MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 8:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sie 26, 2007 1:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 02, 2006 5:57 pm
Posty: 78
Lokalizacja: Wrocław
Witam serdecznie!
Proszę o poradę! Zakończyłem mini remont wnętrza bagażnika(komora koła zapasowego i boczne wnęki - usunięcie rdzy i zaminiowanie).
Czym teraz zakonserwować boczne wnęki - te na co dzień wyłożone plastikowymi osłonami?
Pozdrawiam!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 26, 2007 6:27 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Przypilnuj aby w bocznych kieszeniach i w koszu koła zapasowego były drożne otwory odpływowe, bo innaczej cała robota szybko pójdzie się .....
Potem można pomalować całość niezbyt grubo barankiem na pistolet, z tym że aby urzymać orginalną barwę wnetrza bagaznika nalezy dodać do czarnego baranka chyba około 10 % białego. PS gdzieś kiedyś była receptura tego koloru, kto to podawał? przyznać się [zlosnik] Pamiętam że w starszych autach był to kolor całkiem czarny. Dopiero w późniejszych pojawiła się wyblakła czerń.

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 26, 2007 9:47 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
O kolorach bagaznika tu:

http://tinyurl.com/26s8fr

Szczerze powiedziawszy nie bardzo widze sensu polozenia warstwy bitumicznej wewnatrz bagaznika. Zrobilbym to na gladko, jesli auto jest tego warte, to oczywiscie w slusznym kolorze i odcieniu, a wneki, czyli dna kieszeni, nadkola, szpare miedzy nadkolem a blotnikiem oraz wnetrza blotnikow potraktowal sluszna porcja preparatu na bazie wosku, a dopiero pozniej zalozyl plastykowe oslony, dbajac oczywiscie, jak wspomnial *Maniek, o droznosc odplywow. Sprawa jest dosyc prosta. Powierzchnia ta nie jest narazona na uszkodzenia mechaniczne, chociaz przesuwane kolo zapasowe i lewarek powoduja scieranie sie lakieru do zywego (zwlaszcza, gdy oryginalne, przyklejane zabezpieczenia z materialu juz nie istnieja), ale to woda osadzajaca sie w sposob naturalny na tych plaszczyznach w wyniku roznicy temperatur i wilgoci oraz ewntualne przecieki sa tutaj problemem.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl