MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 9:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 9:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 07, 2004 7:42 pm
Posty: 158
Lokalizacja: Trójmiasto
bary123ce pisze:
Oliva pisze:
Zawsze mozna poszerzyc błotniki!!!

Nie rób jaj. Nie trzeba. [szalone]


Zawsze jest drugie wyjscie... trzeba zdjąć.... :(

_________________
W123 CE - sprzedana
BMW 318i E-36
W202 C180
Octavia 1,9 tdi


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 9:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 12, 2007 9:00 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
piotras pisze:
bary123ce pisze:
Oliva pisze:
Zawsze mozna poszerzyc błotniki!!!

Nie rób jaj. Nie trzeba. [szalone]


Zawsze jest drugie wyjscie... trzeba zdjąć.... :(


A ja znalazlem w necie cos takiego : dla wyjasnienia co to ET
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11750 ... 717-ET.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 10:01 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
No ale co Panowie się boją klepania? Ej, no jak chcecie mieć poczwórny walec, to wybaczcie, ale potrzeba trochę gimanstyki. Tylko nie mówcie, że wam szkoda. Jako kustosz, purysta i esteta przypominam, że przy posadzonych fabrycznie 124 na blotniku w okolicy rantu po jego wewnętrznej stronie znajdziemy warstwę mechanicznie nakladanego kitu, który chroni blachę przed przytarciem. Jak dla mnie to lepiej sklepać porządnie ten rant na gladko i zakitować po calości niż przycierać co trzeci dzień, bo najzwyczajniej nie pozbieracie się z korozją i w ogóle to chyba cienko się jeździ z niepasującymi kolami. Ja bym chyba nie mógl. A w ogóle najlepiej to wiadomo co. [zlosnik]

Z czegoś te ceny w AMG się braly. Ktoś tam myślal za ciężkie tysiące DM, jak zrobić trzy stopnie dla silnika i pakiet zawiasu, żeby nie bylo lipy. No ale to byly dawne, piękne czasy...

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 10:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
Patrzy mi na to, że to oryginalne Penty. Przeciez sporo w123 jeździ na takich bez problemu. :o
Nie przypuszczam, żeby wszyscy klepali ranciki. [zlosnik]
P.S.
Przy tej szerokości opony mozna jeszcze cokolwiek zpanować nad statkiem czy jusz 10 w skali Beauforta? ;)

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch
210 000 km
----------------------------------------------------
Żonę mam w domu, kochankę w garażu.
----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 27, 2007 10:37 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Tylko, że silników jest kilka, każdy ma inny wypas, sprężyny, amortyzatory, wiek i stopień ich zużycia. Robi się więc kupa i to jeszcze przypadkowa.

Niech żyją dekle na pelnym 175!

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 28, 2007 9:26 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 07, 2004 7:42 pm
Posty: 158
Lokalizacja: Trójmiasto
(me: how) pisze:
No ale co Panowie się boją klepania? Ej, no jak chcecie mieć poczwórny walec, to wybaczcie, ale potrzeba trochę gimanstyki. Tylko nie mówcie, że wam szkoda. Jako kustosz, purysta i esteta przypominam, że przy posadzonych fabrycznie 124 na blotniku w okolicy rantu po jego wewnętrznej stronie znajdziemy warstwę mechanicznie nakladanego kitu, który chroni blachę przed przytarciem. Jak dla mnie to lepiej sklepać porządnie ten rant na gladko i zakitować po calości niż przycierać co trzeci dzień, bo najzwyczajniej nie pozbieracie się z korozją i w ogóle to chyba cienko się jeździ z niepasującymi kolami. Ja bym chyba nie mógl. A w ogóle najlepiej to wiadomo co. [zlosnik]

Z czegoś te ceny w AMG się braly. Ktoś tam myślal za ciężkie tysiące DM, jak zrobić trzy stopnie dla silnika i pakiet zawiasu, żeby nie bylo lipy. No ale to byly dawne, piękne czasy...


Mądrali nam tu nie brakuje [zlosnik] [zlosnik]

_________________
W123 CE - sprzedana

BMW 318i E-36

W202 C180

Octavia 1,9 tdi


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 28, 2007 10:41 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 22, 2004 6:22 pm
Posty: 834
Lokalizacja: Łódź
piotras pisze:
Mądrali nam tu nie brakuje


Nie wiem Kto jest większym "mądralą" :roll:
Ten, kto zawsze pisze o pięknie klasycznych Mercedesów i mówi o tym, że powinno się je utrzymywać w oryginalnym stanie, czy ten kto ładuje do 230 tki kapcie 225 na przód [szalone] [szalone] :roll:

_________________
126.034


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 28, 2007 10:57 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
czy ten co laduje 200d do budy 280 ? :lol:

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 28, 2007 10:59 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 22, 2004 6:22 pm
Posty: 834
Lokalizacja: Łódź
drwalu pisze:
czy ten co laduje 200d do budy 280 ?


To musi jeszcze raz pogratulować poprzedniemu właścicielowi [zlosnik] [zlosnik] ;)

_________________
126.034


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 28, 2007 11:01 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
Wojtek123 pisze:
To musi jeszcze raz pogratulować poprzedniemu właścicielowi



hahahah [oczko]

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 28, 2007 11:02 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
przerabiałem ten temat w swojej . Mój wniosek jest/był taki - albo jechać po całości czyli nie 16 tylko 17 albo pozostać przy org tzn baroki 14/15 .
Też chciałem Penty ale nie założyłem bo nie podobało mi się że tak własnie wystają .
A to że wystają to jest to zło konieczne , ponieważ powodem takiego (koniecznego) ET jest dolny drążek , który przy próbie założenia jakich kolwiek szerszych alu o "wizualnie" poprawnym ET trze o to własnie koło .
W 17tce ten drążek się chowa i mamy wolny wybór :]
Koniec końcem i tak udało mi się dobrać 16tki ale były konieczne dystanse co z kolei negatywnie wpłynęło na prowadzenie ... bo na 17tkach prowadził się jak na szynach i nic nie tarło .

fotka 17

Obrazek

fotka 16

Obrazek

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 28, 2007 11:21 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 07, 2004 7:42 pm
Posty: 158
Lokalizacja: Trójmiasto
Wojtek123 pisze:
piotras pisze:
Mądrali nam tu nie brakuje


Nie wiem Kto jest większym "mądralą" :roll:
Ten, kto zawsze pisze o pięknie klasycznych Mercedesów i mówi o tym, że powinno się je utrzymywać w oryginalnym stanie, czy ten kto ładuje do 230 tki kapcie 225 na przód [szalone] [szalone] :roll:


Człowieku!!
Zastanów się ,co piszesz!!
.Gusta i upodobania są różne,a ty zastanawiasz sie kto jest większym mądralą.Już ci tłumaczę bo chyba nie wiesz o co chodzi [zlosnik] [zlosnik] Pytanie w poście było proste do zrozumienia,ale jeden kolega mądrzy się na temat klepania rancików.. itp. Zakładanie kapci na przód 225 nie ma nic wspólnego z mądrzeniem się, rozumiesz Wojtku ??[zlosnik] [zlosnik]
Bez urazy ;)

_________________
W123 CE - sprzedana

BMW 318i E-36

W202 C180

Octavia 1,9 tdi


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl