MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 16, 2025 6:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw lis 01, 2007 10:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Między krzywką wałka a zaworem

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 02, 2007 8:11 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
Dziekuje :-)

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 02, 2007 8:21 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
howser pisze:
Wojtyla napisał:
dla PB klucz 13-e i dobry ale to dobry wkrętak krzyżowy, 2 bronki i troszkę czasu ~ godzinki

fakt 13 do pokrywy zaworów, i bardzo dobra płaska siedemnastka do regulacji (w przypadku M110 oczywiście)

Z braku podania motoru przyjąłem, że jest to najpopularniejszy reaktor [zlosnik] ale może się zdarzyć tak, że nasze wywody pójdą się stosunkować, bo jest tam załadowana jednostka z lat 90 tych bez regulacji zaworowej a klepie hydraulika(samoregulator) [zlosnik]
kielbik pisze:
juz mialem napisac gdzie - ostatkiem sil sie powstrzymalem...

Dlaczego? :o tak jak w innej dziedzinie życia w szparkę [zlosnik]
(me: how) pisze:
Ja mam szczelinomierz z pochwą, więc wkładam do pochwy.

Jak zwał, tak zwał [zlosnik]
ps
kielbik pisze:

kielbik nie denerwuj się, każdy się uczy do końca życia ;)
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 02, 2007 11:16 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
holyfido pisze:
Ktos mi napisze gdzie mierzyc te szczeline?

W GMP tloka (zawor S i W zamkniety), miedzy walkiem rozrzadu a dzwigienka zaworowa.

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 04, 2007 9:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 07, 2006 8:21 pm
Posty: 159
Lokalizacja: Ze stolicy.Najstarszych gór.
(me: how) pisze:
Ja mam szczelinomierz z pochwą, więc wkładam do pochwy
[zlosnik] ta zapewne wykładana jest macicą .Perłową ,naturalnie.Pozdrawiam.

_________________
Mówić prawdę ,jak czekista czekiście!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 1:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 12:13 am
Posty: 239
Lokalizacja: Białystok
Panowie,
Sorki, że odgrzewam starocia, ale czy zwykła płaska 17 wystarczy do regulacji luzów zaworowych w M110 ??

Gdzie nie zadzwonię, to nikt się nie chce tego podjąć dlatego, że potrzebny jest specjalny, wygięty klucz :( Chciałem go nawet kupić w ASO Mercedesa w Białymstoku, to mi powiedzieli, że nie sprzedają tak fachowych urządzeń :evil:

Pracuję w ASO Volvo w Białystok i zaplecze warsztatowe mam naprawdę bogate, aczkolwiek takiej wygiętej 17 to nie posiadamy na stanie...

Prośba o info.

Pzdr
Damian

_________________
W123 280CE '84
Mitsubishi Pajero 3.0V6 '98
Volvo V50 2.0D '07


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 2:26 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
DamonPr pisze:
ale czy zwykła płaska 17 wystarczy do regulacji luzów zaworowych w M110 ??

zwykła płaską z hipermarketu bym nie próbował,
ale jesli masz dobre zaplecze jak piszesz to dobrą 17 też sie da.

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 2:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
DamonPr pisze:
Chciałem go nawet kupić w ASO Mercedesa w Białymstoku, to mi powiedzieli, że nie sprzedają tak fachowych urządzeń

Z tego co pamiętam, to ona występuje bez łaski w ofercie firmy Hazet. A jeśli chciałbyś koniecznie oryginał, daj znać.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 3:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 12:13 am
Posty: 239
Lokalizacja: Białystok
Sorki za reklamę, ale to chyba to:

http://www.pronar.com.pl/katalog/?page= ... ef=A030278

Jak coś to sobie zamówię :)

Pzdr

_________________
W123 280CE '84
Mitsubishi Pajero 3.0V6 '98
Volvo V50 2.0D '07


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 5:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Pronar sprzedaje tylko podmiotom gospodarczym. U nich musisz wziąć na firmę. Ale jest kilka innych firm, które oferują Hazet'a. I ceny mają nieraz lepsze...

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 6:09 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Regulowałem u siebie dwa razy, potrzebne są: klucz 13, jakiś nasadowy imbus 5 do rozkręcenia wspornika cięgien gazu, dwa klucze 14 (jeden krótszy najlepiej powyginany), szczelinomierz (ja swój kupiłem za 6zł), klucz 27 (nasadowy) do pokręcania wałem no i nowa uszczelke pod pokrywke zaworów. Ze swojego skromnego doświadczenia powiem ci, że jeśli nie masz powyginanej 14 to dobrze jest odkręcic wtryski bo przeszkadzają (oczywiscie nie trzeba, ale sie troche powkur....). Szczelinomierz włóż między krzywke, a dźwigienke.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 7:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 12:13 am
Posty: 239
Lokalizacja: Białystok
darus pisze:
Regulowałem u siebie dwa razy, potrzebne są: klucz 13, jakiś nasadowy imbus 5 do rozkręcenia wspornika cięgien gazu, dwa klucze 14 (jeden krótszy najlepiej powyginany), szczelinomierz (ja swój kupiłem za 6zł), klucz 27 (nasadowy) do pokręcania wałem no i nowa uszczelke pod pokrywke zaworów. Ze swojego skromnego doświadczenia powiem ci, że jeśli nie masz powyginanej 14 to dobrze jest odkręcic wtryski bo przeszkadzają (oczywiscie nie trzeba, ale sie troche powkur....). Szczelinomierz włóż między krzywke, a dźwigienke.


Ale z tego co pisze Howser to do regulacji M110 potrzebna jest 17 :-?

Tamten klucz Hazet'a to chyba 14 i 17 w jednym :)

Pzdr

_________________
W123 280CE '84
Mitsubishi Pajero 3.0V6 '98
Volvo V50 2.0D '07


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 9:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
DamonPr pisze:
Tamten klucz Hazet'a to chyba 14 i 17 w jednym

Dokładnie tak

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 28, 2008 1:17 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
DamonPr pisze:
darus napisał:
Regulowałem u siebie dwa razy, potrzebne są: klucz 13, jakiś nasadowy imbus 5 do rozkręcenia wspornika cięgien gazu, dwa klucze 14 (jeden krótszy najlepiej powyginany), szczelinomierz (ja swój kupiłem za 6zł), klucz 27 (nasadowy) do pokręcania wałem no i nowa uszczelke pod pokrywke zaworów. Ze swojego skromnego doświadczenia powiem ci, że jeśli nie masz powyginanej 14 to dobrze jest odkręcic wtryski bo przeszkadzają (oczywiscie nie trzeba, ale sie troche powkur....). Szczelinomierz włóż między krzywke, a dźwigienke.


Ale z tego co pisze Howser to do regulacji M110 potrzebna jest 17


tak w m110 jest potrzebna 17 ;)

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 28, 2008 5:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 12:13 am
Posty: 239
Lokalizacja: Białystok
Czy ktoś z Was zamawiał z firmy www.pronar.com.pl ??

Bo założyłem tam konto i jak na razie mija prawie doba i zero odzewu z ich strony :(

Wielkie dzięki za cenne rady

Pzdr

_________________
W123 280CE '84
Mitsubishi Pajero 3.0V6 '98
Volvo V50 2.0D '07


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl