MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 11:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob paź 14, 2006 11:32 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Sokol pisze:
THC pisze:
Sokol napisał:
pewnie membrana w gaźniku też tak miałem na gazie

A jak ma się jedno do drugiego?


a tak się ma

THC pisze:
Jeżdżąc tym modelem ciągle na gazie skończy się wnętrze gaźnika.

pozdrawiam ;) [zlosnik]


Co to ,skrót myślowy?
Jeżdżąc na gazie ,kiedy cieknie pompa paliwa to do wymainy membrana w gaźniku.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 15, 2006 9:33 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
facet mówił że do wymiany będzie pompa paliwa ale nie wiem nie skoro mówicie że to membrana w gaźniku to może to. aha silnik w czasie jazdy ma ciśnienie 3 na N ma 1,5 na D jak stoje i trzymam noge na hamulcu ma 1,2 - 1,3 jakoś tak . to dobrze czy nie??? <br>Dodano po 7 minutach.:<br> witam dzieki za odpowiedzi mam do ciebie pytanko bo wczoraj jak przyjechałem z krakowa to chcialem zgasić go na benzynie i teraz tak jechałem na gazie cala droge przyjechalem i tam jest ten przelacznik do przelaczania na gaz i sa trzy pozycje na gazie, wypalanie benzyny, i benzyna i chciałem zgasić go na benzynie na i dalem na to wypalanie benzyny i mi zgas potem dalem na benzyne zakrecilem na benzynie i zapalil . to jak sie przelacza z gazu na benzyne to trzeba dawać na wypalanie benzyny czy po prostu przesunąć na benzyne i bedzie ok.???
z gory dzieki za odp.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 15, 2006 9:47 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
Witam !
do fredu :
gratuluję zakupu ! życzę żeby długo i dobrze służyła !


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 15, 2006 11:53 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
przy przełączaniu z gazu na bęzyne pomijaj etap wypalania bo i tak szybciej skończy się gaz po wyłączeniu niż zaciągnie bęzynę, w drugą stronę wypalaj zawsze bęzynę zanim włączysz gaz.

jak znajdziesz przyczynę cieknącej bęzyny to pochwal się bo jak widzisz powstały pewne niedomówienia. moim skromnym zdaniem to membrana w gaźniku cieknie, a nie pompa paliwa co bardzo denerwuje kolegę THC.
[zlosnikz] ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 15, 2006 12:12 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
fredu pisze:
facet mówił że do wymiany będzie pompa paliwa ale nie wiem nie skoro mówicie że to membrana w gaźniku to może to. aha silnik w czasie jazdy ma ciśnienie 3 na N ma 1,5 na D jak stoje i trzymam noge na hamulcu ma 1,2 - 1,3 jakoś tak . to dobrze czy nie??? <br>Dodano po 7 minutach.:<br> witam dzieki za odpowiedzi mam do ciebie pytanko bo wczoraj jak przyjechałem z krakowa to chcialem zgasić go na benzynie i teraz tak jechałem na gazie cala droge przyjechalem i tam jest ten przelacznik do przelaczania na gaz i sa trzy pozycje na gazie, wypalanie benzyny, i benzyna i chciałem zgasić go na benzynie na i dalem na to wypalanie benzyny i mi zgas potem dalem na benzyne zakrecilem na benzynie i zapalil . to jak sie przelacza z gazu na benzyne to trzeba dawać na wypalanie benzyny czy po prostu przesunąć na benzyne i bedzie ok.???
z gory dzieki za odp.


Sprawa cieknącej pompy,nie ma żadnego związku z membrana w gaźniku.
Sa to dwa różne elementy układu paliwowego.
Membrana jest w gaźniku,a pompa w okolicy pompy wspomagania w bloku silnika.
Jak pisałem,cieknąca pompe trzeba wymienić.
Kilka minut roboty.
Silnik czy to na gazie czy na benzynie powienien mieć takie samo ciśnienie.
Podczas jazdy 3 ,jak najbardziej.
Na N powinien mieć 2 2,5
Na D moze spaść do 2 1,5
Jeśli działa obrotomierz,to sprawdź ile ma obrotów na D i N.Na Pb,i tez na gazie.
Wiadomo pozmieniaj filtry i olej.Płyn przed zimą itp.
Jeśli na Pb będzie ustawiony idealnie,to dopiero wtedy jedź ustawić gaz.
Ale wtedy moze się okazać ,że trzeba kupic swiece ,kable ,palec i kopułkę.
To tak do 500zł,na bardzo dobrych komponentach.
Ale bez tego zapomnij o prawidłowej pracy silnika zimą na lpg.
Z przełącznikiem dobrze Ci objaśnił.
Jedno połorzenie gaz,środek wypalanie Pb,trzecie położenie lpg.
Sa chyba diody,czerwona PB zielona gaz.
Musisz miec zawsze ponad 5 litrów benzyny w baku.
Na benzyne można przełączyć w czasie jazdy,przeskakujesz z gazu na benzyne,na chwilkę się zadławi i odrazu poczujesz ,że ma moc.
Te silnik bardzo odczuwają lpg.Spada im moment i moc:)
Na lpg tak jak wykonałeś ,ale też podczas jazdy.
Na środek,jak zadławi to na gaz.
Z pb można odrazu go przestawić na gaz.
Ale spala wtedy jedno i drugie na raz,a nie jest to zdrowe dla silnika.

Przełączając w czasie postoju,zgaśnie i tzreba go czesm piłować,żeby odpalił,zawłaszcza jak ma mało benzyny w baku.
Szkoda rozrusznika. <br>Dodano po 4 minutach.:<br>
Sokol pisze:
moim skromnym zdaniem to membrana w gaźniku cieknie, a nie pompa paliwa co bardzo denerwuje kolegę THC.
[zlosnikz] ;)


Nic mnie nie denerwuje kolego Sokół.
Ale wiesz gdzie jest membrana,a gdzie pompa.
Skoro widac wyciek z pompy,to jak moze lecieć z oddalonego o kilkanaście centymetrów gaźnika??
Przeciez tylko rozmawiamy to o jakie nerwy Ci chodzi.:):)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 15, 2006 12:32 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
agresja zero, agresja zero ;) [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 15, 2006 6:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
Sokol pisze:
jak znajdziesz przyczynę cieknącej bęzyny to pochwal

cieknie olej ale w sumie to nie wiem z czego facet mówił że to pompa paliwa ale tylko jak jade na benzynie
dzisiaj miałem pecha bo jak wyjeżdzalem z kanału to zachaczylem wydechem i pekniecie które miałem do raboty sie powiekszyło i teraz to mam czołga ale tylko z mojej winy :( [zlosnikz]

_________________
- w210 E290 TURBODIESEL, ASB 96r.
- w124 300D TURBO 4MATIC, ASB 92r. ex
- w123 200 Pb/LPG, ASB 81r. ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 4:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
dzsiaj bylem u mechanika i pospawał mi wydech , dolałem oleju i płynu do chłodnicy , do zrobienia tylko jakieś dziwne "tykanie" wygląda na to że kolektor puszcza w jednym miejscu i jest tam nawet ślad po uciekających spalinach no i pompa paliwa bedzie do wymiany, ogólnnie bardzo fajne autko bardzo mi sie podoba i mam nadzieje że po zimie bede staral sie zrobic z niego igielke ale to dalekie plany [zlosnikz] <br>Dodano po 21 minutach.:<br> aha można gdzieś dostać zamykany wlew paliwa bo sie troche zdziwiłem jak zobaczyłem że to zwykły metalowy wlewik bez zamka :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 16, 2006 5:48 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
fredu pisze:
aha można gdzieś dostać zamykany wlew paliwa bo sie troche zdziwiłem jak zobaczyłem że to zwykły metalowy wlewik bez zamka

Przecież masz centralny.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 17, 2006 3:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
a tak rzeczywiście ale nie wiedzialem ze centralny blokuje też ta klapke od wlewu paliwa.

a tak poza tym to sa jakieś oleje i filtry o których niewiem a które trzeba powymieniac i czy normalne sa obroty na N na zimnym silniku w granicach 1,5???

_________________
- w210 E290 TURBODIESEL, ASB 96r.
- w124 300D TURBO 4MATIC, ASB 92r. ex
- w123 200 Pb/LPG, ASB 81r. ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl