no to jedziem:
wiązka klimy idzie delikatnie pod skosem,nie z całą instalacją
i zaraz za zbiorniczkiem ucieka w dół po podłużnicy. widok zasłania troche bańka z ropą ale auto mam narazie podłączone na krótko.
tak wychodzi pod podłużnicą. koło klaksonu widać niepodpiętą wtyczke od sprężarki
tak wędruje pod chłodnicą na drugą strone czyli do osuszacza
i wyskakuje spod podłużnicy na osuszacz
widok na podstawe przekazników klimy
kabel od wentylatora idzie po tym ukośnym wzmocnieniu łączącym górny pas z dolnym (w wersji bez klimy,czyli bez wiatraka jest tylko to prawe ukośne wzmocnienie,w wersji z klimą masz 2). do tego wzmocnienia powinno być to przymocowane na 1 lub 2 te mercedesowe trytytki. ja jeszcze mam auto w proszku więc nie spinam narazie wszystkiego na amen. wtyczka od wentyatora wchodzi pod podłużnice
i tu łączy się z wtyczką,która wychodzi z wiązki idącej obok zborniczka spryskiwaczy i potem pod chłodnicą lecącą na prawo.
teraz podciśnienia elektrozaworka
jeden z wężyków idzie do egr
drugi do czujnika czy też zaworka (nie wiem)
mama nadzieje,że coś pomogłem. jak by trzeba było coś jeszcze to pisz.
Jakub Gozdzik dzięki za linki. rzetelna kopalnia informacji. mimo iż nie znam języka to obrazki dużo mówią