MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob gru 21, 2024 5:03 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr maja 06, 2020 10:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 01, 2015 9:24 pm
Posty: 108
Mam taką sytuacje: Mercedes 280 na gaźniku pierwsza seria.
Od gaźnika do aparatu zapłonowego idą dwie rurki od podciśnienia. Jedna z tych rurek była lekko oblamana, skleilem to patexem i wygląda na szczelne a rurka się już nie rusza, nie ma nawet minimalnego luzu.
Kiedy uruchamiam silnik pracuje właściwie przez kilka kilkanaście kilometrów potem kiedy go zgasze i uruchomić nie ponownie obroty zaczynają falować aż auto zgaśnie. Widać że gaźnik próbuje to jakoś samodzielnie regulować ale auto tak czy siak w końcu gaśnie. Wcześniej taki obajw był i ustąpił po wszczelnieniu tej rureczki ale się to rozszczelniła i poleciałem patexem.
Jakie mogą być przyczyny takiej sytuacji że auto po tym jak się dobrze rozgrzej gaśnie wydaje mi się że jest to ewidentnie związane z tymi podciśnieniem i aparatem zapłonowym.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl