MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 04, 2025 7:03 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 9:14 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 20, 2003 9:51 pm
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków,Chorzów
Antoni Janikowski pisze:
Strzelam: cięgła gazu.



Witam. Niestety nie. Próbuj dalej :lol:



Pozdrawiam Marcin [oczko]

_________________
MB W115 220D 71r. kiedyś automatic.
Ex:MB W115 200D. 76r
Ex:MB C123 280CE 81r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 10:59 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Dywanik ci się zawinął.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 20, 2004 2:33 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Wyrobiła Ci się sprężynka na palcu rozdzielacza? [zlosnik]

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 20, 2004 6:30 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 20, 2003 9:51 pm
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków,Chorzów
Witam. Nic z tych żeczy. :lol:


Pozdrawiam Marcin [oczko]

_________________
MB W115 220D 71r. kiedyś automatic.

Ex:MB W115 200D. 76r

Ex:MB C123 280CE 81r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 23, 2004 1:45 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 9:54 pm
Posty: 3
Lokalizacja: Ostróda
Zbyt mala dawka paliwa na przeplywomierzu


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 26, 2004 7:47 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt gru 24, 2004 8:15 pm
Posty: 25
Lokalizacja: śląsk
Sporo było odpowiedz ,ja myślałem że będzię to jednak za lużna sprężynka na palcu ale jak nie to też se strzele.Miałeś przebicię na wysokim napięciu i daję to taki efekt szczególnie na wysokich obrotach .No i z jeszcze z jedno wciągło ci jakąś szmatę do filtra powietrza albo zatkał się wydech.Albo stara bęzynka.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 27, 2004 10:19 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
nie męcz nas już i powiedz ...

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 06, 2005 10:34 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 20, 2003 9:51 pm
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków,Chorzów
Witam. Zamontowany był zły sterownik pompy. http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11050 ... IM1433.jpg http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11050 ... IM1431.jpg


Powinien być o parametrach 6650obr. i 6 cylindrów.
Zakupiłem odpowiedni i autko odpukac jeździ dobrze. Elegancko wkręca sie na wysokie obroty. Teraz to jest POWER.

Pozdrawiam Marcin. [oczko]

_________________
MB W115 220D 71r. kiedyś automatic.

Ex:MB W115 200D. 76r

Ex:MB C123 280CE 81r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 07, 2005 9:24 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
dales za ten sterownik, czym się róznią dla poszczególnych modeli, podaj namiary na sklep, czy do mojego w123 280e Z 1980 ROKU 177km BĘDZIE TAKLI SAM ?

daj znac ... u mnei parę miesięcy temu po myciu silnika i wymianie filtra paliwa samochód przesdtał jezdzic na benzynie, jezdzi tylko na gazie.

Na benzynie czasem odpalał i chodzil na wolnych obrotach a potem się ksztusił, czasem trzymał 5 tys obr, czasem nie, . teraz nawet nie pali.
- Sprawdzalem pompe samą - daje dobre cisnienie - 6-8 atm w obciążeniu
- Sprawdzilem 3 filtrypaliwa
- Sprawdzilem przewody pal.
- Zbiornik czyszczony byl tego lata zalany VPower po czyszczeniu - jest jeszcze 3/4
- nie wykręcałem wtrysków (ale podpinałem siódmy zapasowy i on nie rozpylał a był dobry), więc:
- Wymienialem szpryce na inną
- nie pomogło, więc stanęło na tym że to jednak pompa.

Ale ja byłem przy tym jak na początku facio sprawdzał cisnienie na pompie i pokazywało do 8 atm przy zatkaniu.

Więc moze u mnie tez ten sterownik uszkodzony mam/utopiłem ??

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl