MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 3:01 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw lis 28, 2002 9:19 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw paź 03, 2002 3:23 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Koluszki
Dzieki Wam za rady, zrobie pomiar cisnienia i zobacze co dalej, narazie odpala bez problemu (ale mrozow jeszcze u mnie nie ma :lol: ) powiedzcie mi jeszcze tylko czy pomiar cisnienia robi sie na goracym silniku bo slyszalem, ze musi odstac troche.
Pozdrawiam, juz czwartek !!!

_________________
Macieja, 123 '82 240D
******************
____/"""|"""\___
'--O------'------O-'
******************


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 28, 2002 10:13 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
marcin280e pisze:
Do pomiau ciśnienia wykręca się ZAWSZE WSZYSTKIE wtryski tak jak świece w benzynie i nie ma się co oszukiwać manometr nie kłamie.Zima weryfikuje wszystkie teorie na temat cisnienia sprężania usczelniaczy zaworów i spalania oleju.Po prostu nie zapala i tyle,stąd grzałki w bloku polewanie wrzątkiem i inne "sposoby".Dobry motor nie pali oleju i odpala przy -20 bez problemu.

Nie dokonca masz racje, bo sa rozne techniki. Mozna na zimno, mozna na cieplo, zalezy od tabel z jakimi porownujesz. Ja mialem zmierzone na wykreconych wtryskach, na zimnym silniku, wskazanie od 27 do 29 atm w zaleznosci od cylindra. Bylo to po zimie, w ktorej samochod odpalalem do -10, pozniej bez grzalki ani rusz (jak bylo -15 w nocy).

Ocet pisze:
Laudan, ktory najprowdopodobniej mieszka w Kolonii ;) (niemiecka nazwa Koeln)

Dokladnie to dalej studiuje i w Kolonii.
Ocet pisze:
, nie twierdzil, ze to nie pomoze. Powiedzial, ze w wiekszosci wypadkow (niekoniecznie Twoim) pomoze na krotko. Ile przejechales od wymiany?

Pomoze o ile prowadnice zaworowe nie maja duzego luzu, jak luz jest to pomoze na krotko. Jak autko ma spory przebieg, a beczuszki najczesciej taki maja trzeba sie dobrze zastanowic:)

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 28, 2002 10:27 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Ocet pisze:
Laudan, ktory najprowdopodobniej mieszka w Kolonii ;) (niemiecka nazwa Koeln), nie twierdzil, ze to nie pomoze. Powiedzial, ze w wiekszosci wypadkow (niekoniecznie Twoim) pomoze na krotko. Ile przejechales od wymiany?


jakies 10.000 i nic
moj mechanik mowil ze inny to odrazu wymieniaja uszczelke pod glowica a on zna patent ktory to wyklucza -- a jak sprawdzal to moja uszczelka sie jeszcze trzyma jak trzeba bedzie to ja wymnienie

P.S. najlepiej jest umyc silnik zeby bylo widac czy sa wycieki czy nie

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 28, 2002 10:38 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
To tak jakby niedlugo nastapi weryfikacja czy miales duze luzy na prowadnicach czy nie (10 tys) [zlosnik]

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 28, 2002 3:25 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
laudan pisze:
marcin280e pisze:
Do pomiau ciśnienia wykręca się ZAWSZE WSZYSTKIE wtryski tak jak świece w benzynie i nie ma się co oszukiwać manometr nie kłamie.Zima weryfikuje wszystkie teorie na temat cisnienia sprężania usczelniaczy zaworów i spalania oleju.Po prostu nie zapala i tyle,stąd grzałki w bloku polewanie wrzątkiem i inne "sposoby".Dobry motor nie pali oleju i odpala przy -20 bez problemu.

Cytuj:
Nie dokonca masz racje, bo sa rozne techniki. Mozna na zimno, mozna na cieplo, zalezy od tabel z jakimi porownujesz. Ja mialem zmierzone na wykreconych wtryskach, na zimnym silniku, wskazanie od 27 do 29 atm w zaleznosci od cylindra. Bylo to po zimie, w ktorej samochod odpalalem do -10, pozniej bez grzalki ani rusz (jak bylo -15 w nocy).

Chodzi mi o powtażalność i przez to możliwość porównywania wyników oczywiście istnieje błąd pomiaru.Pozdrów ode mnie KOELN kiedyś pomieszkiwałem na Ritterstrasse


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 28, 2002 7:06 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
marcin280e pisze:
Pozdrów ode mnie KOELN kiedyś pomieszkiwałem na Ritterstrasse

Pozdrowie:)

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 29, 2002 1:44 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw paź 03, 2002 3:23 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Koluszki
Bylem u mechanika w Warszawie na Parowcowej, gosciowie przejrzeli i mam troche wyciekow, zimering do wymiany, znaja sie na rzeczy, wstawiam we wtorek i jeszcze zmierze cisnienie, :) bedzie dobrze

_________________
Macieja, 123 '82 240D

******************

____/"""|"""\___

'--O------'------O-'

******************


Na górę
Post: czw gru 05, 2002 4:55 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw paź 03, 2002 3:23 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Koluszki
Sluchajcie bylem w warsztacie, wlasnie odebralem moja Mercedes, o to co dal pomiar cisnienia 1-28, 2-26, 3-26, 4-25, zapala bez problemu, w sprawie oleju zostal wymieniony simering i pierscien, uszczelka miski olejowej, uszczelki pompy paliwa, takze zobacze teraz jak bedzie z braniem oleju, kolejna rzecz - zbiornik paliwa zostal wyczyszczony (podobno byl taki syf, tankowalem 45l. i juz byl pelen a ponizej 15l. nie chcial jechac), jeszcze mam mala rzecz do zrobienia ale to juz sie nie wiarze z olejem, teraz sprawdze ile bierze i dam Wam znac. :)

_________________
Macieja, 123 '82 240D

******************

____/"""|"""\___

'--O------'------O-'

******************


Na górę
Post: czw gru 05, 2002 11:28 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Macieja pisze:
Sluchajcie bylem w warsztacie, wlasnie odebralem moja Mercedes, o to co dal pomiar cisnienia 1-28, 2-26, 3-26, 4-25, zapala bez problemu, w sprawie oleju zostal wymieniony simering i pierscien, uszczelka miski olejowej, uszczelki pompy paliwa, takze zobacze teraz jak bedzie z braniem oleju, kolejna rzecz - zbiornik paliwa zostal wyczyszczony (podobno byl taki syf, tankowalem 45l. i juz byl pelen a ponizej 15l. nie chcial jechac), jeszcze mam mala rzecz do zrobienia ale to juz sie nie wiarze z olejem, teraz sprawdze ile bierze i dam Wam znac. :)


a ile (jesli nie tajemnica ) kosztowala cie taka inwestycja ???
moze masz cennik ile samo czyszczenie baku ???

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 06, 2002 12:10 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
Boję się myśleć na temat tego, co mam w baku, jeśli po rozkręceniu czujnika paliwa wypłynęła masa czarnego syfu..... Łeeeee [puke3]

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 06, 2002 9:39 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw paź 03, 2002 3:23 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Koluszki
Pozdrawiam w piatek !!!
Co do cen to dokladnie mam wypisane co i ile kosztowalo, warsztat w ktorym robilem cala operacje znajduje sie w Warszawie, moze to tez ma jakies znaczenie (moze np. w Lodzi jest taniej), czyszczenie baku 75zl, simering 120 + pierscien (chyba 30), jeszcze dochodzi do tego jakis filtr ale to groszowe sprawy, z tym bakiem to mnie zastanawialo co jest przy tankowaniu od "zera" do pelna - wlewalem cos kolo 45-50l. a co z reszta - prosty wniosek, ze musi byc w baku (zaznaczam, ze bak nie byl powyginany), a on zyl juz wlasnym zyciem (a tak na marginesie ciekawe czy przez te 20 lat na dnie baku powstaly jakies formy zycia biologicznego :-? ) to tyle. trzymajcie sie cieplo !!

_________________
Macieja, 123 '82 240D

******************

____/"""|"""\___

'--O------'------O-'

******************


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl