MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 04, 2025 6:22 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr gru 22, 2004 9:39 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 15, 2004 11:32 am
Posty: 97
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Witam Panowie i Panie!
mam następujący problem: wyjezdziłem do końca ropkę (samochód sam zgasł) . zalałem nową porcję ropy no i wiadomo odpowietrzanie, pompowałem pompka ręczna chyba ze 2 godziny paliwo było juz wszędzie ( filtry, przewody no i chyba w pompie tez po takim pompowaniu) ale auto nie chciało odpalic.
doszdłem do wniosku ze nie dostaje paliwa , wie poluzowałem metalowe przewody na wtryskach i rzeczywiście na 3 garach nie dotawał paliwa. chyba były zapowietrzone metalowe przewody. kręciłem az sie pokazało paliwo na poluzowanych przewodach ( chy 10razu ładowałem akum) no i po tygodniu męki odpalił. było wszystko oki
ale na drugi dzionek znów to samo załapuje tylko na dwóch garach i nie chce odpalić czy to mozliwe zeby te metalowe przewody sie same zapoietrzały (dokrecone są solidnie) i czy mozliwe ze zapowietrzają sie przez przewody gumowe o nadmiarowe na wtryskach? moje sa w nienajlepszej kondycji.

z góry dziekuje za podpowiedzi. dodam ze moje auto to w 123 300D automat ( rozcią nie wchodzi w grę niestety.
a tak na marginesie słyszałem ze jest jakis patent na odpalanie z rozciagu automata - czy cos słyszeliscie o tym?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 12:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 25, 2004 3:19 am
Posty: 316
Lokalizacja: Kujawy
A po zapaleniu silnik jak długo pracował?

_________________
124 D 2.0 1992 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 12:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 15, 2004 11:32 am
Posty: 97
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Merolek 115 pisze:
A po zapaleniu silnik jak długo pracował?



Dość długo zrobiłem pare kilometrów potem zgasiłem potem znów pare kilometrów dopiero po nocy znów nie chciał zapalic. łapie na dwóch garach
świece powinny byc ok bo niedawno wymieniane.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 1:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 25, 2004 3:19 am
Posty: 316
Lokalizacja: Kujawy
Po zapaleniu powinieneś pokolei każdy przewód metalowy który dochodzi do wtrysku poluzować.Tak długo mieć go delikatnie poluzowanego aż wypchnie wszystkie bąbelki powietrza.Jak nie możesz go odpalić teraz to jeszcze raz odpowietrz filtr i pompe za pomocą ręcznej pąpki.A potem dojście do wtrysków za pomocą rozrusznika.Tylko zbyt mocno nie luzuj nakrętek przy wtryskach.Powodzenia.

_________________
124 D 2.0 1992 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 2:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 15, 2004 11:32 am
Posty: 97
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
A powiedzcie mi jeszce czy zły sta przewodów gumowych od nadmiaru na wtryskach moze miec wpływ na zapowietrzanie sie?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 5:29 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz gru 19, 2004 9:14 pm
Posty: 4
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka woj. łódzkie
Cytuj:
a tak na marginesie słyszałem ze jest jakis patent na odpalanie z rozciagu automata - czy cos słyszeliscie o tym?


ponoc Wiedzmin cos wie jak zapalic automata na zaciag...

_________________
MB W201 2.5 D 88'
o taki:
Obrazek


Na górę
Post: śr gru 22, 2004 7:19 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Na drugi raz, jeśli oczywiście masz warunki zalej oba filtry ropą. Będzie ci dużo łatwiej. Ja wtedy nawet nie muszę pompować.

emiloski pisze:
a tak na marginesie słyszałem ze jest jakis patent na odpalanie z rozciagu automata - czy cos słyszeliscie o tym?


Żadna filozofia. Na N trzeba się rozbujać, podgrzać świece już w czasie jazdy i wrzucić na D. Mimo, że literatura podaje 70 km/h, to mi udało się już przy 40.

Oby nie za często.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 24, 2004 9:55 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt gru 24, 2004 8:15 pm
Posty: 25
Lokalizacja: śląsk
weż sobię jeszcze przed odpowietrzaniem wysokiego ciśnienia odpowietrz filtr i całą resztę poluzuj elastyczny przewód wylotowy i po pompój trochę pompką ręczną możesz takżę zdjąść zatyczkę z ostatniego wężyka nadmiarowego i pompuj do tą aż wyleci całe powietrzę .Ja zawszę po wyciągnięciu pompy tak robię i jest ok wysokiego ciśnienia nawet nie dotykam.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl