MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Do diagnozy... ;) https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=10047 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Baz [ śr sty 12, 2005 11:44 pm ] |
Tytuł: | Do diagnozy... ;) |
Panowie powiedzcie ile byście za niego dali na czym byście radzili sie targować wlaściciel chce za niego 6000zł chciał 6900, do auta dodaję : drugą skrzynię biegów, pompę wspomaganie hamulców, sterownik świec żarowych , 4 opony zimowe z felgami kupione w sklepie używane 2 gi sezon i zużyte w około 20 % ,1,5-roczne radio Sony i 4 porządne głośniki, bagażnik dachowy ,poza tym sporo różnych drobnych części - wartośc dodatków szacuję na ok 2000 - 3000 zł posiadam cała dokumentację tego samochodu od momentu zakupu w niemczech, a także sporą część rachunków na wykonane remonty i naprawy auto jest z 80 roku 300D przebieg podobno 330 000 ale wątpię poza tym jest to automat, jest przełożony silnik przeszczep oryginalnie to był 280E VIN wdb12303312071574, WSZELKIE UWAGI MILE WIDZIANE |
Autor: | FENIX [ czw sty 13, 2005 12:00 am ] |
Tytuł: | |
trochę kolega zamotał Auto obecnie jest z silnikiem 300D automatic - według VIN'u wychodzi 280E z automatem. Właściciel mówi że silnik ponoć został zmieniony w DE i jest to wbite w papiery... trochę to dziwne bo raczej trudno zajechać motor 280E tutaj fotki tego auta : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw sty 13, 2005 7:49 am ] |
Tytuł: | |
Fajne pozostałosci po 280-chromy tapicerka itp.-ale 6.00- to chyba troche duzo? nie wyglada ta blacha na taka super igiełke...... |
Autor: | WeebShut [ czw sty 13, 2005 8:00 am ] |
Tytuł: | |
No ale nie wyglada tez na zzarta, jezeli czesci ktore chce dolozyc sa dobre, i uda Ci sie jeszcze troche zjechac to mysle ze warto. Jak z silnikiem, zmierz mu cisnienie i bedziesz mial jasnosc czy sie oplaca brac, czy wpedzisz sie w koszty. Po kierownicy i fotelu widac ze swoje juz przejechal ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Baz [ czw sty 13, 2005 9:44 am ] |
Tytuł: | |
Czy jest tu ktoś kto byłby tak dobry i zechciał w niedziele podjechać do Rybnika na oględziny tego samochodu?? Poza tym jak sprawdza się to ciśnienie o którym kolega wspomniał?? |
Autor: | and6412 [ czw sty 13, 2005 2:19 pm ] |
Tytuł: | |
FENIX pisze: ... trochę to dziwne bo raczej trudno zajechać motor 280E
Jak się chce to się da ![]() |
Autor: | Ocet [ czw sty 13, 2005 2:30 pm ] |
Tytuł: | |
Przyjzyjcie sie jak wyglada kufer... Skoro jest zmieniony zdezak, to stary albo przerdzewial, albo sie pogial... |
Autor: | WeebShut [ czw sty 13, 2005 2:31 pm ] |
Tytuł: | |
Baz pisze: Poza tym jak sprawdza się to ciśnienie o którym kolega wspomniał??
Musisz w poblizu miejsca ogledzin znalezc warsztat,ktory ma odpowiednie urzadzenie do mierzenia cisn sprezania. |
Autor: | Baz [ czw sty 13, 2005 2:34 pm ] |
Tytuł: | |
Ocet pisze: Przyjzyjcie sie jak wyglada kufer... Skoro jest zmieniony zdezak, to stary albo przerdzewial, albo sie pogial...
Która z opcji jest bardziej prawdopodobna?? Proszę wybaczyć mi mój laicyzm. Ale tak czy inaczej chce mieć jak najwięcej argumentów aby urwać obecnemu właścicelowwi nie mało bądź odejść oo kupna tego auta jeśli stan jest "wątpliwy" |
Autor: | WeebShut [ czw sty 13, 2005 2:42 pm ] |
Tytuł: | |
Tylni zderzak powinien wygladac tak, jezeli wedlug VIN jest to model z 280E ![]() Na zalaczonych przez Ciebie zdjeciach zerzak jest inny co moze sugerowac bity kufer, albo to ze poprzedni zderzak jak wspomnial ocet zgnil. Pozatym na zdjeciu wydaje sie jakby klapa od bagaznika odstawala lekko przy szybie. Na pewno bedzie mozna troche zbic z ceny. Przy ogledzinach samochodu warto zejsc na dol i zobaczyc co sie dzieje pod bagaznikiem. |
Autor: | Bukol [ czw sty 13, 2005 2:46 pm ] |
Tytuł: | |
Ja bym odpuścił. Przekładka silnika powinna pociągnąć za sobą także zmianę mostu (inne przełożenia) oraz, czego pewien nie jestem, skrzyni biegów. Sprawdź jakie powinno być przełożenie OM617 (300D), a jakie jest w samochodzie. Do tego: inaczej wyskalowany prędkościomierz i oczywiście detale: chromowane dodatki które były atrybutem 280 (wloty powietrza, listwy pod tylnymi lampami, kły zderzaków, listewki na parapetach itp.). Zdecydowanie jestem za kupowaniem samochodów, które mają taki silnik, z jakim wyjechały z fabryki (niekoniecznie musi to być ten sam, ale taki sam). |
Autor: | Wookee [ czw sty 13, 2005 2:56 pm ] |
Tytuł: | |
Do 280E to znalazłem że 3,54 lub 3,58 natomiast w 300D jest 3,69 - chyba. Znalazłem 1 info o moście 3,90 w 300D. Dla 107 280SLC był most 3,69, więc pojedzie ![]() IMO - jak za kundelka, to nie mało. Jak Ci to nie wadzi i kuszą Cię dodatkowe części - sam decyduj. |
Autor: | Zibi58 [ czw sty 13, 2005 3:13 pm ] |
Tytuł: | |
Witam.....Panowie o co w tym wszystkim chodzi ????? czepiacie się pierdołek.... a to chromek, zderzaczek, a na lakierku słońce nie ta się odbija, maseczka milimetr wystaje...... jak się gościowi podoba autko , pali, wygląd ma w miare możliwy to niech bierze!!!! a co do wymagań o jakich czytam to ono powinno być nówką w dodatku za około 2000PLN... Pozdrawiam.... |
Autor: | inż. Mamoń [ czw sty 13, 2005 3:15 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Ostatnio brak czasu powoduje, ze rzadko tu zagladam... ![]() FENIX pisze: trochę kolega zamotał
Auto obecnie jest z silnikiem 300D automatic - według VIN'u wychodzi 280E z automatem. Znasz to auto? Daj mi jakies namiary na wlasciciela, to sie tym zajme... Pozdrawiam |
Autor: | Bukol [ czw sty 13, 2005 3:19 pm ] |
Tytuł: | |
Zibi58 pisze: Witam.....Panowie o co w tym wszystkim chodzi ????? czepiacie się pierdołek.... a to chromek, zderzaczek, a na lakierku słońce nie ta się odbija, maseczka milimetr wystaje...... jak się gościowi podoba autko , pali, wygląd ma w miare możliwy to niech bierze!!!! a co do wymagań o jakich czytam to ono powinno być nówką w dodatku za około 2000PLN...
Pozdrawiam.... Czytasz i nic nie rozumiesz. Spróbuję wyklarować: - nie 2.000 tylko mówimy o 6.000 - to jest trzykrotna różnica, - niczego się nie czepiamy, tylko klarujemy nowemu koledze po czym rozpozna oryginał, nie interesuje Ciebie to to nie czytaj, - zderzaczek to dość istotna sprawa, bo jeżeli z tyłu nie jest oryginalny to istnieje prawdopodobieństwo wypadku, a to dość ważna rzecz, - maseczka która wystaje o milimetr lub dwa może świadczyć o: źle przeprowadzonej naprawie blacharskiej, wypadku itp - takie rzeczy nie robią się same z siebie, - co do wymagań: odradzałem koledze zakup auta z przekładanym silnikiem, bo z tego można mieć same problemy, więc nie chrzań mi to o wygórowanych wymaganiach za 2.000zł bo głupoty gadasz!!! |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |