MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 11:56 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sie 23, 2007 12:36 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
witam,
potrzebowałbym fotkę licznika a konkretnie cyferblatu prękościomierza W116 350 SE, i dodatkowo nr części, który jest tam na dole.

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 10:05 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
Obrazek

prosz....co do numeru części to tak jak wcześniej pisałem, będę w przyszłym tygodniu u blacharza to spiszę numer częsci.



Pozdrawiam,

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 4:30 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
Dzięki Kuba, wygląda, że mam taki sam, nie fatyguj się po nr części.
Remik mnie wystraszył, że jak skrzynia 3 biegowa, to po co trzecie kreski od zmiany biegów (III), jak skrzynia zmienia dwa razy. Ale jak masz tak samo to chyba jest ok.

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 9:54 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
kubol pisze:
Remik mnie wystraszył, że jak skrzynia 3 biegowa, to po co trzecie kreski od zmiany biegów (III), jak skrzynia zmienia dwa razy. Ale jak masz tak samo to chyba jest ok.


Ale nadal tego nie rozumiem, 450 chyba ma licznik I-ok.95, II ok. 155 i koniec kresek, widziałem też takie:
I - 105
II - 170
III - brak

dziwne, ale chciałbym żeby nam to ktoś (znawca W116) wyjaśnieł, bo licznik wygląda jak od skrzyni 4-ro biegowej w 350.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2007 11:01 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
Remik, a były 4 biegowe w 350? Bo w jednych materiałach znajduję, że były i 3 i 4, a w innych z kolei że z V8 tylko 3. W instrukcji obsługi mojego auta jest rysunke licznika z taki samymi kreskami jak w aucie moim i Kubitusa.
????

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 24, 2007 7:39 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
kubol pisze:
Remik, a były 4 biegowe w 350?


Były 4 biegowe ręczne skrzynie. Ale takie fopa z tym licznikiem, nie chciało im się produkować odpowiedniej wersji. ;)

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 05, 2007 9:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
georem pisze:
kubol pisze:
Remik, a były 4 biegowe w 350?


Były 4 biegowe ręczne skrzynie. Ale takie fopa z tym licznikiem, nie chciało im się produkować odpowiedniej wersji. ;)


Sam odpowiedziałeś sobie na pytanie na którę ja też długo szukałem odpowiedzi. Po prostu przy motorze M 116 mógł być 4-biegowy manual lub 3-biegowy automat, ale zegary zawsze były z zaznaczonymi biegami dla wersji z 4. biegami. Przy M 117 nie było problemu, bo był tylko 3-biegowy automat, a przy M 110 zarówno manual jak i automat miał 4. biegi (chwała Bogu!), więc też bez problemu.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl