MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 04, 2025 4:40 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 09, 2004 8:32 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
TrickyKid pisze:
dlugi pisze:
No nareszcie jest jakies ciekawe pismo... jak wroce odrazu kupuje... moze bedzie cos o Porsche w nastepnych numerach... napewno o to zadbam.... :lol:


Na greenpoint'cie zwykłe GT mieli, więc GT Classic może też będą mieć :-) Bardzo mnie cieszy, że pojawiło się pismo n/t wiecznie młodej motoryzacji pozycjonowane na auta po 1950 roku [wszak jest to dużo szerszy rynek niż garstka top-kolekcjonerów - jak Automobilista]. Pierwszy numer absolutnie miodny, drugi też zapowiada się conajmniej interesujący. Mogliby sobie dać spokój z działem "youngtimer tuning" ale to już jest moje prywatne zdanie. A po przeczytaniu całości od deski do deski rozbroił mnie najbardziej tekst o właścicielu Bentley'a z 1928 roku. Cytuję kluczowy fragment : "Jeszcze dwa lata temu Bentley był jedynym samochodem Richarda. Codziennie dojeżdżał nim do pracy." (!!) Inna rzecz, że w kraju gdzie drogi są bezpieczniejsze a kradzieże samochodów są mniej rozpowszechnioną plagą - ubezpieczalnie mogą sobie pozwolić na rzeczy dla nas niewyobrażalne. Za zabytkowy samochód wyceniony na 160K funtów gość płaci pełnego ubezpieczenia 380 funtów rocznie (!!) i ma w to wliczone pełne AC i darmowe holowanie z każdego miejsca w UE...


Też mnie to rozwalilo ;-), podobała mi się też wypwiedź tego gościa o warunkach na polskich drogach :roll: i o tym jak na trzeciego wyprzedzali wszystko co się dało [zlosnik] (autem z lat '20 :o )

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 09, 2004 8:54 pm 
Offline
Swoja BABA

Rejestracja: sob lut 07, 2004 2:26 pm
Posty: 785
Lokalizacja: Kraków
and6412 pisze:
phill pisze:
Idzik pisze:
phill pisze:
[zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] właśnie tak się nazywało [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]


No to w sumie dobrze mówiła [cool] [oczko]


zawsze dobrze mówi... [cool]


Tylko czasami nie do końca i nie całą prawdę [zlosnik]



[skoczek3]

_________________
Porsche 924 targa 84`

"It is good to learn from your mistakes, but better still to learn from the mistakes of others!"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 09, 2004 11:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 13, 2004 11:26 am
Posty: 117
Lokalizacja: k/Szczecina
też kupiłem gazetkę i potwierdzam, że jest świetna... jak dla mnie poprostu jest rewelacyjna.... już się drugiego numeru doczekac nie mogę [zlosnik]

_________________
w115 200d `75
w123 200 `80
c124 230ce `89


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 09, 2004 11:54 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Nie porównywał bym jej do Automobilisty - jednak to jest inny profil... W GT Classic prym wiodą jednak auta wyprodukowane zdecydowanie po wojnie i youngtimery, a w Automobiliście główny nacisk kładą na auta starsze, porady techniczne oraz historię sporu i automobilizmu... Niby oba pisma sa o tym samym , ale jednak... W GT Classic podchodzą do tematu w sposób bardziej "wzrokowy" - więcej fotek i barw niż w "Automobiliście"

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 10, 2004 8:36 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Idzik pisze:
Nie porównywał bym jej do Automobilisty - jednak to jest inny profil... W GT Classic prym wiodą jednak auta wyprodukowane zdecydowanie po wojnie i youngtimery, a w Automobiliście główny nacisk kładą na auta starsze, porady techniczne oraz historię sporu i automobilizmu... Niby oba pisma sa o tym samym , ale jednak... W GT Classic podchodzą do tematu w sposób bardziej "wzrokowy" - więcej fotek i barw niż w "Automobiliście"


Idzik masz racje, tych gazet nie mozna porównywać ale na własnie takiej gazy brakowało na naszym rynku prasowym.

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 11, 2004 6:04 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 31, 2003 2:43 pm
Posty: 73
Lokalizacja: Lublin
TrickyKid pisze:
dlugi pisze:
No nareszcie jest jakies ciekawe pismo... jak wroce odrazu kupuje... moze bedzie cos o Porsche w nastepnych numerach... napewno o to zadbam.... :lol:


Na greenpoint'cie zwykłe GT mieli, więc GT Classic może też będą mieć ...


Nie mieszkam na Grennpoint'cie... [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

A gazetke kupie juz za tydzien w Polsce, bo wracam 18 listopada! [smiech] [smiech] 8)

_________________
944 83r. 2.5

W przeszłości:
123 77r. 200D Horyzont
116 76r. 450SE Olivka


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 11, 2004 8:45 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
dlugi pisze:

Nie mieszkam na Grennpoint'cie... [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

A gazetke kupie juz za tydzien w Polsce, bo wracam 18 listopada! [smiech] [smiech] 8)


Ja też nie mieszkałem na GP, ale raz w tygodniu trzeba było tam pojechać z odległego BayShore po jakieś normalne żarcie, wszakże ile można jeść ten szmelc z KingKullena...

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 11, 2004 6:49 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Pismo przeczytałem od dechy do dechy. Warto, aczkolwiek czuję tendencyjne wypowiedzi autorów, którzy do tej pory pisali wyłącznie o tuningu. Jeżeli nabiorą ogłady i zatrudnią kilku pasjonatów, miłośników i znawców będzie dobrze. Jeżeli pisać będą wyłącznie tuningowcy, to szybko zamknął pismo. Forma graficzna podoba mi się i tutaj widzę główne zagrożenie dla Automobilisty. Redakcja AM wyszła z założenia, że szata graficzna pisma musi odziwrciedlać charakter pisma, być retro. Ale nie tędy droga - oglądając reporataż ze zlotu czy rajdu chcę zdjęć - i to dobrych, a nie czarno-białych mniejszych niż pudełko zapałek. Jeżeli rozwój GT classic pójdzie w odpowiednim kierunku, to AM może być zagrożony. Garstka entuzjastów czytająca cykl o renowacji motocykla (nota bene reprint z niemieckiego) nie utrzyma dinozaura przy życiu.

PS - artykuły o tuningu youngtimerów są OK. Trzeba pokazać, że to się da zrobić bez buractwa.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 12, 2004 11:06 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
Ja też już jestem po lekturze. choć przyznam że powitanie z nowym pismem było mało obiecujące... kupiłem egzemplarz zaczynający się od str. 27, potem wszystko szło po kolei aż do str. 50 po której była str...27 i potem już wszystko normalnie aż do końca , czyli str. 75. Musiałem kupić drugi egzemplarz. Samo pisemko zapowiada się interesująco i nawet artykuł o tuningu mnie nie zniesmaczył i zgadzam się tutaj z Bukolem. Trochę rozśmieszył mnie w artykule "Najszybsza ciężarówka świata" opis tzw. "mamki" jako czegoś wyjątkowego i nazwanie jej pompą paliwa. Świetny tekst o PF 125p z dużą ilością szczegółów, niby oczywistych a jednak zapomnianych. Zastanawiam się również jak nazwać przerobionego PF 1300? chyba nawet nie repliką , bo oryginalnych Akropolis z silnikiem 2.0l nie było. Ale pomysł sam w sobie fajny.
Dużo lepsze niż w "Automobiliście" reportaże z imprez i zdecydowanie lepsza grafika gazety.Ciężko oceniać czy "GT Classic" zagrozi "Automobiliście" czy nie, mam nadzieję że nie i że czytelnicy (tak jak ja) będą kupować oba pisma, napewno jest to zapełnienie pewnej luki na tym rynku.

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 12, 2004 11:20 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
w artykule "Elegant ze Stuttgartu" podoba mi się pewien fragment o kierownicy w Pagodzie <str 38> -musze powiedzieć że rzeczywiście kierownica w pagodzie jest za duża- polecam taką od malucha= mała i gruba i jakże stylowa [zlosnik]

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 12, 2004 3:17 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Stawros pisze:
mam nadzieję że nie i że czytelnicy (tak jak ja) będą kupować oba pisma


jak długo będą na rynku, tak długo będę kupował.

Cytuj:
w artykule "Elegant ze Stuttgartu" podoba mi się pewien fragment o kierownicy w Pagodzie <str 38> -musze powiedzieć że rzeczywiście kierownica w pagodzie jest za duża- polecam taką od malucha= mała i gruba i jakże stylowa


Taaaak - tuningowcy. Cóż, a ja dlatego nie chcę 115 II seryjnej bo nie leży mi ta gumowa kierownica. Każdy ma jakieś preferencje...

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 23, 2004 5:39 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Właśnie dorwałem w łapki 2 numer tego pisma... W tym numerze króluje Mini i 300SL Gullwing... Jest też ciekawy artykuł o rejestracji pojazdu zabytkowego (może stanowić cenne uzupełnienie artykułu z jednego z zeszłorocznych numerów Automobilisty [cool] ). Do tego opis Fiata 125 (made ine Italy), Opla Monza i wiele innych artykułów i artykulików. Generalnie jest co poczytać [oczko] [cool]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 23, 2004 8:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 28, 2004 11:38 am
Posty: 314
Lokalizacja: Wrocław / Warszawa
Witam,
Luksusowe pisemko, przydało by się z nimi skontaktowć :)

pozdrawiam

_________________
Vesa vel maly

Mercedes Benz W115 220D 1972 "LULU"
Mercedes Benz W210 320cdi 2001 "CYCUŚ"
Breslauer,


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 24, 2004 1:56 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Własnie zgłębiam sobie to pisemko (no bo co by tu robiś w środku nocy w pracy [zlosnik] ) i przyuważyłem foteczkę Tobolowej 111-ki, w artykule o żóltych blachach... Jednak to jest piękne auto [cool] [ok]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl