MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 2:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8
Autor Wiadomość
Post: śr lut 22, 2012 11:39 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 02, 2007 9:30 pm
Posty: 134
Lokalizacja: Opole
mark2222 pisze:
ja patrzyłem do swojej to jakieś 150\szt.
http://www.mikoda.pl/sklep/13397,MERCED ... 6kW-185KM-
jest różnica od C123 w wysokości H i tańsze są
http://www.mikoda.pl/sklep/12688,MERCED ... 6kW-185KM-
ale jak masz zaciski od W126 to już sam nie wiem, trzeba by to dokładnie przeanalizować [zlosnik] bo te z C123 to nie wentylowane są, a Ty widzę, że wentylowane masz założone, czyli te 5 mm różnicy nie szkodzi.


Ja mam zaciski z W126 I serii. Do tych zacisków przewidziane są tarcze wentylowane.
Taka konfiguracja pasuje, jak się okazało, bez problemu do C123.

Co do tarcz nacinanych nawiercanych to bankowo odprowadzają znacznie lepiej ciepło
z takiej tarczy. Przyczyna prosta - większa powierzchnia oddawania ciepłoty.
Nie mniej jednak stwierdziłem, że takie rozwiązanie lepiej pasowałoby do pojazdów
wyczynowych np. w przykładowym Carlssonie gdzie tarcza pracuje na pewno dużo dużo bardziej.
Chodzi mi tu o sposób wykorzystania: tor - jazda sportowa, a użytek "cywilny" na drodze publicznej.

Jeśli chodzi o skuteczność konfiguracji jaką wybrałem u siebie to jestem o nią spokojny [ok]
Za swoje 2 tarcze zapłaciłem 160 zł brutto i dostałem FV.

georem pisze:
gregorrr pisze:
Witam,
nawróciłem się na słuszną i odpowiedzialną drogę.
W moim szalonym pojeździe na dzień dzisiejszy
funkcjonują bardziej wydajne, bo wentylowane, hamulce [zlosnikok].


Dobrze wiedzieć, bo zawsze się zastanawiałem czy wystarczy tylko zaciski i tarcze zmienić. Dzieki za takie info.


Również myślałem o wymianie reszty tj. pompy, przewodów itd.
W końcu większa średnica tłoczka może wymagać innych parametrów.
Na chwilę obecną jest tak jak jest. Pisałem wyżej, że nie przetestowałem tego nawet
bo nie było na to warunków. Jak pośmigam i poobserwuję cały układ
na pewno tutaj dam znać co i jak. Do tego czasu pokopie trochę po necie
w temacie danych i różnic. Z zasłyszanych informacji wynika, że taki układ
hula z powodzeniem. Zobaczymy.

_________________
Mercedes C123 500 CE 81' ... no bardzo lubię jeździć tym samochodem :)
Mercedes W124 320 E 92' + LPG ... diabeł w owczej skórze
Suzuki SV 1000 S 05' - dostawca emocji
KTM Hobby 3 81' - 2 gang - Puch - 2,2 PS - jest moc ;)


Na górę
Post: sob lut 25, 2012 10:25 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
[zlosnikok] w końcu się zaciski samochodu doczekały i to nie byle jakiego [zlosnikok]

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: sob lut 25, 2012 3:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:33 am
Posty: 77
Lokalizacja: Południowe okolice Warszawy
Hamulce będą in plus przy dynamicznej jeździe i częstym hamowaniu - wentylowana tarcza lepiej oddaje ciepło niż lita. O pompę, serwo i przewody się nie martw, w W123 również występowały tłoczki 60mm i te elementy się nie różniły. Jedyna różnica w zaciskach to taka, że są szersze i wchodzi tarcza wentylowana.

Ja kombinuje taki zestaw do siebie, albo z późnego W126 gdzie była większa tarcza na przodzie.

_________________
'76 Mercedes-Benz 123.023 240D
'02 Mercedes-Benz 203.216 C270CDI
'03 VW Golf 1.9TDI Basis bez niczego

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl