MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 6:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lip 01, 2003 8:55 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw cze 26, 2003 3:08 pm
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa
Hej

W moim 28letnim M123 lewy prog i czesc podwozia (konkretnie juz bylo latane zywica - teraz sa 2 spore dziury ;)) sa do wymiany. Widzialem ceny samych blach zewnetrznych i nie sa one zastraszajace - pojechalem do najblizszego blacharza i ten mi powiedzial co nastepuje - robocizna progu 400zl + blacha (60-70) - tlumaczyl to tym ze cale "wnetrze" progu jest do recznej roboty bo nie ma takim do kupienia. Tak wiec za wymiane 2 progow i blachy w podwoziu powiedzial 1200zl calosc.
Moje pytanie jaka to jest cena - duzo/malo. A drugie pytanie na co zwrocic uwage powinienem (moze nie trzeba wymeniac progu) oraz czy ktos z Wroclawia zna moze jakiegos fachmana ktory zrobi to DOBRZE - ze wytrzyma kolejne 28l ;P
Aha - jakie powinny nastapic kroki po wymianie progu/podwozia - w sesie jak konserwowac.

Pozdrawiam
--
Adrian Siemieniak


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 01, 2003 10:01 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Drogi kolego, na pewno znajdą sę chętni, aby Tobie pomóc, lecz najpierw zapraszam na forum ,,Powitalne,,.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: wt lip 01, 2003 6:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn maja 20, 2002 11:40 am
Posty: 322
Numer GG: 1202652
Lokalizacja: grodzisk wlkp
sauron pisze:
Hej

W moim 28letnim M123 lewy prog i czesc podwozia (konkretnie juz bylo latane zywica - teraz sa 2 spore dziury ;)) sa do wymiany. Widzialem ceny samych blach zewnetrznych i nie sa one zastraszajace - pojechalem do najblizszego blacharza i ten mi powiedzial co nastepuje - robocizna progu 400zl + blacha (60-70) - tlumaczyl to tym ze cale "wnetrze" progu jest do recznej roboty bo nie ma takim do kupienia. Tak wiec za wymiane 2 progow i blachy w podwoziu powiedzial 1200zl calosc.
Moje pytanie jaka to jest cena - duzo/malo. A drugie pytanie na co zwrocic uwage powinienem (moze nie trzeba wymeniac progu) oraz czy ktos z Wroclawia zna moze jakiegos fachmana ktory zrobi to DOBRZE - ze wytrzyma kolejne 28l ;P
Aha - jakie powinny nastapic kroki po wymianie progu/podwozia - w sesie jak konserwowac.

Pozdrawiam
--
Adrian Siemieniak


No kolego najpierw wypadało by się przywitać a co do blach to na 100% są do kupienia a 1200zł za dwa progi i część podwozia to chyba z nowymi elementami bo jak za samą robote to jest to normalny napad

_________________
MB W123 200D AUTOMAT sprzedany
W126 2,8 SE AUTOMAT 84r
W202 250TD kombi 97r
609886857


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 01, 2003 9:14 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Dostać można prawie wszystko: próg, próg z podciągiem i rurami dla lewarka. płaty podłogi. Najlepiej i blisko http://osp.netium.pl
Na co zwrócić uwagę jeszcze: przejście podłogi w ścianę czołową, dolna krawędź tylnego nadkola - dokładniej kiedyś to wszystko opisałem tu:
http://macmerc.netium.com.pl/klub/warsz ... akup01.php

Co do ceny to pod warszawą 300 zł wymiana progu z wyłataniem podciągu z jednej strony. Ja 4 lata temu za wymianę obu progów łatanie podciągów, podłogi i tylnych nadkoli zapłaciłem równo 1000 zł, bez blach, i zabezpieczenia antykorozyjnego.
Co po naprawie:
Zaopatrz się w komplet zaślepek gumowych które siedzą w progach i podłodze, bo większość jeśli już nie powypadały to nie będzie się nadawać do użycia. Od spodu podłogę i progi po wyczyszczeniu i zagruntowaniu (np Corr Activ) najlepiej pokryć "barankiem" ale nie takim w sprayu tylko z pistoletu. Potem jeszcze można wszystko zamalować Bitexem . Do wnętrza progu należy wtrysnąć (także najlepiej przy pomocy pisoletu) Fluidol MLP z dodatkiem oleju silnikowego.
Powodzenia [oczko]

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl