Nie wiem czy już pokombinowałeś

, ale jeśli jeszcze nie całkiem, to tak to wygląda w nowszym silniku z automatem (to chyba bez znaczenia):
Elementy leżą w takiej kolejności, jak się je montuje, nie licząc oczywiście wspornika przy silniku

. Tobie pewnie posypało się to samo co u mnie, czyli ta gumowa, zwężająca się "tulejka", która wchodzi w metalową (zakładając, że przy heblu jest tak samo). Ja niestety muszę wymienić też linkę, ponieważ tarła bezpośrednio o metalową tulejkę i sterczą z niej druty
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)
.
Ale cały komplecik już leży, jutro wymieniam

.
EDIT:
Wymieniłem i od razu śpieszę donieść, że mosiężny element na zdjęciu (ten ze śrubeczką) jest ciałem obcym w tym zestawieniu

. Ktoś sobie nim po prostu skracał linkę
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
, tak więc proszę nie brać go pod uwagę.