Witam,
Mam problem(y).
W jednym momencie pojawiły się problemy w kilku miejscach i coś czuję, że powód może być jeden. (nie ukrywam, że modlę sie o jedno tanie rozwiązanie,

)
Problemy to:
- gaśnięcie po zapaleniu na benzynie - łagodny spadek obrotów - tylko przy zimnym silniku
- przeciąganie w ASB po kick-down'ie; czasem zbytnie, nagłe lub niespodziewane szarpnięcie, którego występuje w momentach w jakich do tej pory nie wyczuwałem zmiany biegu
- wczoraj zgłupiał mi wskażnik poziomy paliwa i nie działały kierunkowskazy (po ruszeniu problem znikł - raczej się ukrył,

(( )
Co zostało w tym temacie robione:
- sprawdzony został moduł kontrolujący pracę pompy - OK
- poziom oleju w ASB i kolor - (raczej) OK - zapach sprawdzę za 5 min.
Po ogrzaniu silnika pracuje na benzynie OK, jedynie ta ASB,

((((.
POMOCY, bo dzisiaj nie zasnę. (a jak nawet, to z obawą, że jutro rano coś nowego nie zadziała lub zadziała "inaczej") <br>
Dodano po 15 godzinach. 47 minutach.:<br> Mam dodatkowe pytanko:
Przy jakich prędkościach ASB zmienia Wam biegi.
W "Mieczysławie" ostatnia zmiana następuje teraz przy 100-105 km/h (wcześniej było 90 km/h). Czy ta zmiana nie wpłynie na ASB?