MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn wrz 01, 2025 11:01 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr sty 12, 2005 11:44 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 07, 2005 4:57 pm
Posty: 18
Lokalizacja: Będzin
Panowie powiedzcie ile byście za niego dali na czym byście radzili sie targować wlaściciel chce za niego 6000zł chciał 6900, do auta dodaję : drugą skrzynię biegów, pompę wspomaganie hamulców, sterownik świec żarowych , 4 opony zimowe z felgami kupione w sklepie używane 2 gi sezon i zużyte w około 20 % ,1,5-roczne radio Sony i 4 porządne głośniki, bagażnik dachowy ,poza tym sporo różnych drobnych części - wartośc dodatków szacuję na ok 2000 - 3000 zł
posiadam cała dokumentację tego samochodu od momentu zakupu w niemczech, a także sporą część rachunków na wykonane remonty i naprawy
auto jest z 80 roku 300D przebieg podobno 330 000 ale wątpię poza tym jest to automat, jest przełożony silnik przeszczep oryginalnie to był 280E VIN wdb12303312071574, WSZELKIE UWAGI MILE WIDZIANE


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 12:00 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 31, 2004 12:04 am
Posty: 1281
Lokalizacja: Gliwice
trochę kolega zamotał

Auto obecnie jest z silnikiem 300D automatic - według VIN'u wychodzi 280E z automatem.

Właściciel mówi że silnik ponoć został zmieniony w DE i jest to wbite w papiery... trochę to dziwne bo raczej trudno zajechać motor 280E

tutaj fotki tego auta :
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
- Mercedes W123 300 TDT, 83r automatic, W201 190E 1993r. W201 190D 1988r. , W210 300TDT 99r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 7:49 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Fajne pozostałosci po 280-chromy tapicerka itp.-ale 6.00- to chyba troche duzo? nie wyglada ta blacha na taka super igiełke......

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 8:00 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
No ale nie wyglada tez na zzarta, jezeli czesci ktore chce dolozyc sa dobre, i uda Ci sie jeszcze troche zjechac to mysle ze warto.

Jak z silnikiem, zmierz mu cisnienie i bedziesz mial jasnosc czy sie oplaca brac, czy wpedzisz sie w koszty.

Po kierownicy i fotelu widac ze swoje juz przejechal :)

Pozdrawiam

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 9:44 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 07, 2005 4:57 pm
Posty: 18
Lokalizacja: Będzin
Czy jest tu ktoś kto byłby tak dobry i zechciał w niedziele podjechać do Rybnika na oględziny tego samochodu?? Poza tym jak sprawdza się to ciśnienie o którym kolega wspomniał??


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 2:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
FENIX pisze:
... trochę to dziwne bo raczej trudno zajechać motor 280E


Jak się chce to się da ;-), artystów na świecie nie brakuje

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 2:30 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Przyjzyjcie sie jak wyglada kufer... Skoro jest zmieniony zdezak, to stary albo przerdzewial, albo sie pogial...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 2:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Baz pisze:
Poza tym jak sprawdza się to ciśnienie o którym kolega wspomniał??


Musisz w poblizu miejsca ogledzin znalezc warsztat,ktory ma odpowiednie urzadzenie do mierzenia cisn sprezania.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 2:34 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 07, 2005 4:57 pm
Posty: 18
Lokalizacja: Będzin
Ocet pisze:
Przyjzyjcie sie jak wyglada kufer... Skoro jest zmieniony zdezak, to stary albo przerdzewial, albo sie pogial...


Która z opcji jest bardziej prawdopodobna?? Proszę wybaczyć mi mój laicyzm. Ale tak czy inaczej chce mieć jak najwięcej argumentów aby urwać obecnemu właścicelowwi nie mało bądź odejść oo kupna tego auta jeśli stan jest "wątpliwy"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 2:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Tylni zderzak powinien wygladac tak, jezeli wedlug VIN jest to model z 280E

Obrazek

Na zalaczonych przez Ciebie zdjeciach zerzak jest inny co moze sugerowac bity kufer, albo to ze poprzedni zderzak jak wspomnial ocet zgnil.

Pozatym na zdjeciu wydaje sie jakby klapa od bagaznika odstawala lekko przy szybie. Na pewno bedzie mozna troche zbic z ceny.

Przy ogledzinach samochodu warto zejsc na dol i zobaczyc co sie dzieje pod bagaznikiem.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 2:46 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Ja bym odpuścił. Przekładka silnika powinna pociągnąć za sobą także zmianę mostu (inne przełożenia) oraz, czego pewien nie jestem, skrzyni biegów. Sprawdź jakie powinno być przełożenie OM617 (300D), a jakie jest w samochodzie. Do tego: inaczej wyskalowany prędkościomierz i oczywiście detale: chromowane dodatki które były atrybutem 280 (wloty powietrza, listwy pod tylnymi lampami, kły zderzaków, listewki na parapetach itp.). Zdecydowanie jestem za kupowaniem samochodów, które mają taki silnik, z jakim wyjechały z fabryki (niekoniecznie musi to być ten sam, ale taki sam).

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 2:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Do 280E to znalazłem że 3,54 lub 3,58 natomiast w 300D jest 3,69 - chyba.

Znalazłem 1 info o moście 3,90 w 300D.

Dla 107 280SLC był most 3,69, więc pojedzie ;)

IMO - jak za kundelka, to nie mało. Jak Ci to nie wadzi i kuszą Cię dodatkowe części - sam decyduj.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 3:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt maja 21, 2004 10:58 am
Posty: 156
Lokalizacja: 25km na płn.wschód od Jeleniej Góry
Witam.....Panowie o co w tym wszystkim chodzi ????? czepiacie się pierdołek.... a to chromek, zderzaczek, a na lakierku słońce nie ta się odbija, maseczka milimetr wystaje...... jak się gościowi podoba autko , pali, wygląd ma w miare możliwy to niech bierze!!!! a co do wymagań o jakich czytam to ono powinno być nówką w dodatku za około 2000PLN...
Pozdrawiam....


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 3:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 20, 2003 3:05 pm
Posty: 124
Lokalizacja: Rybnik
Witam
Ostatnio brak czasu powoduje, ze rzadko tu zagladam... :(

FENIX pisze:
trochę kolega zamotał

Auto obecnie jest z silnikiem 300D automatic - według VIN'u wychodzi 280E z automatem.




Znasz to auto? Daj mi jakies namiary na wlasciciela, to sie tym zajme...

Pozdrawiam

_________________
inż. Mamoń
VOLVO 945GL 91' - Klocek
Ex - 2 x W123 240D
www.auto-koneser.gratka.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 3:19 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Zibi58 pisze:
Witam.....Panowie o co w tym wszystkim chodzi ????? czepiacie się pierdołek.... a to chromek, zderzaczek, a na lakierku słońce nie ta się odbija, maseczka milimetr wystaje...... jak się gościowi podoba autko , pali, wygląd ma w miare możliwy to niech bierze!!!! a co do wymagań o jakich czytam to ono powinno być nówką w dodatku za około 2000PLN...
Pozdrawiam....


Czytasz i nic nie rozumiesz. Spróbuję wyklarować:
- nie 2.000 tylko mówimy o 6.000 - to jest trzykrotna różnica,
- niczego się nie czepiamy, tylko klarujemy nowemu koledze po czym rozpozna oryginał, nie interesuje Ciebie to to nie czytaj,
- zderzaczek to dość istotna sprawa, bo jeżeli z tyłu nie jest oryginalny to istnieje prawdopodobieństwo wypadku, a to dość ważna rzecz,
- maseczka która wystaje o milimetr lub dwa może świadczyć o: źle przeprowadzonej naprawie blacharskiej, wypadku itp - takie rzeczy nie robią się same z siebie,
- co do wymagań: odradzałem koledze zakup auta z przekładanym silnikiem, bo z tego można mieć same problemy, więc nie chrzań mi to o wygórowanych wymaganiach za 2.000zł bo głupoty gadasz!!!

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl