MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 16, 2025 6:23 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz maja 11, 2008 12:24 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 7:07 pm
Posty: 115
witam wszystkich.

jak zatankuje do pełna przecika mi zbiornik paliwa w miejscu gdzie jest wkrecony czujnik poziomu paliwa (pewnie cos z gwintem), wiem ze na szrocie zbiornik kosztuje 50 pln, ale chciałbym sie dowiedziec czy jest jakis klej, albo srodek uszczelniajacy co potrafił by to zakleic. bardzo zalezy mi na zaklejeniu tej nieszczelnosci a nie wymianie zbiornika.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 1:38 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
poxsipol :D

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 11:12 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
zaspawać [zlosnikz]

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 12:44 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
Wykręcić czujnik, założyć nową uszczelkę, albo dwie. Generalnie uszczelnić gwint lub nie tankować tak dużo.

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 3:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 7:07 pm
Posty: 115
hmmm, zakładałem uszczelki i po dwie sztuki (gumowe jak i miedziane) i nic to nie daje. nie musze tankowac do pełna zeby przeciekało, bo na zakretach paliwo sie wychlapuje delikatnie. smród ropy w bagazniku a czasem i w aucie czuc.

p.s. zalezy mi na uszczelnieniu a nie na wymianie zbiornika mimo ze koszt to 50 pln. spróbuje poxipolem tylko ciekawi mnie czy tłusta ropa nie przezle kleju, napiszcie jeszcze jaki rodzja poxipolu uzyc.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 4:30 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
Niepoważny jesteś? Na klej czujnik paliwa chcesz zamontować? A jak ci się zepsuje to jak go wtedy wymienisz czy naprawisz? Jaja sobie z ciebie robią, a ty łykasz jak cieple bułki [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]
Moze to tamtędy cieknie tylko rurą od wlewu paliwa?

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 5:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
powaznie pisze :D ja w fordzie zakleiłem zbiornik poxpolem przetarł sie bo spadła objemka z gumy
ale jak ci przecieka na gwincie to nie dawaj uszczelek tylko uszczelnij gwint normalnymi hydraulicznymi pakułami mozna też użyć tasmy teflonowej takiej jak stosują hydraulicy :)

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 8:43 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
kubol pisze:
Niepoważny jesteś? Na klej czujnik paliwa chcesz zamontować? A jak ci się zepsuje to jak go wtedy wymienisz czy naprawisz?



Spokojnie, widziałeś na jak duży klucz jest czujnik, i jak jest dobre dojście do niego . Mozna spokojnie nasadkowym zerwać takie uszczelnienie wykonane z poxipolu, nawet jakby nawalone było na cały gwint i pod czujnik.
Poxipol nie jest az tak odporny na uszkodzenia mechaniczne, i ja bym to tak uszczelnił, tzn. wymieniałbym cały zbiornik,ale poxipol bedzie dobry do tego.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 9:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 7:07 pm
Posty: 115
ok padło na poxipol, tylko jaki kupic, przezroczysty, metalizowany... czy jakis inny ??? <br>Dodano po 1 minutach.:<br> hmm a moze kupic cos takiego, kit do klejenia zbiorników i chłodnic??

http://allegro.pl/item360410722_klej_do ... odnic.html


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 12, 2008 3:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 12:13 am
Posty: 239
Lokalizacja: Białystok
Ja kiedyś, fakt. że nie w MB a w VW Polo skleiłem rurę od zbiornika paliwa zestawem naprawczym do łódek 8)

Spoiwo jest banalne w użyciu, odporne na wilgoć, łatwo potem będzie tobie je odkręcić bo po prostu pęknie... ogólnie rzecz biorąc same plusy...

Zestaw kosztuje około 15 PLN i starczy Tobie żeby obkleić 1/3 zbiornika [zlosnik]

Pzdr

_________________
W123 280CE '84
Mitsubishi Pajero 3.0V6 '98
Volvo V50 2.0D '07


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 16, 2008 9:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
apartyda26 pisze:
chciałbym sie dowiedziec czy jest jakis klej, albo srodek uszczelniajacy co potrafił by to zakleic


Mydło.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl