Dostać można prawie wszystko: próg, próg z podciągiem i rurami dla lewarka. płaty podłogi. Najlepiej i blisko
http://osp.netium.pl
Na co zwrócić uwagę jeszcze: przejście podłogi w ścianę czołową, dolna krawędź tylnego nadkola - dokładniej kiedyś to wszystko opisałem tu:
http://macmerc.netium.com.pl/klub/warsz ... akup01.php
Co do ceny to pod warszawą 300 zł wymiana progu z wyłataniem podciągu z jednej strony. Ja 4 lata temu za wymianę obu progów łatanie podciągów, podłogi i tylnych nadkoli zapłaciłem równo 1000 zł, bez blach, i zabezpieczenia antykorozyjnego.
Co po naprawie:
Zaopatrz się w komplet zaślepek gumowych które siedzą w progach i podłodze, bo większość jeśli już nie powypadały to nie będzie się nadawać do użycia. Od spodu podłogę i progi po wyczyszczeniu i zagruntowaniu (np Corr Activ) najlepiej pokryć "barankiem" ale nie takim w sprayu tylko z pistoletu. Potem jeszcze można wszystko zamalować Bitexem . Do wnętrza progu należy wtrysnąć (także najlepiej przy pomocy pisoletu) Fluidol MLP z dodatkiem oleju silnikowego.
Powodzenia
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)