fredu pisze:
facet mówił że do wymiany będzie pompa paliwa ale nie wiem nie skoro mówicie że to membrana w gaźniku to może to. aha silnik w czasie jazdy ma ciśnienie 3 na N ma 1,5 na D jak stoje i trzymam noge na hamulcu ma 1,2 - 1,3 jakoś tak . to dobrze czy nie??? <br>Dodano po 7 minutach.:<br> witam dzieki za odpowiedzi mam do ciebie pytanko bo wczoraj jak przyjechałem z krakowa to chcialem zgasić go na benzynie i teraz tak jechałem na gazie cala droge przyjechalem i tam jest ten przelacznik do przelaczania na gaz i sa trzy pozycje na gazie, wypalanie benzyny, i benzyna i chciałem zgasić go na benzynie na i dalem na to wypalanie benzyny i mi zgas potem dalem na benzyne zakrecilem na benzynie i zapalil . to jak sie przelacza z gazu na benzyne to trzeba dawać na wypalanie benzyny czy po prostu przesunąć na benzyne i bedzie ok.???
z gory dzieki za odp.
Sprawa cieknącej pompy,nie ma żadnego związku z membrana w gaźniku.
Sa to dwa różne elementy układu paliwowego.
Membrana jest w gaźniku,a pompa w okolicy pompy wspomagania w bloku silnika.
Jak pisałem,cieknąca pompe trzeba wymienić.
Kilka minut roboty.
Silnik czy to na gazie czy na benzynie powienien mieć takie samo ciśnienie.
Podczas jazdy 3 ,jak najbardziej.
Na N powinien mieć 2 2,5
Na D moze spaść do 2 1,5
Jeśli działa obrotomierz,to sprawdź ile ma obrotów na D i N.Na Pb,i tez na gazie.
Wiadomo pozmieniaj filtry i olej.Płyn przed zimą itp.
Jeśli na Pb będzie ustawiony idealnie,to dopiero wtedy jedź ustawić gaz.
Ale wtedy moze się okazać ,że trzeba kupic swiece ,kable ,palec i kopułkę.
To tak do 500zł,na bardzo dobrych komponentach.
Ale bez tego zapomnij o prawidłowej pracy silnika zimą na lpg.
Z przełącznikiem dobrze Ci objaśnił.
Jedno połorzenie gaz,środek wypalanie Pb,trzecie położenie lpg.
Sa chyba diody,czerwona PB zielona gaz.
Musisz miec zawsze ponad 5 litrów benzyny w baku.
Na benzyne można przełączyć w czasie jazdy,przeskakujesz z gazu na benzyne,na chwilkę się zadławi i odrazu poczujesz ,że ma moc.
Te silnik bardzo odczuwają lpg.Spada im moment i moc:)
Na lpg tak jak wykonałeś ,ale też podczas jazdy.
Na środek,jak zadławi to na gaz.
Z pb można odrazu go przestawić na gaz.
Ale spala wtedy jedno i drugie na raz,a nie jest to zdrowe dla silnika.
Przełączając w czasie postoju,zgaśnie i tzreba go czesm piłować,żeby odpalił,zawłaszcza jak ma mało benzyny w baku.
Szkoda rozrusznika. <br>
Dodano po 4 minutach.:<br>
Sokol pisze:
moim skromnym zdaniem to membrana w gaźniku cieknie, a nie pompa paliwa co bardzo denerwuje kolegę THC.

Nic mnie nie denerwuje kolego Sokół.
Ale wiesz gdzie jest membrana,a gdzie pompa.
Skoro widac wyciek z pompy,to jak moze lecieć z oddalonego o kilkanaście centymetrów gaźnika??
Przeciez tylko rozmawiamy to o jakie nerwy Ci chodzi.

:)