MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 5:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt gru 08, 2006 12:25 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
Mitu pisze:
Zapewne niepotrzebnie się czepiam

Prafrazując Pana Kononowicza: "... podkreślam jeszcze raz, daleki jestem od porównywania FSO z DB" :)) Po prostu się nie zrozumieliśmy, to wszystko...

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 08, 2006 6:44 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
wracajc do tematu: juz wiele lat temu slyszalem te plotke, ze nadwozia do D sa mocniejsze niz do B. Ale jekos nigdy nie udalo sie tego potwierdzic (za bardzo sie nie przykladalem). Faktem jest, ze taryfy (Taxi International) maja mocniejsze nadwozie - pisane bylo o tym w temacie o taksowkach. Moj Opel D tez ma inaczej wspawane mocowanie poduszek silnika niz jego bracia benzyniaki.
Juz od wielu lat od pierwszej blachy po kompletny samochod podrozuje przez cala tasme puszka z zaprogramowanymi wszystkimi opcjami i wcale bym sie nie zdziwil gdyby ktos w ramach wyposazenia "silnik wysokoprezny" wstukal opcje paru(dziesiecu) dodatkowych zgrzewow.

harrier nie przejmuj sie: ja cie od razu dokladnie zrozumialem. Problem z Polonezami 1.9 D jest stary jak one same i dobrze znany...

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 09, 2006 2:20 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Witajcie!
Swego czasu byłem na tropie który wskazywal że diesle miały wzmocnioną belkę poprzeczną łączącą podłużnice (ta belka pomiędzy chłodnicą a zderzakiem). Reguła ta trafiła jednak na chyba ze 2 wyjątki i być może ma związek ze zmianami na przestrzeni lat.
Przyjrzyjcie się zatem dokładnie, belka benzyniaka ma kształt muchy (zwęża się na środku) zaś w dieslu ta belka jest jeszcze obudowana dodatkową blachą.

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl