swirek1 pisze:
Teraz potrzebuję następnych informacji. Pierwsze to ciśnienie oleju po uruchomieniu ok 1,5 przy wyższych obrotach 3. Jak się zagrzało auto i spadły obroty to ok 0,5 - 0,6 na obrotach z trudem 1,5. Ale w weekend wymienię olej oraz filtr oleju. Być może to są przyczyny. Na wolnych obrotach gubił czasami niektóre wiaderka ale zapewne jest to spowodowane, że wydawał dzwięki prawie jak mój W123 240D. Wydaje mi się, że są to zaworki proszę teraz o informację jak one są regulowane? Hydro-elementy (klepały bo niskie ciśnienie oleju), płytki czy śrubki??? W przypadku możliwości regulacji jaki ma być luz.
Więc co do cisnienia, wymień koniecznie olej i FILTR!! Na 99% będzie GIT. O luzach zaworowych w M110 było już pisane więc poszperaj wyszukiwarką, reguluje sie kluczem bodajrze 13:
prawdopodobnie jest 0,10/0,25 i 0,15/0,30 ale upewnij się!
a dobra masz tu kolego leniuszku:
http://macmerc.eltrakon.pl/silniki/m110/05-210.pdf