MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob cze 28, 2025 10:54 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: co to moze byc?
Post: pn wrz 22, 2003 3:16 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 11, 2003 1:49 am
Posty: 28
Lokalizacja: Gdynia
mam problem z moim motorem OM617 88km, gdy jest zimny, lub po dluzszej postoju ma problem z odpaleniem, a konkretnie rozrusznik kreci, acu jest nowy (jesien '02), efekt jest taki jakby nie palily wszystkie gary - telepie nim na boki -> caly sie trzesie. Jesli dam lekko gazu lub skrece go recznym gazem to tez jest ten efekt dlawienia sie (?) ale zaraz ustepuje normalnej pracy, robilem wtryski pare dni temu (regeneracja - wyraznie daje sie odczuc roznice w jezdzie jest dynamiczniejszy, przy okazji wymienilem podkladki pod wtryskami bo byly rozne [sic!]), przy okazji uszczelnilem miske olejowa, wymienilem reczna pompke paliwa (stara ciekla) i zaworki na nowe, ogladalem jak pala swiece - wszedzie rowno, olej jest nowy, filtry tez, pytanie co jest grane? co moze byc przyczyna takiej pracy silnika, oczywiscie padla sugestia ze przydalby sie szwedzki remont, tym bardziej ze kompresja mierzona jakies 0,5 roku temu: 24,27,30,30,30 co raczej zle wrozy :-( silnik ma chyba okolo (licznik sie przekreca przy 99999) 260.000km wiec hmm... nie jest to chyba duzo dla tego silnika, moze to jest kwestia regulacji pompy paliwowej?nie wiem czy nie bede musial go sprzedac wiec na razie remont ze wzgledow finansowych nie wchodzi w gre, z gory dzieki za wszelkie sugestie, silnik ma chyba okolo (licznik sie przekreca przy 99999) 260.000km wiec hmm... nie jest to chyba duzo dla tego silnika, moze to jest kwestia regulacji pompy paliwowej?
no i ostanimi czasy mial spory apetyt na olej, rzedu 0.5l na 400km, olej wlewam mu 15W40 BP Vanelius C3 Extra, zobaczymy jak po tym uszczelnieniu bedzie


Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2003 3:53 pm przez niedz, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: pn wrz 22, 2003 3:37 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
niedz pisze:
sugestia ze przydalby sie szwedzki remont


a co to za remont? grzalka:))))

ma sporo roznice cisnienia na cylindrach, max wedlug producenta to 3 bary. Jak masz 6 to nie dziw sie, ze rzuca nim. U mnie przy roznicy 10 barow nie dalo sie wytrzymac na luzie, przyczyna byl podpalony zawor.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 22, 2003 5:00 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
Posty: 678
Lokalizacja: Lublin
ciśnienie to jedno
ale ja bym stawiał na świece, sprawdzić je, możliwe ze jedna lub dwie nie grzeją

_________________
Robert__W116_300SD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl