaczego remont silnika ma trwac 4 miesiace? -jak na jednym cylindrze nie ma prawie kompresji to trzeba cos robic-najlepiej rozebrac ,zdiagnozowac i usunac-ale nawet to forum nie powie Ci co jest nie tak........acha i zmien olej na mineralny........ |
Autor: | MercBeginner [ ndz sty 16, 2005 5:47 pm ] |
Tytuł: | |
Ja mówię o remoncie całego auta... Zmieniam już nie długo na mienrala... |
Autor: | Ocet [ ndz sty 16, 2005 6:59 pm ] |
Tytuł: | |
Jesli chodzi o zawor - zrob probe olejowa - niewiem czemu nie zrobili jak wyszla tak skucha z cisnieniem, od razu bylo by latwiej. Jesli chodzi o pelenie - stawialbym na swiece. |
Autor: | MercBeginner [ ndz sty 16, 2005 9:44 pm ] |
Tytuł: | |
Po próbie olejowej jest 2.8MPa Co do świec to faktycznie nie są za dobre, a właściwie to są fatalne - ISKRA ![]() Jeśli chodzi o końcówki wtrysków to może mnie ktoś uświadomić, jakie były oznaczenia dla silników 200D 240D 300D? Czy były jakieś zamienniki? Pozdrawiam... |
Autor: | AMG [ ndz sty 16, 2005 9:52 pm ] |
Tytuł: | |
MercBeginner pisze: Po próbie olejowej było O.K. 2.8MPa
Jeśli chodzi o końcówki wtrysków to może mnie ktoś uświadomić, jakie były oznaczenia dla silników 200D 240D 300D? Czy były jakieś zamienniki? Pozdrawiam... 200D to OM 615 240D to OM 616 300D to OM 617 |
Autor: | and6412 [ ndz sty 16, 2005 11:59 pm ] |
Tytuł: | |
MercBeginner pisze: Ale Wy mnie źle rozumiecie!!!
![]() Ja nie mam czasu na kapitalny remont załóżmy od dziś rozbieram samochód i za 4 mieisące kończe i mam odrestaurowaną furkę. Mam czas na odbudowywanie krok po kroku i to właśnie czynię ![]() Dlaczego mi "wytykacie", że chcę doprowadzić W123 do stanu jak najbardziej zbliżonego oryginałowi ![]() Jeśli chodzi o naprawy, to beczunia do tej pory jeździłaby bez jakiejkolwiek naprawy!!! Tylko ja nie lubie mieć - prawie dobrze ![]() Poza tym silnik z przebiegiem 400.000km może mieć nadpalone zawory i nie jest to żadne szukanie dzury w całym ![]() na jednym tłoku wynosi 1.6MPa. Inna sprawa że trzeba jechać do mechanika, rozebrać silnik i wszystko będzie jasne. Ale zachowuje się tak dlatego że traktuje to forum jako źródło PRAKTYCZNEJ wiedzy z którego bardzo lubię czerpać. Za niedogodności przepraszam ![]() Pozdrawiam - Bartek Chłopie nie denerwuj się, przecież mówiłem, że to była żartobliwa uwaga. Faktem jest ze twoje posty sa tak napisane jakby cos sie działo poważnego non stop. Całkowicie popieram (a co mi tu do popierania ![]() ![]() |
Autor: | MercBeginner [ pn sty 17, 2005 1:46 am ] |
Tytuł: | |
Nie denerwuje się ![]() Staram się tylko wytłumaczyć z tego że nie narzekam na beczunię ![]() Poprostu chce żeby było wszystko "cacy", dlatego dłubię ![]() Co do modeli to dzięki, ale chodziło mi o oznaczenia modeli końcówek wtrysków dla odpowiednich silników (200D 240D 300D)... Jaki są różnice między końcówkami - podobno są... |
Autor: | Ocet [ pn sty 17, 2005 1:49 am ] |
Tytuł: | |
to czemu myslisz o zaworze, jak po probie bylo ok? |
Autor: | MercBeginner [ pn sty 17, 2005 3:54 am ] |
Tytuł: | |
Ocet pisze: to czemu myslisz o zaworze, jak po probie bylo ok?
Bo jedno nie wyklucza drugiego ![]() |
Autor: | Grzegi [ pn sty 17, 2005 9:28 am ] |
Tytuł: | |
...najprawdopodobniej będzie nierówno pracował na wolnych obrotach, jeżeli zawór rzeczywiście jest upalony.....miałem sytuację w M110, kiedy to na 3 cylindrach wydechowe nie miały w ogóle luzu (szczelinomierz 0,05 nie wchodził ![]() |
Autor: | Ocet [ pn sty 17, 2005 11:00 am ] |
Tytuł: | |
MercBeginner pisze: Ocet pisze: to czemu myslisz o zaworze, jak po probie bylo ok? Bo jedno nie wyklucza drugiego ![]() Jezeli wszedzie jest rowno, to znaczy ze albo wszystkie albo jeden. Jezeli jest taka jak mowisz (skad ten pomiar? ) To na moj gust zawory sa ok. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |