broneq, wyciągnąłeś linki do jakichś wyjątkowych smaczków, niektóre nawet z przebiegiem 30.000, część poniżej 100 tys. i dwa z jakimś chorym wyobrażeniem cenowym, za to z rzadkim wypasem. W taki sposób można wszystko udowodnić. Poobserwuj zakończone aucje na ebay'u. To jest wiarygodne żródło, bo pokazuje, ile faktycznie ludzie są w stanie zapłacić za auto i że dwudziestoparoletnie auta w przeważającej większości nie są takimi rodzynkami.
broneq pisze:
ale zasadniczo to mało części nosi oznaczenie S123 czy C123, zazwyczaj części mają oznaczenia W123 i dlatego ja określam moje autko (nie poprawnie
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
(...)
Ale jakie części mają oznaczenie W123?
Żeluś pisze:
(...)różnie ludzie mówią, prawidłowe oznaczenie jest C123, ale mówi się W123 coupe ( bo W123 to jest sedan, ale tak jakoś się oznacza w ten sposób model,a potem dodaje się C, S itd. ), tak samo z oznaczeniem T ( = S ), A, C, ...

każdy wie oco chodzi w obu przypadkach ( 1 C123, 2 W123C ) więc uważam, że i tak i tak jest dobrze
Nie, nie , nie, Żeluś proszę Cię, nie kombinuj!
Przytoczyłeś link do dyskusji, która wiele wyjaśniła, po czym piszesz teraz, że i tak i siak jest okej, bo tobie się tak wydaje. Nie jest dobrze, ale też nie ma przymusu. Poznać natomiast zorientowanego po oznaczeniu jego.