MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 5:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn gru 04, 2006 8:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 25, 2003 12:53 am
Posty: 438
Lokalizacja: Opole/Wrocław
o masz! po latach mój wątek wraca na afisze :)

_________________
W123 280 E '77 "Merlin"
W123 250
W201 2.0 '85


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 06, 2006 10:54 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz gru 03, 2006 8:32 pm
Posty: 4
Witam!

Niestety jeszcze nie udało mi się sprawdzić kompresji ale zrobię to w poniedziałek dzięki za podanie wartości. Udało mi się zdobyć kabelki i nowe świece. Kiedy już podłączyłem świeczki położyłem, na pokrywie klawiatury, cacy iskierki, że konia by powaliło. Zdjąłem filtr powietrza klapka cacy prosta. Paliwko wymieniłem na "funkiel nówke sztuke nie śmiganą (chociaż w przypadku niektórych stacji paliw nie wiadomo ile razy już przelatane) ;P". Tak więc idąc dalej po sprawdzeniu iskierki odkręciłem korek od oleju spojrzałem rozrząd który był już mokry więc olej jest ;P. Kiedy świece znalazły się już na swoim miejscu udało się kabeli podłączyć. Kręce rozrusznikiem. Niestety bendiks czasami odmawia posłuszeństwa więc zadanie było utrudnione. No więc za pierwszym razem nic. Za drugim dałem troszkę gazu i w garażu zrobiłę się głośno niestety po chwilce musiałem uśmiercić pojazd bo pedał gazu się zaciął w podłodze :). Ale po szybkiej naprawie przy użyciu WD40 tych wszystkich dźwigni od gazu autko zagadało za pierwszy raz. No więc odpala. Teraz potrzebuję następnych informacji. Pierwsze to ciśnienie oleju po uruchomieniu ok 1,5 przy wyższych obrotach 3. Jak się zagrzało auto i spadły obroty to ok 0,5 - 0,6 na obrotach z trudem 1,5. Ale w weekend wymienię olej oraz filtr oleju. Być może to są przyczyny. Na wolnych obrotach gubił czasami niektóre wiaderka ale zapewne jest to spowodowane, że wydawał dzwięki prawie jak mój W123 240D. Wydaje mi się, że są to zaworki proszę teraz o informację jak one są regulowane? Hydro-elementy (klepały bo niskie ciśnienie oleju), płytki czy śrubki??? W przypadku możliwości regulacji jaki ma być luz.

Pozdrawiam
Wojtek


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 07, 2006 2:26 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
swirek1 pisze:
W123 280SE z 79


Tak odbiegajac od tematu... co to za model? :P

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 07, 2006 7:29 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
swirek1 pisze:
Teraz potrzebuję następnych informacji. Pierwsze to ciśnienie oleju po uruchomieniu ok 1,5 przy wyższych obrotach 3. Jak się zagrzało auto i spadły obroty to ok 0,5 - 0,6 na obrotach z trudem 1,5. Ale w weekend wymienię olej oraz filtr oleju. Być może to są przyczyny. Na wolnych obrotach gubił czasami niektóre wiaderka ale zapewne jest to spowodowane, że wydawał dzwięki prawie jak mój W123 240D. Wydaje mi się, że są to zaworki proszę teraz o informację jak one są regulowane? Hydro-elementy (klepały bo niskie ciśnienie oleju), płytki czy śrubki??? W przypadku możliwości regulacji jaki ma być luz.


Więc co do cisnienia, wymień koniecznie olej i FILTR!! Na 99% będzie GIT. O luzach zaworowych w M110 było już pisane więc poszperaj wyszukiwarką, reguluje sie kluczem bodajrze 13:

prawdopodobnie jest 0,10/0,25 i 0,15/0,30 ale upewnij się!
a dobra masz tu kolego leniuszku:

http://macmerc.eltrakon.pl/silniki/m110/05-210.pdf

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 07, 2006 10:55 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz gru 03, 2006 8:32 pm
Posty: 4
Witam!

Kolega leniuszek dziękuje bardzo za pomoc! W poniedziałek wyreguluje luz, zmienię olej przykręcę tablice i spróbuję ruszyć z miejsca. Mam nadzieję, że się uda.

Pozdrawiam
Wojtek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl