MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 12:59 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz cze 25, 2006 9:01 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt cze 23, 2006 12:00 am
Posty: 6
Chlopaki wielkie dzieki.
poradzilem sobie
caly problem polegal na tym ze ustawialem 24 po przejsciu wskaznika przez OT a trzeba przed.
dzieki wielkie
samochod chodzi jak burza, okazala sie ze mialem caly czas zle ustawiony zaplon, nie chcial mi jezdzic powyzej 120 km/h a teraz smiga spokojnie 160.
Dzieki ;)

_________________
Malzenstwo jest przyczyna rozwodu


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 26, 2006 9:33 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
Blaster pisze:
1 Odkręć świece żarowe

lub po ściągnięciu pokrywy policz suwy
1. zawór ssący zaczyna się otwierać i tłok idzie w dól (wał o 180 st.w prawo )
2. zawór ssący zaczyna się zamykać i tłok idzie w górę (wał o 180 st.w prawo )
Na znakach OT i głowicy to jest GMP (górny martwy punkt) pierwszy gar w pracy (rozpoczyna się suw pracy) i do tego ustawiasz resztę.
Miłej zabawy
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 26, 2006 10:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 04, 2006 11:05 pm
Posty: 728
Numer GG: 2116615
Lokalizacja: Łódź
samo ustawienie na znaki pompy i silnika nic nie da - trzeba jeszcze ustawić poczatek tłoczenia:
a więc od początku:
-silnik na 24 lub 26 stopni ( w zależności od motoru)
-pompa na znaki
-odłączamy podciśnienie z pompy
-odłączamy cięgło przyspieszenia z pompy a dźwignie przyspieszenia na pompie za pomocąkawałka drutu ustawiamy w pozycji max
- z pierwszej sekcji pompy wyjmujemy zaworek i sprężyne i w takiej postaci przykręcamy sekcje na 35Nm lub 45Nm ( w zależności od pompy)
-luzujemy na filtrze paliwa śrubę od str bagnetu i odpowietrzamy układ
-zakręcamy śróbę na filtrze
- zakładamy rurę przelewową na pierwszą sekcję pompy (można ją zrobić z kawałka przewodu wysokiego ciśnienia_
pompujemy pompką paliwa przez chwilkę
TERAZ Z RURY PRZELEWOWEJ POWINNA WYPŁYWAC JEDNA KROPLA PALIWA NA SEKUNDĘ - JESLI TAK NIE JEST OBKRĘCASZ POMPĘ DO LUB OD SILNIKA AZ PO POWTURZENIU POMPOWANIA POLECI 1KROPLA/SEK

jak uda Ci sie ta sztuka to Twoja mercedes przez pierwsze kilka sek po odpaleni podymi a potem nie bedziesz wiedział co to znaczy dymienie z diesla - zakładając ze jeździsz na dobrej jakościowo ropie

jest możliwe, że pompa nie da sie ustawić na kropelkowanie co oznacza tylko tyle, że albo jest w końcowej fazie swojego życia albo już je zakończyła...


powodzenia

Dodano po 2 minutach.:

obracanie pompy w kierunku do silnika => przyspieszenie
obracanie od silnika opóżnienie


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 12, 2006 8:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:55 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Toruń
Cytuj:
z pierwszej sekcji pompy wyjmujemy zaworek i sprężyne i w takiej postaci przykręcamy sekcje na 35Nm lub 45Nm ( w zależnoœci od pompy)


~teope czemu ma sluzyc wyjecie zaworka i spręzynki z I sekcji?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 16, 2006 6:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 04, 2006 11:05 pm
Posty: 728
Numer GG: 2116615
Lokalizacja: Łódź
początek tłoczenia ustawiamy na tzw kropelkowanie przez 1szą sekcję

sprężynę dociskową oraz zaworek ciśnieniowy trzeba wyjąć ponieważ pompując manualnie pompka nie wytworzysz takigo ciśnienia aby ropa przeleciała przez sekcje do rury przelewowej

podczas składania należy pamiętać aby koniecznie wymienić oring sekcji i DOKRĘCIĆ ODPOWIEDNIM Nm<<<==== to bardzo ważne - każdy rodzaj sekcji dokręca sie inaczej


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl