MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 05, 2025 11:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw kwie 22, 2004 7:09 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Lambda w KE jest potrzebna więc coś tu nie tak? Innym dziwnym przypadkiem jest K z sondą lambda.I nie wszystkie silniki M102 miały KE.A może porozmawiamy o KE i regulatorze elektrohydraulicznym??


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 22, 2004 9:13 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
georem pisze:
Witaj w 123 z 85 roku były już silniki M102 czyli taki jak Twój tylko krótszy o dwa cylindry. Reasumując mają wtrysk KE-Jetronic, pozdrawiam.

Nie masz racji, jesli chodzi o moj M102 - to jest K-jet [ok]

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 22, 2004 9:15 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Antoni Janikowski pisze:
(...)Podejżewam że taki wtrysk ma rownież beka Jarka.

Dokladnie [ok]
KE-jet mam w SECu [hehe]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 22, 2004 3:06 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Właśnie dzisiaj sprawdziłem u kumpla w ESi tronic'u Boscha i beczki nie miały nigdy wtrysku KE. Ciesz się JareG że nie masz takich baletów jak ja ze swoim. W SEC'u masz wtrysk Bosch KE-Jetronic ver 3.5 czyli taki jak u mnie.Jakbym używał W124 rekreacyjnie jak ty SEC'a to już dawno bym ten gaz wywalił.Ale to niestety jest samochód do pracy mojego ojca i częstej intensywnej mojej jazdy [zlosnikz] .Z drugiej strony dzięki tym wszystkim perypetiom wiem że czegoś się nauczę.Chyba nikt mi nie pomoże z tym regulatorem elektrohydraulicznym.Właściwie to już prawie wiem jak to działa tylko jeszcze pomierzę napięci i spróbuję zrobić, nazwijmy to "emulator".ALe jakby ktoś miał jakieś cenne informacje to proszę o napisanie paru słów.
Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl