MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt cze 24, 2025 10:44 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sie 23, 2002 12:54 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 20, 2002 1:00 am
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków
Mam następujący problem: wymieniłem szczotki wraz z regulatorem w moim 55A alternatorze i napięcie ładowania mam 12,7V. To troche za mało, bo po długiej jeździe na wycieraczkach i światłach nie odpalę :-? Regler jest funkiel nowy, oryginał Bosch, szczotki nowe i nie wiem gdzie szukać przyczyny ?? Może Wam szanowni koledzy cosik do głowy wpadnie ?? :o

_________________
Mercedes W123 240D `80
Mercedes W123 300D `79 - ex
Warszawa W223 2.1 E `72


Na górę
Post: sob sie 24, 2002 10:39 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Posty: 197
Lokalizacja: Poznań
Pawełek pisze:
Mam następujący problem: wymieniłem szczotki wraz z regulatorem w moim 55A alternatorze i napięcie ładowania mam 12,7V. To troche za mało, bo po długiej jeździe na wycieraczkach i światłach nie odpalę :-? Regler jest funkiel nowy, oryginał Bosch, szczotki nowe i nie wiem gdzie szukać przyczyny ?? Może Wam szanowni koledzy cosik do głowy wpadnie ?? :o


hello
co było staremu regulatorowi? - skończyły się szczotki?, na starym tez miałeś takie problemy?
Czy ten nowy regulator jest może koloru żóltego? - firmy bosh montowany na tajanie!!!!
sprawdzjak wygląda komutator i jerśli trzeba przeczyść go delikatnym papierkiem ściernym.
jak to nic nie da to dokup do starego regulatora nowe szczotki , przylutuj i powinno być OK.
pozdro

_________________
Suzuki Liana 1.6 '2004
[u]Mazda Premacy 2.0 DiTD '1999[/u]
124 300 TDTurbo '1991 - ex
Daihatsu Move L601 '1997 - ex
‘DEMON PRĘDKOŚCI’ W123’ 200D - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 25, 2002 1:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 20, 2002 1:00 am
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków
W starym regulatorze skończyły się szczotki a nowy jest biały made in Spain. Może to być wina diody ?? (jednej lub więcej...)
Komutator jest zupełnie OK.

_________________
Mercedes W123 240D `80

Mercedes W123 300D `79 - ex

Warszawa W223 2.1 E `72


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 25, 2002 1:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1723
Pawełek pisze:
W starym regulatorze skończyły się szczotki a nowy jest biały made in Spain. Może to być wina diody ?? (jednej lub więcej...)
Komutator jest zupełnie OK.

Kup same szczotki ,i wymień w starym regulatorze.Nowe regulatory są do kitu.Zobacz czy tuleje mosiężne po których ślizgają się szczotki nie są starte.U mnie tuleje były tak wytarte (około 2mm) ,że nowe szczotki słabo dotykały.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 25, 2002 2:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 20, 2002 1:00 am
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków
Te tuleje to właśnie komutator i nie są zbyt wytarte. Spróbuje jeszcze z tymi szczotkami, choć nie chce mi się wierzyć że nowy regulator może być od razu do wyrzucenia.

_________________
Mercedes W123 240D `80

Mercedes W123 300D `79 - ex

Warszawa W223 2.1 E `72


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 26, 2002 9:49 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Posty: 197
Lokalizacja: Poznań
Pawełek pisze:
Te tuleje to właśnie komutator i nie są zbyt wytarte. Spróbuje jeszcze z tymi szczotkami, choć nie chce mi się wierzyć że nowy regulator może być od razu do wyrzucenia.


hello
w nowym żółtym regulatorze elektryk przed kontrolnie przed założeniem odłamał 0,5cm blaszkę z lewej strony i powiedział, że z ta blaszką to nie będzie działać :o - w nowym regulatorku firmy bosh!!!!
Zregeneruj stary regulator będziesz miał pewność że wszystkie elementy są OK.
Kup tylko porządne szczotki
pozdro

_________________
Suzuki Liana 1.6 '2004
[u]Mazda Premacy 2.0 DiTD '1999[/u]
124 300 TDTurbo '1991 - ex
Daihatsu Move L601 '1997 - ex
‘DEMON PRĘDKOŚCI’ W123’ 200D - ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl