MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 8:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt sie 21, 2007 3:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:56 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Włoszczowa
powiem Ci szczerze, że nie wiem... przypuszczalnie masz rację bo minus jest na masie... reasumujac .. przewód z kostką o którym mówisz musi iść do akumulatora... jeśli tak jest to wepnij sie miedzy tą kostkę a alternator i odpal silnik.. miernik powinien CI wskazać prąd jakim ładuje akumulator

_________________
MB S123 300TD - w trakcie remontu
BMW E21 316 B+G '78 - do sprzedania
Renault 21 1.7 B '92 - do sprzedania
Ex a jednak w rodzinie W123 240D '77-"Mercbezel"
Ex MB W126 2.8 B Automat '82


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 21, 2007 5:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
w teorii masz racje, choc wystarczy tylko odpiac kleme i w ten sposob sprawdzac prad ladowania (latwiej), ale zwykly miernik ma zakres 10A, lepszy np. metex ma 20A, a spodziewany jest rzedu 50A - wiec jak zmierzysz?
ja nie widzialem jeszcze akku co ma 12,6V i nie zakreci silnikiem
jak moj mial kiedys 12,1V to lekko pierdnal , ale juz 12,4V powoli rzezilo.

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 21, 2007 6:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 15, 2007 9:39 pm
Posty: 323
Lokalizacja: Perzów
lysy2 pisze:
w teorii masz racje, choc wystarczy tylko odpiac kleme i w ten sposob sprawdzac prad ladowania (latwiej), ale zwykly miernik ma zakres 10A, lepszy np. metex ma 20A, a spodziewany jest rzedu 50A - wiec jak zmierzysz?
ja nie widzialem jeszcze akku co ma 12,6V i nie zakreci silnikiem
jak moj mial kiedys 12,1V to lekko pierdnal , ale juz 12,4V powoli rzezilo.


Ja nie mam problemu z zakręceniem silnika- zawsze odpali, ale zdziwilo mnie zbyt niskie napiecie ladowania. Wg teorii to przy takim ladowaniu jak wspomnialem wczesniej, akumulator powinien byc niedoladowany ale jest ok, mimo ze nie jezdze na dlugich trasach. Wiec moze regulator ma juz taka konstrukcje?
Dodam, że kolega ma kubusia (w115)240d i u niego napiecie ma podobna wartośc jak u mnie i nidgy nie mial problemów zimą. Zawsze zagrzal, pyk i silnik klekocze

Co do sprawdzenia pradu ladowania to chyba nie sprawdze tego swoim miernikiem, poniewaz ma zakres tylko 10A

_________________
Fiat 126elx - EX, tradycyjnie pierwsze auto
Mercedes W123 300D 1980 - ex, szkoda że go sprzedałem...
Mercedes w202 C220D Elegance- już 8 rok rok ze mną. Będzie klasyk?
Mercedes A208 200Kompressor Avantagrde- wóz na lato


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl