MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 12:44 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt paź 06, 2006 11:02 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 14, 2005 1:02 am
Posty: 38
Lokalizacja: Warszawa
Proszę o pomoc w diagnozie.
W trakcie jazdy na prawych zakrętach, wtedy kiedy szczególnie obciążona jest lewa strona samochodu oraz w trakcie jazdy z ustaloną prędkością, słychać wyrażne stukanie w okolicach tylnej, lewej osi.
Częstotliwość stukania jest proporcjonalna do osiąganej prędkości.
Prosze o wasze opinie.

Greg

_________________
W123 '82, 250 Automatic


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 06, 2006 11:23 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw gru 04, 2003 8:06 am
Posty: 219
Lokalizacja: Słupsk
Mialem identyczne objawy. Ustepowaly po calkowitym zatrzymaniu auta i pojawialy sie ponownie powyzej 70 km/h. Wymienilem polos i stukanie ustapilo.

_________________
Obecnie: W140 S350 1995, Audi A6 C6 3,2
Dawniej:123 240D 1982, 123 200 1979, 123 240D 1981, 123 230TE 1982, Volvo 340 DL Variomatic, Volvo 760 2,3T, W163 3.2 W168 1.6, Volvo V70 1998, Lexus LS400 1995


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 06, 2006 12:08 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
prawdopodobnie przegub półosi "przeskakuje" możesz go wymienić lub całą półoś [szalone]
tak jak napisał
Jarek Cz. lub linka pomocniczego zahacza o oponę
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 07, 2006 11:07 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
Zobacz koło czy nie ma luzów na łożysku...

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 08, 2006 2:53 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 14, 2005 1:02 am
Posty: 38
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki za wszystkie podpowiedzi.

Oprócz opisanego defektu, tylne zawieszenie wyje dodatkowo jak w pedzącym miejskim autobusie.
Poprzedni właściciel mówił mi około roku temu, że niedługo będę musiał most wymieniać.

Myślicie że ma sens wymiana całego wału? Wymienić wszystko co zaczyna sie na zewnetrznej krawędzi lewego, tylnego koła, a kończy na prawym?

_________________
W123 '82, 250 Automatic


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl