MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn wrz 01, 2025 5:57 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt sty 28, 2005 1:34 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
krzys124 pisze:
Z Tobą dyskutowac nie bede , latasz w innej lidze


Masz racje, w pierwszej lidze do poziomu nizszych nie schodze.

krzys124 pisze:
smieszny to jestes Ty z swoją teorią ...

... juz o WeebShut-cie nie wspomne ...



Jak dla Ciebie to Panie WeebShut-cie bo ani piwa ani wodki jeszcze nie pilismy i nie przypominam sobie zebysmy przechodzili na Ty.

krzys124 pisze:
wiec sciagajmy wszyscy baki i czyscmy je bo sie nam zatrzą silniki


Nie wiem jak Ty ale ja przy remoncie mojej MB wlasnie tak zrobilem wiec jesli ludzisz sie ze masz czysto, to prosze bardzo, nikt Ci tego nie broni.

Pozatym nie widze dalszego sensu rozmowy z Toba z prostej przyczyny, jesli nie wiesz jakiej to przeczytaj sobie swoje posty moze sie domyslisz ( o ile potrafisz to robic ;) )

Stawros pisze:
Panowie! proszę pohamowac emocje bo już prawie poszło na noże a i wartość merytoryczna dyskusji kwalifikuje ją do zamknięcia. Spokojniej, spokojniej...


Nie chcialem tego posta pisac, ale juz kiedys byla rozmowa na temat zwracania sie do siebie, polecilbym Ci to Panie Krzysiu przeczytac.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 28, 2005 1:39 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Kolejny raz strzeliliśmy sobie na końcu gola. [szalone] [no]

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 28, 2005 1:46 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
krzys124 pisze:
Baku nie mam zamiaru czyscić , wymieniam filtry co 5 tys


Nic juz nie rozumiem, po co wymieniasz filtry co 5 tyś. km (bo chyba o takich jednostkach piszesz)?. Ja miałem kilka aut z przebiegami ponad 200 tyś. km, którymi robiłem po kilkadziesiąt tys. km i nigdy nie wymieniłem filtra paliwa (wymieniam filtr paliwa w dieselku, ten przed pompa), nigdy nie miałem problemów z zatykaniem układu paliwowowego itp. Za to mój kolega raz nie zatankował paliwa i autko odmówiło posłuszeństwa, niestety po zatankowaniu nie odpaliło, pomogła wymiana filtra i podłączenie pompy paliwowej odwrotnie, dopiero jak wypluła syf to auto odpaliło. Takie przykłady mam z życia swojego i nic na to nie poradzę.
Paliwa brakło mi tylko raz w zyciu, na wakacjach w Chorwacji gdzie nie znalazłam otwartej stacji benzynowej przez jakieś 200km. Ja po prosu nie lubię jeździć z pomarańczową kontrolką bo mnie denerwuje, a co za problem mieć zawsze w zbiorniku więcej niz kilkanaście litrów.
To tyle ode mnie w tej sprawie.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 28, 2005 1:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
(me: how) pisze:
Kolejny raz strzeliliśmy sobie na końcu gola. [szalone] [no]


Niestety [szalone] . Nie twierdze, ze jestem zawodowym mechanikiem ani tym bardziej znawca kazdego tematu, ale nie bede tolerowac wyszydzania. I niestety ( dla osoby ktora to robi ) zawsze bede reagowac w ten sam sposob.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 28, 2005 3:15 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
witam ,moze zdaze zanimtemat bedzie zamkniety :lol: co sie ostanio zdaza czesto bo dyskusja jest cos ozywiona(pełnia czy co? [zlosnik] ).Ale do rzeczy -co do czystosci paliwka to mam foto wskaznika poziomu paliwa z MB 300D 88 rok sedan mojego ex. Nie działała rezerwa pewnie sie domyslacie dlaczego-oczywiscie to co widzicie to juz jest w połowie wyczyszczone bo tych stykow i pastiku to juz widac nie było wogole......acha auto było swiezy import z Belgii tak ze nie jezdziło na polskim ON czy oleju opałowym(chyba ,watpie zeby w belgii....)Tak wiec ocene pozostawiam wam- czyw aucie jeszcze nie tak bardzo starym (88r) zbiornik jest juz czysty czy nie -acha przebieg niecałe 300 tkm-ja bym wolał nie dopuscic do braku paliwa -choc w tym aucie własnie raz mi sie tak zrobiło ze brakóo bo własnie przez ten syf nie było dokładnego wskazania i wskazowka tez oszukiwała -dlatego to rozebrałem.... http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11069 ... AG0003.jpg http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11069 ... AG0004.jpg

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 28, 2005 3:22 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
WeebShut pisze:
(me: how) pisze:
Kolejny raz strzeliliśmy sobie na końcu gola. [szalone] [no]


Niestety [szalone] . Nie twierdze, ze jestem zawodowym mechanikiem ani tym bardziej znawca kazdego tematu, ale nie bede tolerowac wyszydzania. I niestety ( dla osoby ktora to robi ) zawsze bede reagowac w ten sam sposob.

Panie WeebShut! ;) Tylko po co te nerwy? Przecież kolega nie każe nam zmieniać sposobu eksploatacji samochodów. Wyłącznie, mniej lub bardziej sympatycznie, wyśmiewa pewne poglądy. Mnie to nie rusza.

Próba wytłumaczenia - tak.
Trochę ironii - też.
Nerwy - IMO niepotrzebne.

Jego samochód, silnik i poglądy. Uda mu się zrobic sobie krzywdę albo nie.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 28, 2005 3:32 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
krzys124 pisze:
Wracajać do silnika i cukru , mit niby obalony , tyle ze mit dotyczy z tego co ja pamietam silników zasilanych gaznikami i nie dotyczy zajechania silnika a zapackania samego gaznika , wiec chłopaki sie troche pogubili w tych mitach [zlosnik] Na filmie mieli silnik v6 zasilany instalacją wtryskową , która to jednak sie rózni od gaznikowej i to znacznie !
Mit mitem tyle, ze nie sprawdzony i obalony pod prawidłowym kątem , jesli mogę tak napisac ! cukier w zaden sposób nie moze zaszkodzic silnikowi , i nie potrzebne jest tego sprawdzanie ! to wynika samo z siebie , kto sie troche na tym zna ! ;)

Podobno chodziło o tendencję do wybuchu - może za mało jasne było to "bum". Nie wiem nie oglądałem, znam tylko relację.

Poza tym, ja słyszałem tylko "mit" o zatarciu silnika i jestem w stanie to uwierzyć, zwłaszcza znając sposób spalania się sacharozy. Nie wiem dlaczego rodzaj zasilania miałby mieć na to wpływ.

Może zdecydujmy się o czym piszemy ;) , zresztą to była tylko uwaga OT.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 28, 2005 3:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Obrazek

[zlosnik]

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 28, 2005 3:53 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Wookee pisze:
WeebShut pisze:
(me: how) pisze:
Kolejny raz strzeliliśmy sobie na końcu gola. [szalone] [no]


Niestety [szalone] . Nie twierdze, ze jestem zawodowym mechanikiem ani tym bardziej znawca kazdego tematu, ale nie bede tolerowac wyszydzania. I niestety ( dla osoby ktora to robi ) zawsze bede reagowac w ten sam sposob.

Panie WeebShut! ;) Tylko po co te nerwy? Przecież kolega nie każe nam zmieniać sposobu eksploatacji samochodów. Wyłącznie, mniej lub bardziej sympatycznie, wyśmiewa pewne poglądy. Mnie to nie rusza.

Próba wytłumaczenia - tak.
Trochę ironii - też.
Nerwy - IMO niepotrzebne.

Jego samochód, silnik i poglądy. Uda mu się zrobic sobie krzywdę albo nie.


Z tym Panem to nie przesadaj ;) , byla to przenosnia dla kolegi zeby zwolnil troche ze slowami.

Ja mam dystans do siebie, do zartow i ironicznych wypowiedzi, ale wszystko z umiarem i z jakas doza wyczucia. Nie znam sie z Panem Krzysiem na codzien wiec slowa typu, jestes smieszny moze zostawic dla siebie [oczko]

A co do nerwow jeszcze ich tu nie bylo. Sytuacja nerwowa wystapila tylko raz, sytuacja chyba jest Ci znana [oczko]

Uda mu sie zrobic krzywde na pewno, nie wiem tylko czy sobie czy predzej stanie sie to z jego MB ;)

Pozdrawiam

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 28, 2005 4:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
georem pisze:
krzys124 pisze:
Baku nie mam zamiaru czyscić , wymieniam filtry co 5 tys


Nic juz nie rozumiem, po co wymieniasz filtry co 5 tyś. km (bo chyba o takich jednostkach piszesz)?. Ja miałem kilka aut z przebiegami ponad 200 tyś. km, którymi robiłem po kilkadziesiąt tys. km i nigdy nie wymieniłem filtra paliwa (wymieniam filtr paliwa w dieselku, ten przed pompa), nigdy nie miałem problemów z zatykaniem układu paliwowowego itp. Za to mój kolega raz nie zatankował paliwa i autko odmówiło posłuszeństwa, niestety po zatankowaniu nie odpaliło, pomogła wymiana filtra i podłączenie pompy paliwowej odwrotnie, dopiero jak wypluła syf to auto odpaliło. Takie przykłady mam z życia swojego i nic na to nie poradzę.
Paliwa brakło mi tylko raz w zyciu, na wakacjach w Chorwacji gdzie nie znalazłam otwartej stacji benzynowej przez jakieś 200km. Ja po prosu nie lubię jeździć z pomarańczową kontrolką bo mnie denerwuje, a co za problem mieć zawsze w zbiorniku więcej niz kilkanaście litrów.
To tyle ode mnie w tej sprawie.

Po co wymieniam filtry ? dla bezpieczenstwa ropke kupuje w prwdzie po 2.20 ale prosto z orlenu , tyle ze jest w karnistrach a w karnistrach jest róznie!
Panowie hmmmm? wydaje mi sie iz to okreslenie odnosi sie do zamierzchłych czasów , ale skoro grono sobie tego zyczy to bede sie tak zwracał cóz ja sie za Pana nie uwazam , ze juz nie wspomne o kimś ! [zlosnik]
Ale oki
Panowie wszystko rozumiem !! na wszystko moge sie zgodzic , ale nie zgodze sie nigdy iż to co pisze WeebShut tu go zacytuje
"Gorszym zabojstwem dla silnika jest jezdzenie na rezerwie podczas mrozow i wyjezdzanie paliwa do ostatniej kropli"m jest czystą bzdurą ! ale to juz wyjasniłem wiec nie bede sie powtarzał [zlosnik]
Co najwyzej zafajdzmy sobie układ paliwowy
Kto gogo nazwał pierwszy smiesznym , albo jego to co pisze ??? kto , gubisz sie kolego !!
I nie napisalem ze jestes smieszny , tylko inaczej , wiec nie obracaj kota ogonem !

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !
potem CLK 3200 cm
teraz okular 2001 rok 2.7 cdi
vin-WBD2100161B476884
http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM
http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 28, 2005 4:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
MercBeginner pisze:
Obrazek

[zlosnik]

po pełnym remoncie nalał bym sytetiku , pod warunkiem iż chciał bym nim jjezdzić do ok 200kkm

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !

potem CLK 3200 cm

teraz okular 2001 rok 2.7 cdi

vin-WBD2100161B476884

http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM

http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 28, 2005 8:05 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
krzys124 pisze:
Przepcha !!?? nie twierdze i nie mam takowego toku myslowego ! [zlosnik]
Baku nie mam zamiaru czyscić , wymieniam filtry co 5 tys


Piszesz takie bzdury, że aż sie czytać odechciewa [szalone]

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 28, 2005 8:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
krzys124 pisze:
I nie napisalem ze jestes smieszny , tylko inaczej , wiec nie obracaj kota ogonem !



krzys124 pisze:
smieszny to jestes Ty z swoją teorią ...


To tylko tak dla przypomnienia, rozmowe z Toba i tak uwazam za zakonczona wiec dalsze pisanie postow w moim kierunku bedzie pozbawione wiekszego sensu :)

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt sty 28, 2005 9:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 09, 2005 6:57 pm
Posty: 79
Lokalizacja: ŁÓDŻ
BRAWO BRAWO BRAWO !!!

_________________
ME UNFAILIG MB 123!!!EASY RAIDER!!


Na górę
 
 Tytuł:
Post: sob sty 29, 2005 2:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
AMG pisze:
krzys124 pisze:
Przepcha !!?? nie twierdze i nie mam takowego toku myslowego ! [zlosnik]
Baku nie mam zamiaru czyscić , wymieniam filtry co 5 tys


Piszesz takie bzdury, że aż sie czytać odechciewa [szalone]


Bzdury ?? to napisz mądralo cos madrego , bo krytykować jednym zdaniem to nawet ma córka potrafi co ma 11 lat
Bzdurą , było ze Twej strony odezwanie sie w tym temacie !

dla przypomnienia dodam ze chodzi o to zdanie !

"Gorszym zabojstwem dla silnika jest jezdzenie na rezerwie podczas mrozow i wyjezdzanie paliwa do ostatniej kropli"napisał ...WeebShut

i to w temacie gdzie mowa była wiadomo o czym , kto nie wie niech wruci do poczatku ,jezeli szanowne grono podpisuje sie pod tym zdaniem , to wspułczuje tym co tu zajrzą by czerpac informacje , bo albo sie cos pisze precyzyjnie , albo wcale !

to zdanie Weeb Shuta , też moze jest bardzo poprawne ??

Jezeli jezdzisz krotkie odcinki, masz wlaczona dmuchawe, swiatla, radio i nie wiem co tam jeszcze, to akumulator nei zdazy sie naladowac tak jak powienien. Moze to znak zebys dzis go wzial do domu i podlaczyl do prostownika, jutro mozesz juz nie odpalic

Bo ja twierdze inaczej ! jest ono prawidłowe tylko w przypadku gdy alternator jest kaput , albo akumulator ,(to tak w uproszczeniu ) w kazdym innym przypadku ten wywód jest mylny !!

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !

potem CLK 3200 cm

teraz okular 2001 rok 2.7 cdi

vin-WBD2100161B476884

http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM

http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Ostatnio zmieniony sob sty 29, 2005 2:40 pm przez krzys124, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl