Lukasz123 pisze:
Witam, mam dwa pytania odnosnie zegarow w w123
Mam typ z trojkatami (kierunki) i nie wiem czy tak powinno byc ale sa one caly czas (prz zapalonych swiatlach

)lekko podswietlone, a znajomy powiedzial mi ze tak raczej nie powinno byc i cos jest nie tak z elektryka.. czy to prawda?
A drugie pytanie to:
prosze sie nie smiac bo nigdy nie robilem tego:
Jak wymontowac te zegary i dostac sie do licznika kilometrow (bo czasem kreci a czasem nie - cos sie zblokowalo i chce przeczyscic)
Pozdrowienia !
Kontrolki kierunkow nie powinny byc podswietlone. Moze obudowa jest troche przypalona w srodku i przeswituje swiatlo podswietlenia.
Wymontowanie:
1 Zdejmij dolna oslone deski rozdzielczej nad nogami kierowcy
2 Wypchnij zegary od srodka
3 Pozniej odkrec wszystkie sruby mocujace (9 - jedna jest w oporniku suwakowym - taka biala kostka)
4 wyjmij zegary w odpowiedniej kolejnosci, zorietujesz sie.
Czyszczenie raczej nic nie da. Pewnie piersien zaciskowy, ktory jest na walku, na ktorym zamontowane sa kolka z cyframi gl. licznika ma luz. Jesli tak to muszisz caly licznik rozebrac, powyciagac waleczek blokady i ten glowny pozniej odpowienio sciskac ten pierscien.