MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 11:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 12:06 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Pszczola pisze:

To ja się już w takie cuda nie będę bawił. Bo raz ze się nie znam a dwa ze roboty jest od diabla. ( Trzeba przecież cały element zdjąć i ocynkować.) Na pewno nie można cynkiem w sprayu zrobić. Albo dobry podkład zastosować???


Pamiętaj że jak zawsze będziesz próbował coś zrobić taniej, szybciej, łatwiej itd. itp to po pewnym czasie się to odbije na stanie autka...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 3:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Idzik pisze:
Pszczola pisze:

To ja się już w takie cuda nie będę bawił. Bo raz ze się nie znam a dwa ze roboty jest od diabla. ( Trzeba przecież cały element zdjąć i ocynkować.) Na pewno nie można cynkiem w sprayu zrobić. Albo dobry podkład zastosować???


Pamiętaj że jak zawsze będziesz próbował coś zrobić taniej, szybciej, łatwiej itd. itp to po pewnym czasie się to odbije na stanie autka...


To, co radzisz jak będę wymieniał tylnie błotniki do listwy???

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 3:53 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Pszczola pisze:

To, co radzisz jak będę wymieniał tylnie błotniki do listwy???


Pomysłu nie mam bo się na tym nie znam, ale chłopaki podrzucili Ci już parę rozwiązań... Chodziło mi tylko o to abyś unikał sytuacji w stylu "daruję sobie bo to dużo roboty; nie chce mi się" itp. Wtedy Twoje wysiłki mogą się zdać na nic... Więcej pracy pozwoli Ci zapomnieć o tym elemencie na dłużej, a tak znowu wyjdą purchle, albo jakaś ruda... I cała praca psu w d....

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 8:51 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Idzik pisze:
Pszczola pisze:

To, co radzisz jak będę wymieniał tylnie błotniki do listwy???


Pomysłu nie mam bo się na tym nie znam, ale chłopaki podrzucili Ci już parę rozwiązań... Chodziło mi tylko o to abyś unikał sytuacji w stylu "daruję sobie bo to dużo roboty; nie chce mi się" itp. Wtedy Twoje wysiłki mogą się zdać na nic... Więcej pracy pozwoli Ci zapomnieć o tym elemencie na dłużej, a tak znowu wyjdą purchle, albo jakaś ruda... I cała praca psu w d....


No to zgłosić się do kogoś, co by mi to profesjonalnie zrobił ( np. Ocet lub jakiś zakład)? Co wy jesteście tak przeciwni, aby na miejsce spawu prysnąć cynkiem w sprayu?

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 9:48 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Pszczola pisze:
Co wy jesteście tak przeciwni, aby na miejsce spawu prysnąć cynkiem w sprayu?


Mozesz sobie pryskac, zawsze to dodtkowa warstwa jakiegos lakieru, ale nie mysl, ze to ma cos wspolnego z cynkiem. No dobra - ma sie do cenku tak jak gwiazda do Mercedesa.

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 10:04 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Ocet pisze:
Pszczola pisze:
Co wy jesteście tak przeciwni, aby na miejsce spawu prysnąć cynkiem w sprayu?


Mozesz sobie pryskac, zawsze to dodtkowa warstwa jakiegos lakieru, ale nie mysl, ze to ma cos wspolnego z cynkiem. No dobra - ma sie do cenku tak jak gwiazda do Mercedesa.


jak ten cynk ma sie tak jak gwiazda do MB to chya dobrze. a w zdaniu wczesniej mowisz ze "nie mysl, ze to ma cos wspolnego z cynkiem" wiec sie zdecyduj czy spray jest dobry czy nie

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 10:19 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Wiesz to jest tak, ze jak sobie kupisz znaczek to wcale nie znaczy ze masz juz samochod do tego znaczka. Poprostu cynk w sprayu wiele sie nie rozni od zwyklego lakieru.

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 11:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Ocet pisze:
Wiesz to jest tak, ze jak sobie kupisz znaczek to wcale nie znaczy ze masz juz samochod do tego znaczka. Poprostu cynk w sprayu wiele sie nie rozni od zwyklego lakieru.


A czy drogi kolego byś mi ocynkował elementy jak będę robił blacharkę( oczywiście nie pytam się czy za darmo tylko za oplata).
A może bym do ciebie przyjechał i ty ( albo twój znajomy) by mi wstawił reperaturki, ocynkował, a ja tylko bym do lakiernika podjechal żeby mi prysnął.
Po ocynkowaniu nie trzeba będzie już chyba pryskać podkladu,czy jest to niezbędne??? I czy na to szpachel da się wrzucić. Jaka jest kolejność malowania, cynkowania itp.?

Ile taka impreza kosztuje? I jak jest gwarancja ze nie będzie rdza brała?

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 11:23 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Ja napewno nie. Moge Ci wszystko potlumaczyc co i jak. Podklad musi byc. Gwarancja - moj blacharz patrzyl na mnie z lekka drwina jak zaczynalem robic u siebie, wiec wzialem od niego kawelek blachy, pol ocynkowalem i ciepnalem na dwor, na deszcz. Po tygodniu wrocilem i blacharz zpowarznial.

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 11:32 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Ocet pisze:
Ja napewno nie. Moge Ci wszystko potlumaczyc co i jak. Podklad musi byc. Gwarancja - moj blacharz patrzyl na mnie z lekka drwina jak zaczynalem robic u siebie, wiec wzialem od niego kawelek blachy, pol ocynkowalem i ciepnalem na dwor, na deszcz. Po tygodniu wrocilem i blacharz zpowarznial.


Ja nie dam rady. Czy nie znalazł byś czasu ( nie mowie teraz może w wakacje ) na taka robotę ?

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 11:55 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Ocet pisze:
Ja napewno nie. Moge Ci wszystko potlumaczyc co i jak. Podklad musi byc. Gwarancja - moj blacharz patrzyl na mnie z lekka drwina jak zaczynalem robic u siebie, wiec wzialem od niego kawelek blachy, pol ocynkowalem i ciepnalem na dwor, na deszcz. Po tygodniu wrocilem i blacharz zpowarznial.


Hmmm, a moze i chrom polozysz:), widze ze jestes w tym niezly [zlosnik] A gdzie mozna znalezc opisik tego procesu?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2003 10:39 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Nic nie bede robil, wakacji nie mam, mam za to dwie roboty + doktorat do zrobienia. Z tej przyczyny juz ze swoim sie bawie dziwnie dlugo. Sluze konsultacjami.
Jesli chodzi o chrom to jest to klopotliwe, bo:
Moze ci sie uda zdobyc wszelka zakazana chemie
Wtedy potrzebujesz miec wanne i wyciag. Wanna musi byc duza, bo jak jest mala odlegosc przedmiotu od elektrody to sa procentowo duze roznice odleglosci zaleznie od miejsca na pokrywanym przedmiocie, a co za tym idzie mocne nierownomiernosci pokrycia. Jak masz wieksza odleglosc to wtedy potrzebyjesz calkiem sporo pradu. Bezpiecznik na wejsciu do mojego bloku by nie starczyl... [zlosnik]

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
Post: pt kwie 25, 2003 11:00 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
robilem to w szczecinie bo z tamtych stron jestem,
cynkownia: Lukasza 7 /od ul. Kadlubka/ p.Wasilewski /91/4220032,
bo z tamtych stron jestem,
cena:
blotniki przod, reperaturki blotnikow tyl,podlogi, progi,pas dolny tylny i przedni - razem 200 zl,
sam bylem przy cynkowaniu i pilnowalem.
a blachy klokkercholma nie sa cynkowane, i mnie nie udalo sie ich sklonic do tego, zeby przyslali gole, wiec 3 dni walczylem z doczyszczeniem oryginalnego podkladu. MASAKRA
a czy gra warta swieczki - dowiem sie za 5 lat.
jestzcze nie wybralem metody na zabezpieczenie spawow.

wszystkie szczegoly moich walk z remontem juz zy chwile na
http://remont.mercedesa.w.interia.pl
zapraszam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 27, 2003 4:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
A czy mozna kupic ocynkowaną blachę to MB??????

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 27, 2003 5:26 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
mroziu pisze:
A czy mozna kupic ocynkowaną blachę to MB??????


Od W124 zwyz byly juz cynkowane, swoja droga zapytaj w ASO, czy orginalne blachy nie sa juz cynkowane.

_________________
w123


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl