MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 2:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn paź 17, 2005 11:18 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
dobrzan pisze:
Tak własnie wyglada samochód z "kompleksowo" zrobioną blacharka za 2 tys zl ok 4 lat temu w KN, gdzie w miedzyczasie dochodzilo mnostwo poprawek ktore kosztowaly drugie a nawet trzecie tyle bo "zwazyl sie szpachel" albo pan Gienek sie zwazyl....


Nie szkoda Ci było kasy? Albo 2 tys zł, albo kompleksowa blacharka - jedno z drugim nie idzie w parze. Tak się właśnie wychodzi na oszczędzaniu [szalone]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 18, 2005 7:35 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Sebian pisze:
Nie szkoda Ci było kasy? Albo 2 tys zł, albo kompleksowa blacharka - jedno z drugim nie idzie w parze. Tak się właśnie wychodzi na oszczędzaniu [szalone]


Nie bylo mi szkoda bo to nie za moja kase byla robiona blacharka... robil ja poprzedni wlasciciel. Ja po doswiadczeniu z poprzednim 123 w zyciu juz bym tak nie zrobil i nie zrobie:))

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 11, 2006 10:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Witam panowie
Tak chciałem powrócić do tematu ...
Bo u mnie rdza weszła w próg tu przy (hmm jak to sie na zywa .. za przednim kołem gdzie taka dziórka jest [zlosnik] )

Obrazek

wlasnie do okoła tej dziórki ( [oczko] ) rozpracowała sie brzydka korozja i troszke zżarła. Mam tak zarówno z lewej jak i prawej strony. Orientuje sie ktos moze w kosztach zrobienia czegoś takiego w niezłym zakładzie blacharskim?
Dzieki


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 12, 2006 10:34 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
s teko co siem orietoie to koszt bendzie niedorzy... (sorry ale pisze w TFOJIM jenzyku bo obawjam sie ze nie zrozumiesz jak bendzie poprawnie napisane) <br>Dodano po 4 minutach.:<br>
Sebian pisze:
Nie szkoda Ci było kasy? Albo 2 tys zł, albo kompleksowa blacharka - jedno z drugim nie idzie w parze. Tak się właśnie wychodzi na oszczędzaniu [szalone]


ale sie niezle trafilo przy okazji postu kolegi, ktory odswiezyl temat :)))
Sebian nie oszczedzales, zrobiles kompleksowa blacharke i co... tak czy tak wyszla jedna wielka lipa...

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 13, 2006 11:46 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Byłem u blacharza dzisiaj z tym .. to powiedział, ze za zrobienie obu progów, zaspawanie blachy pod maską (ze wstawieniem podkłądki) i za wspawanie małej blaszki przy błotniku weźnie 200zł. Wiec miałęś race, ze nie za drogo mnie to wyniesie [oczko]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 14, 2006 6:30 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 31, 2006 6:09 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Lubaczów/Podkarpacie
No, a z tym to duży będzie problem?
Z tyłu:
Obrazek




Z przodu:

Obrazek



z tym, że nawet brak gumy pod podnośnik z przodu. Orientuje sie ktoś czy zakupię taką gume no i jakby wyglądał koszt remontu?A może lepiej zrobić to samemu?

_________________
ex W201 190D 88r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 14, 2006 7:50 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmm na tych fotkach mało widać ... ale robota dla wprawdego blacharza nie duża mi sie wydaje!! ... wg mnie 300zł za to nie zapłacisz :lol: a o gume nie trudno, nawet jakas uzywana czy coś ...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 15, 2006 12:22 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 31, 2006 6:09 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Lubaczów/Podkarpacie
Przepraszam za te zdjęcia na górze, ale robiłem je po ciemku.
Co najlepiej zasosować na takie dziury w podwoziu?
Rozumiem, że muszę to dokładnie wydłubać, oczyścić, przesuszyć a potem co najpierw?Środek na korozje, podkład?
Mam w domu jakiś Elakson i chyba hammerait czy jakoś tak.
No i jeszcze kwestia progów, zalewa sie chyba coś do środka?
I pewnie najważniejsze, bo zawsze zastanawiałem sie jaka blacha jest najodpowiedniejsza do takich rekonstrukcji?
Pozdr

_________________
ex W201 190D 88r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 15, 2006 8:21 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
budka pisze:
Co najlepiej zasosować na takie dziury w podwoziu?
Rozumiem, że muszę to dokładnie wydłubać, oczyścić, przesuszyć a potem co najpierw?Środek na korozje, podkład?

No oczyscic itp, a potem zaspawać jakimis blaszkami najlepiej i na koniec kłaść różne podkłady, zabezpieczenia itp

budka pisze:
No i jeszcze kwestia progów, zalewa sie chyba coś do środka?
I pewnie najważniejsze, bo zawsze zastanawiałem sie jaka blacha jest najodpowiedniejsza do takich rekonstrukcji?
Pozdr


Mi blacharz wlasnie oczyszcza calkowicie progi, zaspawuje i zalewa czyms, ale niewiem czym, niekótrzy zalewają betonem [zlosnik] .... A co do blachy to niewiem [oczko]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl