MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 12:54 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn mar 27, 2006 12:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 25, 2005 9:46 am
Posty: 134
Lokalizacja: Płock
Chyba zacznę od sprawdzenia świec a później reszta...
Dzięki za podpowiedzi


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 27, 2006 3:44 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
elmo25 pisze:
Witajcie.
W weekend wziąłem się za odlewanie nadmiaru oleju i było go ok. 1,7 litra ponad stan max.
Teraz będę jeździł jakiś czas (niedługi) na gazie i zobaczę czy też przybywa oleju czy nie.
P.S.
A jakie mogą być przyczyny niepalenia na wszystkich cylindrach?
Chyba najszybciej świeca co ?


No ja bym zlał cały olej i wlał chociaż najtańszy ale bez paliwa!!! W końcu to 3 litry wystarczy czyli ok. 30-40zł. Jeżeli pojeździsz na tej zupie troszkę na LPG (czyli na "cieplejszym paliwie) to za chwilę możesz mieć zatarty silnik. [szalone]
I nie rozumiem pytań odnośnie nie palenia na cylindry, to wiesz czy Ci nie pali czy nie wiesz? [zlosnik]
A jak masz podłączoną pompę paliwa, to znaczy czy jest odłączona jeżeli jeździsz na LPG? Może przekaźnik odłączający pompę paliwa padł, może ta nierówna praca silnika to stąd, że jeździsz na 2 paliwach, wtedy auto będzie się zalewało. :(

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 29, 2006 4:00 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
odnośnie sprawdzenia uszczelki pod głowicą najlepiej sprawdzić kompresję na cylindrach.Niekoniecznie musi być trafiona pomiędzy cylinder-ukł.smarowania/chłodzenia ale może być również uszkodzona pomiędzy cylindrami. Zegary pokażą różnicę jakby coś :-? .co do nierónego palenia 102 mogą być również zawilgocone przewody wysokiego napięcia (świece-aparat zapłonowy-cewka) ale po rozgrzaniu(normalana temp.pracy silnika) powinno się uspokoić

_________________
wojtyla


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl