MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 10:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw lut 15, 2007 9:09 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Znajomy w 190 miał podobną sytuację.
Jeździł kilka lat tylko na gazie,auto jak kolega wyżej napisał "na dobicie".
Odpalał w mrozy ,po kilku sekundach,latem "na dotyk".
Pewnego razu nie odpalił.Po otwarciu maski parownik wyglądał jak agregat chłodniczy,centymetrowa warstwa szronu.
Okazało się ,że w parowniku membrana była już tak zużyta ,że nie domykała sie całkiem.
Według tego co zdiagnozował gazownik, parownik puszczał gaz ciągle czy coś takiego.
Poza tym ,że był zakamieniony z martwą membraną, po amatorskiej regenaracji pochodził jeszcze jakiś czas.
Co ciekawe,kiedy znajomy kupił w nowy parownik,i pompe paliwa auto zwariowało.
Przestał odpalać na gazie nawet w piekną pogodę.Musiał już do końca życia auto odpalac i gasic na Pb.
Kiedy zapomniał zimą czy nawet latem ,ratował go czajnik wrzatku wylany na parownik.
Takze przyczyną zamarzania parowanika może być kończaca się membrana.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 18, 2007 6:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 09, 2006 6:29 pm
Posty: 121
Lokalizacja: Białystok
Co do odpalania na LPG to ma chyba znaczenie sam parownik, sam to sprawdzilem. Na niektórych odpala bez problemu na innych trzeba dlugo krecic.

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.
84r. W123 230e +lpg
76r. W123 240D
GAZ-67B
59r. Jawa 250 typ 353


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 19, 2007 10:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
MAD_ADAS pisze:
Na niektórych odpala bez problemu na innych trzeba dlugo krecic.

Zależy od centralki sterującej (elektroniki) i podłączenia do niej zaworów LPG. U mnie zawór LPG otwiera się dopiero jak zacznie kręcić rozrusznik. To wiadomo że musi chwilę pokręcić. Ale za to nie ma strzałów.

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl