MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 29, 2025 4:35 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt sty 30, 2004 10:50 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 20, 2003 10:31 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Malbork
marcin280e pisze:
Bukol pisze:

To fakt. Z tego wątku chciałem się dowiedzieć, czy montaż M110 ze 116 nie pociąga za sobą konieczności trwałych ingerencji w nadwozie samochodu (mocowania silnika itp) tak jak ma to miejsce w przypadku próby założenia 300d ze 123 do 115.


No nie jest tak jak piszesz, to są takie same silniki (300D) po prostu należy użyć innych elementów osprzętu silnika typu łapy,kolektor ss i chyba wydechowy,obudowy filtrów paliwa i oleju itd.Nie trzeba modyfikować nadwozia [zlosnik]
Pozdrawiam


Oczywiście że nie trzeba nic na trwałe przerabiać w nadwoziu, widziałem taką przeróbkę, można bez problemu wrócić do oryginału.

_________________
W115, 240D 3.0 ** W123, 250 ** W126, 300SE ** W124 250TD ** Zetor 50 Super 62r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 31, 2004 5:50 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Robert Belzyt pisze:
marcin280e pisze:
Bukol pisze:

To fakt. Z tego wątku chciałem się dowiedzieć, czy montaż M110 ze 116 nie pociąga za sobą konieczności trwałych ingerencji w nadwozie samochodu (mocowania silnika itp) tak jak ma to miejsce w przypadku próby założenia 300d ze 123 do 115.


No nie jest tak jak piszesz, to są takie same silniki (300D) po prostu należy użyć innych elementów osprzętu silnika typu łapy,kolektor ss i chyba wydechowy,obudowy filtrów paliwa i oleju itd.Nie trzeba modyfikować nadwozia [zlosnik]
Pozdrawiam


Oczywiście że nie trzeba nic na trwałe przerabiać w nadwoziu, widziałem taką przeróbkę, można bez problemu wrócić do oryginału.


Ja słyszałem, że miska olejowa silnika 300D ze 123 wchodzi w kolizję z konstrukcją 114/115. Ale tylko słyszałem.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 31, 2004 6:56 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Hello
Bukol pisze:
Ja słyszałem, że miska olejowa silnika 300D ze 123 wchodzi w kolizję z konstrukcją 114/115. Ale tylko słyszałem.


Ale mowimy chyba o 123 [zlosnik]
Co do 114/115 to zalezy - jezeli nadwozie jest od 280, to raczej nie, a jezeli od 200D, to kto wie... [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>
<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>
<font size=-2> http://mb.vsa.com.pl </font>


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl