airkomin pisze:
Tej a nie prościej przesunąc dyfer? Olać silnik jak dobrze stoi, przesuwać tylko przy okazji wymiany na coś lepszego.
Nieststy zdecydowanie łatwiej przesunąć silnik niż dyfer:
a) lekkie podgięcie (przedłużenie) cięgien od sktrzyni
b) przedłużenie jednego cięgna od gazu
c) zmiana łap silnika i tak są dorabiane
d) ewentualne przesunięcie podpory skrzyni ale może na regulacji sie uda tyle przesunąć
plusy tego rozwiązania:
1. wiatrak znacznie zbliży sie do wymiennika ciepła
2. rozejdzie mi sie troche ukłąd przeniesienia napędu co ułatwi de i montaż ewentualnie zlikwiduje hałas wału wywołany napreżeniami wału.
A czemu nie przesunięcie mostu:
a) siedzi w belce i jest na 4 duuuże śrubiska
b) tylna podpora mostu przykręcona jest do budy - nie da sie tego zmienić
Pozdrawiam
ps. operacje przwiduje na początek jesieni bo w ten gorąc to szkoda zdrowia.