MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn wrz 01, 2025 11:01 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt sty 14, 2005 1:41 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Witam!

Po czym poznać, że zawór się nie domyka?
Zawory mam wyregulowane (3x co 1000km) i już się ułożyły,
więc problem złej regulacji odpada.

Jeśli zawór byłby lekko nadpalony to jakby się to odbjawiało?

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Ostatnio zmieniony pt lip 01, 2005 9:57 pm przez MercBeginner, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 14, 2005 8:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
OFFTOPIC:
Stary, albo jesteś swego rodzanju 'samochdowym hipochondrykiem', albo twoja beczka to byl najgorszy zakup w twoim życiu, bo non, stop masz podejzenia jakichś poważnych awarii [zlosnik] [oczko]
Oczywiście traktuj to jako żart ;-)

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 14, 2005 8:53 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
własnie nir to zeby ktos sie z ciebie nabijał ale daj ze wreszcie tej beczuni z raz sie popsuc samej to nie bedzie problemu z diagnoza.... [zlosnik] a moze po prostu nie zwracaj uwagi na usterki i zaplanuj rozbiorke silnika solindy przeglad/remont i spokoj.Ja w moim sprawnym silniku przez 3 lata i ponad 100 tkm tylko raz swiece zmieniałem i jedna regulacja zaworow.. i to wszystko nic poza tym.Zdiagnozowac -zrobic raz a nie wbedziesz znał widoku silnika na długie lata-te silniki jak sa dobre to sa bezobsługowe!

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 16, 2005 4:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Ale Wy mnie źle rozumiecie!!! :evil:

Ja nie mam czasu na kapitalny remont załóżmy od dziś rozbieram samochód i za 4 mieisące kończe i mam odrestaurowaną furkę.

Mam czas na odbudowywanie krok po kroku i to właśnie czynię :)
Dlaczego mi "wytykacie", że chcę doprowadzić W123 do stanu jak najbardziej zbliżonego oryginałowi :)

Jeśli chodzi o naprawy, to beczunia do tej pory jeździłaby bez jakiejkolwiek naprawy!!! Tylko ja nie lubie mieć - prawie dobrze [zlosnik]

Poza tym silnik z przebiegiem 360.000km może mieć nadpalone zawory
i nie jest to żadne szukanie dzury w całym :)

Za niedogodności przepraszam [zlosnik]

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Ostatnio zmieniony pt lip 01, 2005 9:54 pm przez MercBeginner, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 16, 2005 5:30 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
To nie tak-nie wiem dlaczego remont silnika ma trwac 4 miesiace? -jak na jednym cylindrze nie ma prawie kompresji to trzeba cos robic-najlepiej rozebrac ,zdiagnozowac i usunac-ale nawet to forum nie powie Ci co jest nie tak........acha i zmien olej na mineralny........

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 16, 2005 5:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Ja mówię o remoncie całego auta...

Zmieniam już nie długo na mienrala...

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Ostatnio zmieniony pt lip 01, 2005 9:55 pm przez MercBeginner, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 16, 2005 6:59 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Jesli chodzi o zawor - zrob probe olejowa - niewiem czemu nie zrobili jak wyszla tak skucha z cisnieniem, od razu bylo by latwiej.
Jesli chodzi o pelenie - stawialbym na swiece.

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 16, 2005 9:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Po próbie olejowej jest 2.8MPa

Co do świec to faktycznie nie są za dobre, a właściwie to są fatalne - ISKRA :oops:

Jeśli chodzi o końcówki wtrysków to może mnie ktoś uświadomić,
jakie były oznaczenia dla silników 200D 240D 300D?
Czy były jakieś zamienniki?

Pozdrawiam...

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Ostatnio zmieniony pt lip 01, 2005 9:56 pm przez MercBeginner, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 16, 2005 9:52 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
MercBeginner pisze:
Po próbie olejowej było O.K. 2.8MPa


Jeśli chodzi o końcówki wtrysków to może mnie ktoś uświadomić,
jakie były oznaczenia dla silników 200D 240D 300D?
Czy były jakieś zamienniki?

Pozdrawiam...


200D to OM 615
240D to OM 616
300D to OM 617

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 16, 2005 11:59 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
MercBeginner pisze:
Ale Wy mnie źle rozumiecie!!! :evil:

Ja nie mam czasu na kapitalny remont załóżmy od dziś rozbieram samochód i za 4 mieisące kończe i mam odrestaurowaną furkę.

Mam czas na odbudowywanie krok po kroku i to właśnie czynię :)
Dlaczego mi "wytykacie", że chcę doprowadzić W123 do stanu jak najbardziej zbliżonego oryginałowi :)

Jeśli chodzi o naprawy, to beczunia do tej pory jeździłaby bez jakiejkolwiek naprawy!!! Tylko ja nie lubie mieć - prawie dobrze [zlosnik]

Poza tym silnik z przebiegiem 400.000km może mieć nadpalone zawory
i nie jest to żadne szukanie dzury w całym :) Tym bardziej że sprężanie
na jednym tłoku wynosi 1.6MPa. Inna sprawa że trzeba jechać do mechanika, rozebrać silnik
i wszystko będzie jasne. Ale zachowuje się tak dlatego że traktuje to forum
jako źródło PRAKTYCZNEJ wiedzy z którego bardzo lubię czerpać.
Za niedogodności przepraszam [zlosnik]

Pozdrawiam - Bartek


Chłopie nie denerwuj się, przecież mówiłem, że to była żartobliwa uwaga.
Faktem jest ze twoje posty sa tak napisane jakby cos sie działo poważnego non stop.
Całkowicie popieram (a co mi tu do popierania ;-) ) i rozumiem ludzi którzy lubią poprostu dlubac przy swoich autach, bo zawsze jest coś do zrobienia. [ok]

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 17, 2005 1:46 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Nie denerwuje się :)
Staram się tylko wytłumaczyć z tego że nie narzekam na beczunię :)
Poprostu chce żeby było wszystko "cacy", dlatego dłubię :)

Co do modeli to dzięki, ale chodziło mi o oznaczenia modeli
końcówek wtrysków dla odpowiednich silników (200D 240D 300D)...
Jaki są różnice między końcówkami - podobno są...

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 17, 2005 1:49 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
to czemu myslisz o zaworze, jak po probie bylo ok?

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 17, 2005 3:54 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Ocet pisze:
to czemu myslisz o zaworze, jak po probie bylo ok?


Bo jedno nie wyklucza drugiego :)

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 17, 2005 9:28 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
...najprawdopodobniej będzie nierówno pracował na wolnych obrotach, jeżeli zawór rzeczywiście jest upalony.....miałem sytuację w M110, kiedy to na 3 cylindrach wydechowe nie miały w ogóle luzu (szczelinomierz 0,05 nie wchodził [usmiech] ).....po regulacji było OK

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 17, 2005 11:00 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
MercBeginner pisze:
Ocet pisze:
to czemu myslisz o zaworze, jak po probie bylo ok?


Bo jedno nie wyklucza drugiego :)


Jezeli wszedzie jest rowno, to znaczy ze albo wszystkie albo jeden. Jezeli jest taka jak mowisz (skad ten pomiar? ) To na moj gust zawory sa ok.

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl