MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 5:06 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob sie 19, 2006 4:01 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt sie 18, 2006 10:33 pm
Posty: 7
Takie felgi:
http://www.szprychowe.pl/
na pewno nie zepsuja W123 :D
Silnik (jesli trafił bym wersje 300D z turbo) na razie bym zostawił a zajął sie dopieszczaniem wygladu zewnetrzenego - przedewszystki odnowienie chromów


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 19, 2006 4:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Temat o felgach: ]
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... ht=szprych

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 19, 2006 4:10 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
Cytuj:
Takie felgi:
http://www.szprychowe.pl/
na pewno nie zepsuja W123


noo! na pewno! :roll:
za duzo pimp my ride? [zlosnik]

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 19, 2006 4:11 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
guziq: Ale jak spalanie nie ma znaczenia, to nie lepiej kupic w123 280e? Za 3kPLN będzie trudno, żeby stan był cudowny, ale 185KM to i tak dużo. Za te pieniądze będzie ciężko o auto w które nie będzie trzeba ładować kasy, Mercedesy w dobrym stanie są w cenie.

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 19, 2006 5:55 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt sie 04, 2006 2:12 am
Posty: 18
Fymek pisze:
4,5L pali ponad 20, a co dopiero 6.9L

A ile palą te 4.5, 6.3 i 6.9?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 19, 2006 5:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Kolego guziq, poczytaj trochę w archiwalnych postach o kosztach zakupu, remontu i utrzymania W123.
Przypominam też, że tuning nie jest na tym forum dobrym tematem.
Póki co, wątek zmierza ku zamknięciu.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 19, 2006 6:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 7:38 pm
Posty: 665
Lokalizacja: Puławy
guziq pisze:
~Bader
nie chce sie kłucic, ale gdzie ku*wa napisałem takie pierdoly które wymieniłes?


Spoko - ja też się nie chce kłucić ;)
Po prostu musisz trochę zejść na ziemię - 3000zł starczy na kupienie beczki diesla w stanie jako takim, ale to nie koniec wydatków. Na doprowadzenie jej do stanu bdb trzeba dużo więcej pieniędzy, a taki stan wypadało by osiągnąć przed rozpoczęciem jakiego kolwiek tuningu. Gdybyś przeznaczył na stworzenie szybkiej beczki >20.000zł to bym był skłonny uwierzyć w Twoje słowa ( z tym że wtedy z zapytaniami musisz się udać na forum tuning.pl ), a tak po prostu ciężko traktować Twojego posta poważnie.

_________________
EX:Mercedes W115 '72, Mercedes W126 '82, BMW E30 '91
BMW E32 '89


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 19, 2006 7:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 02, 2005 9:45 pm
Posty: 261
Guzig tu masz link do tematu gdzie zostal przeprwadzony swap w w123 - nowe serce to 5litrowa V8
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... ht=monster


Osobiscie uwazam, ze lepszym wyjsciem bedzie kupienie w123 w benzyniaku, niz najpierw Diesla i potem bawic sie w SWAPa. Seryjnie wkladane benzyniaki byly dynamicznymi silnikami i do dzisiaj niejeden plastki jest przez nie objezdzany ;) A co wazniejsze, taniej wychodzi dolozyc cos na starciei kupic lepsze auto niz sie bawic w przerobki, bo do zmiany silnika to jednak trzeba miec zaplecze (albo przynajmniej pieniazki zeby je wynajac)

Pozdrawiam
Spychal ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 19, 2006 8:24 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
guziq - żółta kartka za przeklinanie

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 19, 2006 9:27 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt sie 18, 2006 10:33 pm
Posty: 7
harrier
własnie patrzyłem na allegro i ciezko trafic 280E za tą kapuste. Niestety.
Ale ten W123 500E jest po prostu zabójczy. I wcale nie ma tak duzo roboty z tego co pisze Voitass.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 20, 2006 12:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 02, 2006 4:05 pm
Posty: 80
nie lepiej byłoby kupić BMW powiedzmy E28 z motorkiem 2,5 albo 2,8 ? Ceny od 1,5 tys w górę ... Moim skromnym równie młodocianym zdaniem mniej kasy by Ci na tą balange poszło a i efekt "tjuningu" lepszy.
Na czas doprowadzania mojego Gruźlika do stanu bardzo dobrego sprawiłem sobie takiego rekina, i nie narzekam. Wiadomo, nie jest to W123, ale tez jeździ [zlosnik]

_________________
W garażu gryzą się:
VW Golf Mk1 GTI '78
M-B W123 250 '82


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 20, 2006 6:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
każdą beczułke jaką kupisz czy to będzie 280e czy 200d za 3tyś , to i tak czeka cie najczęściej drugie tyle żeby doprowadzić ją do stanu jako takiej używalnośći, chyba że jesteś właścicielem warsztatu to część roboty będziesz miał po kosztach, ale zawsze jest wymagany ,,pakiet startowy", sam teraz wyciągam 280e żeby zamontować 300d, samochód kupiłem za 3,5 koła a już w ciągu 3 m-cy wsadziłem ok 2 koła w same podzespoły , wiesz w takim samochodzie jak coś wymontujesz to albo nadaje sie do wymiany lub regeneracji, tak że najpierw coś wybierz , potem z rok powalcz żeby doprowadzić do stanu zadowalającego, i jak auto bedzie ok wtedy szukaj mocnego motorka do ew. swapu [zlosnik] <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
guziq pisze:
I wcale nie ma tak duzo roboty z tego co pisze Voitass.

ale mechanicy sie cenią , a za ten czas przez który bedą grzebac przy twojej beczce , zrobili by z 10 plastixów a nie jednego ,,klasyka" [zlosnik]

_________________
W 123 300D 82r R.I.P
w 123 280 E błękit metalic 80r
volvo 460 96 fajnie śmiga
koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""

http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 20, 2006 6:38 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt sie 18, 2006 10:33 pm
Posty: 7
mechanika mam bardzo zaprzyjaźnionego - stary, dobry kumpel mojego ojca wiec juz nie bedzie tak zle :D


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 20, 2006 6:48 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
guziq pisze:
własnie patrzyłem na allegro i ciezko trafic 280E za tą kapuste.

Ja jeździłem za swoją w126 kilka miesięcy i szukałem... właściwie to szukałem w123 300d. Miałem na tę imprezę 5kPLN i zrobiłem zakup, do dzisiaj:
1. wymieniłem silnik, bo stary był padnięty
2. porobiłem róźne inne drobiazgi (uszczelki/oleje/filtry/regulacje)
i wsadziłem już kolejne 5kPLN, a końca pakowania kasy jeszcze nie widać. Jak oglądałem w fajnym stanie w123 280e, to te 5kPLN co miałem na auto było o 3kPLN za mało. Koledzy z tego forum mogą mnożyć Ci przykłady okazyjnie kupionych skarbonek bez dna. Nie liczyłbym, że znajdziesz za te pieniądze 280e w stanie dobrym, a kupować złom za drobne, remontować i robić swapa, to Ci koszty wyjdą porównywalne jak byś sobie sec'a kupił.

Chyba, że koniecznie chcesz sobie zrobić na rękę... dosłownie. :)

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 20, 2006 6:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 22, 2006 6:34 am
Posty: 312
Lokalizacja: Poznań/N. Tomyśl i reszta PL
guziq pisze:
mechanika mam bardzo zaprzyjaźnionego - stary, dobry kumpel mojego ojca wiec...


...patrz mu przez caly czas na rece. Skoro to dobry znajomy to mysli sobie, pewno sie nieobraza jak cos im spieprze. Z autopsji to znam, niestety [zlosnik]

_________________
Ex: 1987 MB W201 2.5D ''Niebieski Rekin'' :( - zawsze w mojej pamięci.

Obecnie: FF '07 1.6 TDCi - też się kula ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl