mark2222 pisze:
ja patrzyłem do swojej to jakieś 150\szt.
http://www.mikoda.pl/sklep/13397,MERCED ... 6kW-185KM-jest różnica od C123 w wysokości H i tańsze są
http://www.mikoda.pl/sklep/12688,MERCED ... 6kW-185KM-ale jak masz zaciski od W126 to już sam nie wiem, trzeba by to dokładnie przeanalizować
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
bo te z C123 to nie wentylowane są, a Ty widzę, że wentylowane masz założone, czyli te 5 mm różnicy nie szkodzi.
Ja mam zaciski z W126 I serii. Do tych zacisków przewidziane są tarcze wentylowane.
Taka konfiguracja pasuje, jak się okazało, bez problemu do C123.
Co do tarcz nacinanych nawiercanych to bankowo odprowadzają znacznie lepiej ciepło
z takiej tarczy. Przyczyna prosta - większa powierzchnia oddawania ciepłoty.
Nie mniej jednak stwierdziłem, że takie rozwiązanie lepiej pasowałoby do pojazdów
wyczynowych np. w przykładowym Carlssonie gdzie tarcza pracuje na pewno dużo dużo bardziej.
Chodzi mi tu o sposób wykorzystania: tor - jazda sportowa, a użytek "cywilny" na drodze publicznej.
Jeśli chodzi o skuteczność konfiguracji jaką wybrałem u siebie to jestem o nią spokojny
Za swoje 2 tarcze zapłaciłem 160 zł brutto i dostałem FV.
georem pisze:
gregorrr pisze:
Witam,
nawróciłem się na słuszną i odpowiedzialną drogę.
W moim szalonym pojeździe na dzień dzisiejszy
funkcjonują bardziej wydajne, bo wentylowane, hamulce
![[zlosnikok]](./images/smilies/zlosnikok.gif)
.
Dobrze wiedzieć, bo zawsze się zastanawiałem czy wystarczy tylko zaciski i tarcze zmienić. Dzieki za takie info.
Również myślałem o wymianie reszty tj. pompy, przewodów itd.
W końcu większa średnica tłoczka może wymagać innych parametrów.
Na chwilę obecną jest tak jak jest. Pisałem wyżej, że nie przetestowałem tego nawet
bo nie było na to warunków. Jak pośmigam i poobserwuję cały układ
na pewno tutaj dam znać co i jak. Do tego czasu pokopie trochę po necie
w temacie danych i różnic. Z zasłyszanych informacji wynika, że taki układ
hula z powodzeniem. Zobaczymy.