MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 04, 2025 8:00 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 8:43 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
polu a ty powiedz więcej na temat twojej usterki bo z tego co napisałes w pierwszym poście MOZNA WYWNIOSKOWAC ZE CALA STRONA KIEROWCY CI opadła o 3-4 mm a szyber caly czas dziala. Tył ci się nie podnosi, przód jes opadnięty (tego sobie nie wyobrażam) Daj znac co było nie tak.

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 4:36 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
erio pisze:
Ja akurat wiem o czym mowię bo wyjmowałem szyber elektryczny z W123, bo też mialem kłopot z w/w gumką (nr 362) . Tak się skłąda że w moim mercedesie jest nowa gumka z ASO. me:how jeżeli mówimy o tym na czym jeżdzi szyberdach (tak jak samochód na kołach) czyli o 4 płaskich gumkach ( a włąsnie jej zbytnie spłaszczenie lub spadniecie powoduje brak podnoszenia tyłu szyberdachu) na których suwa się szyber w szynach.



Wiem, o które elementy Ci chodzi. Też kupowałem je osobno w bardzo zbliżonej cenie. I faktycznie są cztery, czarne z takim z aksamitnym wykończeniem.

Ale wojz pisze o dwóch ramionach zakończonych rolką, więc przy tych elementach o których myślałeś po pierwsze nic się nie roluje, po drugie nie jest nawet okrągłe, a po trzecie tu 4 a tam 2 sztuki. I stąd moje obawy.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 5:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
z tego co pamiętam ja nie mialem zadnych takich elementów (gumowa rolka) odpowiedzialnych za ruch elektrycznego szybra gora dol w moim wozie ... stąd moje pytanie do niego o rodzaj jego szyberdachu. Moze w manualu jest inaczej ?

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 6:09 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
erio pisze:
z tego co pamiętam ja nie mialem zadnych takich elementów (gumowa rolka) odpowiedzialnych za ruch elektrycznego szybra gora dol w moim wozie ... stąd moje pytanie do niego o rodzaj jego szyberdachu. Moze w manualu jest inaczej ?


Nie jesteś sam [oczko] .
Ja rozbierałem dach przed wakacjami i też nie kojarzę tak opisanego elementu, ale też oprócz jednego z tych czterech dżinxów i nowych uszczelek nic nie robiłem.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 8:21 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2004 4:51 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Zgierz
Więc było tak że strona kierowcy była opadnięta względem dachu o jakies 2-3mm. Tyl się podnosił tylko nier,owno. Byłem z tym u szpenia od szybrów i on pokręcił "śrubami regulacyjnymi" i było ok.
Ale potem i tak wymieniłem całą podstawę i "dekiel" - całe rude, brak kamnałow i części rynienki.
Za szyber + robobotę dałem 300PLN, pewnie można było to zrobić samemu ale woda lała się wręcz z podsufitki.
Teraz linka grzechocze i czasem się nie unosi tyłek, także linka do wymiany.

_________________
Nie kradnij, rząd nie znosi konkurencji.
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 9:52 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
no jak szpec ci juz tam grzebał , i kręcił jakimiś srubami regulacyjnymi (są tam takie :o ) to mozesz tam miec różne cuda wianki patenty. Jerdz z tym do kogoś mądrego kto ma doświadczenie z szyberdachami od MB!!. PS. Jakto linka rzęzi .... jak jest zerwana to jest do wymiany ... ale nie wyobrazam sobie zeby się zużyła, była w jednym kawałku i nie działała jak tzreba, może trybiki w przekłądni w bagazniku ci sie uszkodziły, może szyber za duży opór stawia , poszukaj jeszcze raz "śrub regulacyjnych" :o . Podjedż na jakis spoty lokalny i niech ktoś kompetentny (nie ujmując tobie) obejrzy twoje auto. Zapraszam do mnie lub zagadaj do właściciela Cayenneorange ... lub do me:how ...

Cytuj:
Ale potem i tak wymieniłem całą podstawę i "dekiel" - całe rude, brak kamnałow i części rynienki.


czyli nie masz kanalikó odpływowych ?Łódz nie jest tak daleko ... zrób sobei wycieczkę, obejrzymy objawy, ale naprawic będziesz musiał sam naprawić ( jak wracam z pracy nie mam czasu na nic )

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl