MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 06, 2025 12:46 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz maja 30, 2004 1:43 am 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:19 pm
Posty: 5
Lokalizacja: Wolin Pomorski
Witam . Mercedesa 123W 240D mam od niedawna i od poczatku jest problem z wyłączeniem silnika tzn. po przekręcniu stacyjki i wyjęciu kluczyka, silnik jeszcze chodzi przez około 5 sekund po czym gaśnie związku z czym moje pytanie : Co jest przyczną takiego stanu rzeczy ???


Na górę
Post: ndz maja 30, 2004 2:02 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Sebol19 pisze:
Witam . Mercedesa 123W 240D mam od niedawna i od poczatku jest problem z wyłączeniem silnika tzn. po przekręcniu stacyjki i wyjęciu kluczyka, silnik jeszcze chodzi przez około 5 sekund po czym gaśnie związku z czym moje pytanie : Co jest przyczną takiego stanu rzeczy ???


Witaj [usmiech] Wszystko wskazuje na podciśnienie. Albo masz nieszczelny układ, albo pompa nie wydala [szalone] Spróbuj przeszukać forum - chyba niedawno pisaliśmy po raz kolejny o tego typu usterce [oczko]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 30, 2004 9:43 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
witam podciśnienie na bank u mnie jest to samo musze ją przydusić żeby zgasła ale wymontowałem orignalny central zamek i założyłem elektryczny(pneumatyka mnie pokonała )i kombinuje z tym podciśnieniem żeby reszta zoztała regulacja lamp mi działa tylko to gaszenie piero [zlosnik] [zlosnik] ńskie

_________________
W 123 300D 82r R.I.P
w 123 280 E błękit metalic 80r
volvo 460 96 fajnie śmiga
koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""

http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 30, 2004 9:57 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 31, 2004 12:04 am
Posty: 1281
Lokalizacja: Gliwice
mycha pisze:
witam podciśnienie na bank u mnie jest to samo musze ją przydusić żeby zgasła ale wymontowałem orignalny central zamek i założyłem elektryczny(pneumatyka mnie pokonała )i kombinuje z tym podciśnieniem żeby reszta zoztała regulacja lamp mi działa tylko to gaszenie piero [zlosnik] [zlosnik] ńskie


a pousuwałeś i pozaślepiałeś wszystkie przewody podciśnieniowe które zostały z zamka ??
albo tak jak pisze Sebian masz pompę walniętą

_________________
- Mercedes W123 300 TDT, 83r automatic, W201 190E 1993r. W201 190D 1988r. , W210 300TDT 99r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 05, 2004 2:23 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Jeżeli układ jest szczelny to pozostaje odkręcić waku i wymienić membranę za 20-40 zł i zaworki też koło 20-30 zł. UWAGA - dobrze złożyć bo po 2 tygodniach membrana będzie znów do wymiany.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 05, 2004 10:42 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
georem pisze:
Jeżeli układ jest szczelny to pozostaje odkręcić waku i wymienić membranę za 20-40 zł...


... o ile typ pompy na to pozwala [oczko] A jak już kiedyś pisaliśmy - były dwa i w drugim przypadku pozostawała wymiana całej pompy za ok. 1200zł [szalone]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 05, 2004 11:14 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
To ja mam szczęście bo u mnie skończyło się to na 60zł! [zlosnikz]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 09, 2004 10:58 am 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:19 pm
Posty: 5
Lokalizacja: Wolin Pomorski
No i po problemie . Faktycznie problem tkwił w podciśnieniu a konkretnie przewód który dochodzi do pompy był zatkany . Teraz silnik gasnie odrazu po przekręceniu kluczyka . Dzieki bardzo za wszystkie uwagi ;)

_________________
Mercedes W123 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 09, 2004 3:37 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
no to super

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl