MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Dyfer i pytania https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=10008 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Jacas [ wt sty 11, 2005 7:14 am ] |
Tytuł: | Dyfer i pytania |
Witam !! Mam problem z dyfrem i szukam rozwiązania. Mam to szczęści że mi nie wyje( powiedzmy że tego nie słyszę bo silnik cichy nie jest ![]() 1) czy bez większych problemów można wymienić te łożyska 2) o numery łożysk i uszczelniaczy Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuje i pozdrawiam miłośników najlepszych samochodów. |
Autor: | Merolek 115 [ wt sty 11, 2005 10:01 pm ] |
Tytuł: | |
A tak na marginesie to od jakiego samochodziku jest ten dyferek? ![]() |
Autor: | Beczko Maniak [ wt sty 11, 2005 10:25 pm ] |
Tytuł: | |
witam,nie chce zapeszać ale dotychczas co jeżdziłem w124,w201 jezdze obecnie,w123 eksploatacja 2 lata w201 ojca 5 lat temu i w115 jakies 6 latek temu to w kazdym z tych mercedesow slyszalem wlasnie ten dzwiek w okolicach dyfra przy puszczonym gazie jak sie auto toczy same na pierwszym biegu i zdaje mi sie ze to normalne u mercedesa:-) hehe nie wiem konkretnie co przyczyna jest czy w dyfrach coś jest czegoś minusem czy poprostu juz tak mercedes ma ![]() |
Autor: | Jacas [ wt sty 11, 2005 10:49 pm ] |
Tytuł: | |
No właśnie najważniejszego nie podałem Mercedes 123 300 D Jakoś nie mogę się przyzwyczaić do myśli że tak już ma być i już. Samochód ma przejechane dopiero 500 tyś km ![]() |
Autor: | Cem [ wt sty 11, 2005 11:44 pm ] |
Tytuł: | |
Ja wprawdzie mam wyjący most, ale przecież jak się nie dodaje gazu to nic nie słychać. Na niskich obrotach na luzie słysze tylko lekki klekot. Więc raczej nie powinno być żadnych metalicznych dzwięków, chyba że wyjące mosty tego nie mają ![]() |
Autor: | Merolek 115 [ śr sty 12, 2005 8:36 am ] |
Tytuł: | |
Ano w dyferku o przełożeniu 3.69 jak się nie mylę to są następujące zimeringi CFW 227 81FSI 45-65-10/12 szt dwie.Łożysko na wyjściu na wał KHM 89410.To nie są orginalne mercedesa,koszt ok.150 zł. |
Autor: | Robert Belzyt [ śr sty 12, 2005 11:32 am ] |
Tytuł: | |
Merolek 115 pisze: Ano w dyferku o przełożeniu 3.69 jak się nie mylę to są następujące zimeringi CFW 227 81FSI 45-65-10/12 szt dwie.Łożysko na wyjściu na wał KHM 89410.To nie są orginalne mercedesa,koszt ok.150 zł.
Oryginalne uszczelniacze kupiłem dużo taniej. |
Autor: | Robert Belzyt [ śr sty 12, 2005 11:35 am ] |
Tytuł: | |
W jaki sposób ruszają się te półośki gdy próbujesz ją obracać, czy na boki (od koła do mostu), do na boki to normalne. |
Autor: | Jacas [ śr sty 12, 2005 7:25 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki za odpowiedż!! właśnie na boki, z tym że jest to dość spory luz i jak zdejmę dyfer to zmienię to co w miare możliwe i sensowne. Mam więc już nr łożyska od strony wału, poproszę jeszcze o te od strony półośki. Pozdrawaim |
Autor: | TReneR [ czw sty 13, 2005 9:05 am ] |
Tytuł: | |
Sprawa z dyfrem jest taka; Talerze polosiek sa lozyskowane slizgowo w koszu dyferencjalu; stad ten luz - sam zas kosz jest lozyskowany lozyskami tocznymi. Luzu na lozysku slizgowym nie skasujesz niestety, na lozyskach kosza natomiast mozesz to zrobic poprzez pierscienie regulacyjne (zmiana grobosci). ALE trzeba uwazac przy regulacji bo te same pierscienie ustawiaja zgryz walka atakujacego i zebatki kosza - jak ustawisz zle (szczegolnie za ciasno) to dyfer pojedzie juz tylko na zlom!! Ja bym stanowczo odradzal wymiane regulacje lozysk kosza - to nie jest prosta sprawa (ustawienie dobrego zgryzu) - wiekszosc warsztatow sie tego nie podejmie! Natomiast polecam wymiane uszczelniaczy jezeli ciekna - koszt orginalu 30-35zl. ps. a kiedy wymieniales ostatnio olej w dyfrze? Moze juz tam galareta jest ![]() |
Autor: | Jacas [ sob sty 15, 2005 11:18 am ] |
Tytuł: | |
Olej ma przejechane 10 tyś km Poproszę jeszcze o jakieś dokładne rysunki dyfra z nr seryjnymi części. jeśli go rozbiorę to wyłącznie sam będę działał, jeśli człowiek to złożył to chyba się da to rozebrać i złożyć, jak znajdę trochę czasu to zobaczymy. Pozdrawiam. |
Autor: | Darius [ sob sty 15, 2005 7:50 pm ] |
Tytuł: | |
A jak wymieniałeś olej to stary olej był rozumiem bo jak go nie było a ty nalałeś a auto ma 500tyś km przejechane to ![]() taka stara rada mechanika jak już dawno niema oleju (w skrzyni moscie) to nie dolewaj bo długo nie pojeździsz ![]() |
Autor: | robson99 [ ndz sty 16, 2005 12:37 am ] |
Tytuł: | |
Robert Belzyt pisze: W jaki sposób ruszają się te półośki gdy próbujesz ją obracać, czy na boki (od koła do mostu), do na boki to normalne.
a jak sie gora dol ruszaja to na zlom z nimi??? jak ruszam to czasami cos strzeli po tej stronie co ten luz jest |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |