MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn wrz 01, 2025 11:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sty 17, 2005 6:08 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 21, 2004 9:03 am
Posty: 9
Lokalizacja: wałbrzych
miałem kiedyś taki problem w 190E benzynie. Wymyśliłem taki oto sposób na weryfikację zaworu. Wykręciłem wszystkie świece i po kolei ustawiałem tłoki w pozycji ZZ, jednocześnie wpuszczałem sprężone powietrze przez otwór świecy do cylindra w którym tłok był ustawiony w tej pozycji. Jeżeli zawory są ok. to powietrze nie będzie przedostawać się do pozostałych cylindrów. Jeżeli jest inaczej to możesz dokładnie stwierdzić ,który zawór jest nieszczelny-ssący czy wydechowy. Wystarczy ustalić czy powietrze wydostaje się z badanego cylindra przez kolektor wydechowy czy kolektor ssący. Można też to ustalić, uwzgledniając fazy zamknięcia zaworów w poszczególnych cylindrach, na podstawie tego z którego cylindra wydostaje się powietrze. [/list]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 17, 2005 8:26 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
eddie pisze:
miałem kiedyś taki problem w 190E benzynie. Wymyśliłem taki oto sposób na weryfikację zaworu. Wykręciłem wszystkie świece i po kolei ustawiałem tłoki w pozycji ZZ, jednocześnie wpuszczałem sprężone powietrze przez otwór świecy do cylindra w którym tłok był ustawiony w tej pozycji. Jeżeli zawory są ok. to powietrze nie będzie przedostawać się do pozostałych cylindrów. Jeżeli jest inaczej to możesz dokładnie stwierdzić ,który zawór jest nieszczelny-ssący czy wydechowy. Wystarczy ustalić czy powietrze wydostaje się z badanego cylindra przez kolektor wydechowy czy kolektor ssący. Można też to ustalić, uwzgledniając fazy zamknięcia zaworów w poszczególnych cylindrach, na podstawie tego z którego cylindra wydostaje się powietrze. [/list]


A to dobre jest :) Muszę spróbować...

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 18, 2005 8:13 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 25, 2004 3:19 am
Posty: 316
Lokalizacja: Kujawy
Jutro Ci zapodam oznaczenia końcówek wtrysków do 2.0 do innych nie wiem.Do 2.0 wiem bo kupowałem nowe i na pudełku jest oznaczenie. [oczko]

_________________
124 D 2.0 1992 r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl