w tym jest caly problem ze kiedys w tym samochodzie byl manual ale poprzedni wlasciciel wstawil do niego ASB no i powstal problem ze sterowaniem-metoda prob i bledow udalo mi sie popodlaczac co nieco ale nie wszystko i nie do konca-jest w skrzyni wyjscie na podcisnienie co polaczylem za posrednictwem trojnikow z podcisnieniem od serwa wiec pojawilo sie jakies sterowanie lecz efekt jest taki ze "przeciaga"biegi tzn.zmiana trybu pracy jest za dluga i nim nastapi zmiana nastepnego biegu to silnik malo nie wyskoczy z ramy <br>
Dodano po 2 godzinach. 3 minutach.:<br>
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11580 ... rcedes.jpg
przesylam zdjecie moich polaczen ZAZNACZAM nie wiem czy to jest prawidlowe
kolor czerwony i seledynowy oznaczja polaczenie z pompy vacum
kolor niebieski odchodzacy z trojnika w dol to odciecie zaplonu poprzez elektrozawor(uszkodzona stacyjka)
kolor zolty to polaczenie skrzyni biegow
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11580 ... 000031.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/res_1 ... 000033.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/res_1 ... 000035.jpg
oto zdjecia urzadzenia ktore gdzies powinno byc zamontowane ale gdzie tego nie wiem
nie wiem tez jak podlaczyc te wyjscia i ogolnie nic nie wiem prosze o opis tego wynalazku
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/res_1 ... _pompa.jpg
a to moja p-pa wtryskowa