A tak jeszcze o spalaniu i częściach.
W trasie wyniki spalania dla wszystkich 3 silników w 107 są podobne (mogę puścić fotkę z instrukcji do mojego). W mieście - nie wiem, bo nie mam wykresów, ale w galerii klubowej są strony z danymi technicznymi 107 280, 380 i 500 - popatrz sam na te potworne 3 litry w mieście i 1,5 w trasie
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
(więcej w starszych V8 ). Wiem jedno, jak jadę 55 km/h, to mam jakie 1500-1600 rpm

. Wątpię, by w 280 było to mniej niż 2200. Wg. mnie, jedynym plusem 280 jest skrzynka 4 biegowa, fajna ale za to ponoć mniej wytrzymała.
Biorąc jeszcze pod uwagę, że 116 jest cięższa i to sporo, to nie jestem pewien, czy 280 nie wypada jeszcze słabiej
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
.
Częściami bym się na Twoim miejscu nie przejmował. Z tego co zrozumiałem, jesteś w Reichu, a na e-bay'u jest tego tyle, że złożysz sobie nawet drugi egzemplarz. Ceny są zazwyczaj przystępne. W Polsce faktycznie tych części do V8 nie ma, ale do 116 jako takiej - tez nie Eldorado.