MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob cze 28, 2025 7:06 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lis 19, 2003 9:29 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 19, 2003 8:53 am
Posty: 124
Lokalizacja: Kielce
Mialem dotychczas 200 d w swoim mesiu jednak okazało sie jak przyszły przymrozki że silnik nie ma kompresji i zapalanoie go z rana jest praktycznie nierealne przy ujemnych temperaturach.Remont więc albo wymiana silnika.Po długich poszukiwaniach znalazłem sobie sliniczek pt. 240 D - po remoncie generalnym na niemieckich częściach. Problemy z odpalaniem rano zniknęły od ręki i wogóle byloby fajnie ale... ano własnie jest ale.
1. Jest głośno - nawet bardzo - nie to że 200 D był jakiś tam cichszy ale miałem oczekiwania że ten będzie ciszej pracował a tu nici. - WIEC pytanko od razu do szacownych Kolegów
CO ZROBIĆ żeby wewnątrz auta było ciszekj?? Da sie jakoś wygłuszyśc odgłosy spod maski?? Mata pod maskę?? Coś do wewnątrz??
2.Coś sie tłiucze.. taki odgłos na wolnych obrotach - mechanik twierdzi że to rura bo mu nie pasowała ta stara i ona jest poluzowana - dlatego sie tłucze.Ma to poprawić ale czy aby nie ściemnia??
3.Na kolumnie kierownicy - właściwie na u jej podstawy tuż koło poduszek trzymających silnik pojawiły sie ślady obicia -świeży metal wyłazi - facet twierdzi że mam stare poduszki od 200 i dlatego silnik na nich lata i sie obija o tę podstawe kolumny kierownicy. No niby tak to wygląda ale to wina poduszek???
4.Moc - hmm jak na 240 to musze przyznać że jest nędzna moc - pod górke puste auto ledow na trójce wchodzi z 60 kmh na budziku.To moja stara 200 z jednym sprawnym cylindrem wbijala sie pod górki na czwórce i przy 80 łaski nie robiła. ponoć to wina pompy ale znowu pytanko - NA pewno?? Prędkość też mam odlotową - 110 wszystkie pieniądze- ani metra szybciej. Czyli wskazywaloby na pompę ale sam nie wiem.I jakby tego było mało - zaczął skubaniec żreć po 10 -12 litrów na 100. Chyba przesada - ta rozdymiona stara 200 paliła 7 i ani grama więcej. Radźcie coś - może oddać ten slinik????


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2003 9:57 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
Coś ten kapitalny remont mi się nie podoba...Jedź do dobrego speca od diesli i wyreguluj pompę wtryskową, od tego bym zaczął. Skąd jesteś? jężeli będziemy wiedzieli ,łatwiej nam będzie kogoś Ci polecić.

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2003 10:51 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
hej
Stawros ma racje (o dziwo [zlosnik] )
pompa moze byc problemem, wiec wyreguluj lub wymien
wydaje mi sie, ze 240D mialo inna pompe niz 200D (niech ktos sie wypowie)-to moze byc ten problem z moca i zuzyciem ON
jesli mechanik nie zrobil "rury" to co z niego za spec??? :o :o
poduszki chyba nie sa winne, no chyba, ze stare sa uszkodzone (to moze byc tluczenie i extra halas)
wytlumienie to mata + to co wsadzisz w drzwi i pod pedaly [zlosnik]

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2003 11:00 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
lysy2 pisze:
hej
Stawros ma racje (o dziwo [zlosnik] )



???????????????????????????????????????????????????
Kiedy nie miałem?

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2003 11:41 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
a co kpic i podpuszczac nie mozna? [zlosnik]
PS.
kiedys na bank nie miales racji ;)
ale nie bede szukal w archiwum ;)

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2003 11:53 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
lysy2 pisze:
a co kpic i podpuszczac nie mozna? [zlosnik]


Pewnie że można.

lysy2 pisze:
kiedys na bank nie miales racji ;)
ale nie bede szukal w archiwum ;)


Szkoda że nie odezwałeś się "kiedyś", ale jeżeli chodzi o mój czynny udział w sekcji "antygazowników' to dam się pokroić że mam rację. [zlosnik]

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2003 1:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 19, 2003 8:53 am
Posty: 124
Lokalizacja: Kielce
Jestem z Kielc - czy poza pompą sądzicie że mogloby to być coś innego??
Pompa jest od 240 żeby było ciekawiej!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2003 1:31 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
Stawros pisze:
???????????????????????????????????????????????????
Kiedy nie miałem?


juz chocby w podpisie nie masz racji oznaczajac 240 DT [zlosnik]
chyba, ze to sedan z turbina :P

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2003 1:42 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
Faktycznie, literówka na którą nie zwróciłem uwagi (ani 560 użytkowników tego forum). Teraz lepiej, tropicielu? :lol:

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
Post: śr lis 19, 2003 3:10 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Nebelwerfer pisze:
...1. Jest głośno - nawet bardzo - nie to że 200 D był jakiś tam cichszy ale miałem oczekiwania że ten będzie ciszej pracował a tu nici. - WIEC pytanko od razu do szacownych Kolegów
CO ZROBIĆ żeby wewnątrz auta było ciszekj?? Da sie jakoś wygłuszyśc odgłosy spod maski?? Mata pod maskę?? Coś do wewnątrz??....

Witaj!
Przed przystąpieniem do wygłuszania auta skupiłbym się na ujarzmieniu problemów z silnikiem, gdyż to one mogą być (i pewnie są) główną przyczyną hałasu w Twojej Mercedes.
Nowe poduszki pod silnikiem, niegrzechoczący wydech i nie dzuirawy, dobre wtryskiwacze, wyregulowana pompa to z pewnością są rzeczy które wpłyną na zmniejszenia hałasu.
Wtedy jeśli będzie Ci jeszcze głośno służe pomocą. Mata na maskę, pasta głusząca + maty do wnętrza, filc pod deskę i pod kanapę, i diesela w środku od benzyny nie odróżnisz na ucho.
Pozdrawiam [oczko]

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
Post: śr lis 19, 2003 6:15 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Stary pare tygodni temu tez zmienilem silnik co prawda nie mam z nowym zadnych problemow (i oby tak dalej) ale Tobie radze zmienic.....MECHANIKA.
Ten chyba na Tobie i Twoim autku sie szkoli.
Ja zmienilem z 240 na 200 i widze ze ta zmiana wyszla mi na lepsze.Autko jezdzi szybciej,ciszej,mniej pali .
Pozdrawiam i zycze powodzenia

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2003 8:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 19, 2003 8:53 am
Posty: 124
Lokalizacja: Kielce
Hmm zatem opinie są w zasadzie zbieżne - mechanik do bani.No cóż .. może macie racje - tylko nie bardzo mam pomysł gdzie teraz z tym moim autkiem iść... może do ASO :)?? Ale wracając do tych osiągów - co sądzicie ?? Może być wina pompy żle ustawionej czy to ten silnik raczej coś nie tak?? Może ktoś ma pomysł jak sprawdzić silnik samodzielnie w prosty sposób?? Zaczynam nikomu juz nie ufać. Mechanicy to krwiopijcy :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2003 11:36 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Nebelwerfer pisze:
Hmm zatem opinie są w zasadzie zbieżne - mechanik do bani.No cóż .. może macie racje - tylko nie bardzo mam pomysł gdzie teraz z tym moim autkiem iść... może do ASO :)?? Ale wracając do tych osiągów - co sądzicie ?? Może być wina pompy żle ustawionej czy to ten silnik raczej coś nie tak?? Może ktoś ma pomysł jak sprawdzić silnik samodzielnie w prosty sposób?? Zaczynam nikomu juz nie ufać. Mechanicy to krwiopijcy :)


Sprawdz cisnienie na cylindrach i bedziesz wiedzial, czy remont to nie byl niemiecki doktor [zlosnik] , sprawdz czy jak docisniesz gaz do konca, to i na pompie masz wysuniecie na max. Diesle ma to do siebie, ze nawet prawie podniety rozpedza sie do swojej predkosci max.

_________________
w123


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl