MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 11:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ASB
Post: wt wrz 12, 2006 10:47 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:43 am
Posty: 43
Lokalizacja: ZAMOSC
witam wszystkich i pozdrawiam serdecznie

poszukuje schematu polaczen podcisnieniowych sterowania automatyczna skrzynia biegow w MB-123 3.0 diesel


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 12, 2006 11:18 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Witaj!

Zachęcam do zapoznania się z działaniem naszej forumowej wyszukiwarki, która przy lekkim tylko pogłaskaniu wypluwa z siebie np coś takiego, dla skrzyni sterowanej tylko podciśninieniem, a nie linką:

http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=9356

[oczko]

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 12, 2006 11:54 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:43 am
Posty: 43
Lokalizacja: ZAMOSC
nie jestem wybredny ale taki rysunek mam ale z czym sie to je tego nie wiem gdyz jest to tylko i wylacznie jeden z obwodow zalezy mi na calym schemacie poczawszy od p-py podcisnieniowej poprzez wylacznik zaplonu az do podlaczenia skrzyni biegow


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 12, 2006 12:18 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
To musisz poprosić kogoś z EPC.

W skrzyni masz tylko jedno połączenie, przy pompie góra trzy, z czego jedno właśnie do skrzyni. Pozostaje trójnik na pokrywie zaworów: do skrzyni i do pompy, którego zdjęcia także są w archiwum.

No chyba, że układasz przewody zupełnie od nowa, w takim razie przepraszam.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł: ASB w123
Post: wt wrz 12, 2006 7:06 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:43 am
Posty: 43
Lokalizacja: ZAMOSC
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11580 ... rcedes.jpg

przesylam zdjecie moich polaczen ZAZNACZAM nie wiem czy to jest prawidlowe

kolor czerwony i seledynowy oznaczja polaczenie z pompy vacum

kolor niebieski odchodzacy z trojnika w dol to odciecie zaplonu poprzez elektrozawor(uszkodzona stacyjka)

kolor zolty to polaczenie skrzyni biegow

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11580 ... 000031.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/res_1 ... 000033.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/res_1 ... 000035.jpg

oto zdjecia urzadzenia ktore gdzies powinno byc zamontowane ale gdzie tego nie wiem

nie wiem tez jak podlaczyc te wyjscia i ogolnie nic nie wiem prosze o opis tego wynalazku

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/res_1 ... _pompa.jpg

a to moja p-pa wtryskowa

[/img]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 12, 2006 7:08 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:43 am
Posty: 43
Lokalizacja: ZAMOSC
w tym jest caly problem ze kiedys w tym samochodzie byl manual ale poprzedni wlasciciel wstawil do niego ASB no i powstal problem ze sterowaniem-metoda prob i bledow udalo mi sie popodlaczac co nieco ale nie wszystko i nie do konca-jest w skrzyni wyjscie na podcisnienie co polaczylem za posrednictwem trojnikow z podcisnieniem od serwa wiec pojawilo sie jakies sterowanie lecz efekt jest taki ze "przeciaga"biegi tzn.zmiana trybu pracy jest za dluga i nim nastapi zmiana nastepnego biegu to silnik malo nie wyskoczy z ramy <br>Dodano po 2 godzinach. 3 minutach.:<br> http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11580 ... rcedes.jpg

przesylam zdjecie moich polaczen ZAZNACZAM nie wiem czy to jest prawidlowe

kolor czerwony i seledynowy oznaczja polaczenie z pompy vacum

kolor niebieski odchodzacy z trojnika w dol to odciecie zaplonu poprzez elektrozawor(uszkodzona stacyjka)

kolor zolty to polaczenie skrzyni biegow

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11580 ... 000031.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/res_1 ... 000033.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/res_1 ... 000035.jpg

oto zdjecia urzadzenia ktore gdzies powinno byc zamontowane ale gdzie tego nie wiem

nie wiem tez jak podlaczyc te wyjscia i ogolnie nic nie wiem prosze o opis tego wynalazku

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/res_1 ... _pompa.jpg

a to moja p-pa wtryskowa


Na górę
 Tytuł: ASB
Post: wt wrz 12, 2006 11:03 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:43 am
Posty: 43
Lokalizacja: ZAMOSC
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11580 ... m_func.jpg

znalazlem taki oto schemat tylko jesli ktos moze mi go rozszyfrowac to bede wdzieczny w szczegolnosci chodzi mi o :

co to jest za zawor o numerze 140; 125 ; 65

dokad prowadza koncowki przewodow pokazane na rysunku a mianowicie

C;D E

co to za czujnik temperatury (nr.20)

no i ten numer 124

w moim MB jest cos takigo

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/res_1 ... aworek.jpg

kolor czerw. polaczone do skrzyni

kolor nieb.do przewodu serwa


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 12, 2006 11:14 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
lysy62 - nie zakładaj 3 topiców na ten sam temat

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 13, 2006 7:51 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Bukol pisze:
lysy62 - nie zakładaj 3 topiców na ten sam temat

Za kolejne zachowanie tego rodzaju - ban na 10 dni, chyba że Admin stwierdzi multikonto.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 13, 2006 8:49 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:43 am
Posty: 43
Lokalizacja: ZAMOSC
nie wiem o co chodzi

no to jak mam zaznaczac swoje posty ze chodzi mi o w123

myslalem ze jak mam jakis problem to go tutaj opisuje poslugujac sie tym samym tematem zeby wiadomo bylo o co chodzi i ze jest to kontynuacja mojego problemu

moze nalezaloby jakos to wyjasnic lub wytulmaczyc nie kazdy jest tak biegly w temacie tego forum


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 13, 2006 9:03 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Zatem wyjaśniam: wszystkie Twoje posty kręcą się wokół tego samego tematu - czyli ASB w W123. Wystarczy jeden wątek na temat ASB, serio. Jak zapewne zauważyłeś, scaliłem Twoje 3 tematy w jeden, a Ty nadal swoje. Czyli, reasumując - jeżeli masz problem ze skrzynią biegów, to piszesz/zakładasz 1 (słownie: jeden) wątem na ten temat. To usprawnia czytanie forum i późniejsze wyszukiwanie informacji.

Oczywiście jak za kilka miesięcy pojawi się u Ciebie nowy problem, to załóż odrębny wątek, ale 3 czy 4 na jeden temat w przeciągu 2 dni to już przesada. Zresztą jest to w regulaminie forum, tylko pewnie nie czytałeś.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 13, 2006 9:49 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:43 am
Posty: 43
Lokalizacja: ZAMOSC
przyznam szczerze ze zaczalem tutaj pisac spontanicznie nie czytajac regulaminu ale wyniklo to z mojej pobieznej lecz nie dokladnej lektury pojawiajacych sie na tym forum tematow jak tez i opisow postaram sie na przyszlosc nie popelniac takich bledow ale prosze mi wierzyc ze problem z jakim sie borykam troszke zacmil mi to o czym zostalem poinformowany


z powazaniem lysy62


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 13, 2006 11:02 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Dobra, nie ma sprawy. Przeczytaj regulamin i na przyszłość nie dubluj topiców i będzie [ok]

Tymczasem miłego klepania na forum i zdobycia potrzebnej wiedzy!

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl