Marek Barczyk pisze:
Kłaniam się wszystkim forumowiczom. Bardzo dziękuję za słowa uznania, jest mi niezmiernie miło. Wojtkowi123 dziękuję za pomoc, pytasz co robiłem? Trudno wszystko wymienić, ale przede wszystkim blacharkę, lakier, konserwację, naprawę reflektorów, zderzaka tylnego, szyberdachu, anteny ele, tylnych lamp, dołożenie ele szyb, klimy, obrotomierza, odnowienie podsufitki oraz szeroko rozumiana kosmetyka. Klima jest jeszcze nie skończona bo mnie goniły terminy (wesele szwagra), zostało założyć sprężarkę, chłodnicę i zrobić elektrykę. Marv pyta o wyposażenie. Z tego co się orientuję to łatwiej wymienić to czego nie ma, czyli niwo, ABS, wycieraczki reflektorów. Ps. Przy okazji proszę o pomoc. a) Podłączając akumulator następuje przeskok iskry, myślę że to nienormalne zjawisko, co może być przyczyną ? b) W jakich granicach powinna się zawierać wartość ciśnienia sprężania M110? Z wyrazami szacunku Marek
Odnośnie ciśnienia w M110 znajdziesz w historii parę tematów. Jako że się zagłębiałem w to ostatnio, telegraficznym skrótem wygląda to tak:
Powinno wynosić najlepiej około 11-13 atm, z tym że nie większe skoki niż 1,5 atm między sąsiednimi cylindrami. Im mniejsze skoki tym lepiej.