MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 10:18 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: szczeliny drzwi
Post: śr wrz 06, 2006 3:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Witam, problem mam taki, mianowice: podziwiając rude wykwity i dziury w karoseri mego wozidła zauważyłem że, szczeliny w tylnych drzwiach różnią się od siebie. I tak co następuje: w prawych drzwiach tylnych szczelina wynosi powiedzmy około 7mm (suwmiarkę zostawiłem w domu:)) a w lewych około 4mm, mierzone na wysokości dołu szyby. Drzwi raczej nie opadły, wszytsko zamyka się bez problemu. Nasuwa mi się pytanie czy autko miało wczesniej jakiegoś dzwona?? Dodam że tylny pas jest powiedzmy "lekko" zeżarty na spodzie i pod lampami, pod bagażnikiem zauważyłem, na podłużnicach jakieś wzmocnienia w postaci profili przykręconych, postaram się zrobić zdjęcie niedługo. Mam pytanie, może mi ktoś doradzi, czy warto bawić się w remont blacharki, czy lepiej szukać jakiejś budy na przekładkę. Powiedzmy że słowo remont to przesada, ale czy warto łatać takie auto i doprowadzić do jakiegoś lepszego stanu.?
Pozdrawiam

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
Post: śr wrz 06, 2006 3:26 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Elwood BLUES MOBIL pisze:
(...)pod bagażnikiem zauważyłem, na podłużnicach jakieś wzmocnienia w postaci profili przykręconych, postaram się zrobić zdjęcie niedługo.


Te profile pojawily się w którymś momencie produkcji. Na pewno są w 3. serii.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 06, 2006 3:34 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
Elwood BLUES MOBIL pisze:
na podłużnicach jakieś wzmocnienia w postaci profili przykręconych,

Masz/miałeś hak? Takie?

Elwood BLUES MOBIL pisze:
Mam pytanie, może mi ktoś doradzi, czy warto bawić się w remont blacharki, czy lepiej szukać jakiejś budy na przekładkę

Chwila, dopije kawę to Ci wywróżę.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 06, 2006 4:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Dzięki Wojz i ~(me: how) za wyjaśnienie kwestii profili, podobno kiedyś był hak więc wszystko wskazuje na to że profile są oryginalne :).
Wojz jakbyś mógł dopić tą kawke i powróżyć z fusów to by było git :) bo nie wiem co mam robić

Jeszcze jakby ktoś wyjaśnił mi sprawę szczelin to bym się też ucieszył

A tymczasem jadę posmażyć frytki :)
Pozdrawiam

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 06, 2006 4:40 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
Elwood BLUES MOBIL pisze:
Wojz jakbyś mógł dopić tą kawke i powróżyć z fusów to by było git bo nie wiem co mam robić

Pijam wyłącznie rozpuszczalną oraz espresso, więc bez np. zdjęć, długo poczekasz :lol: .

Elwood BLUES MOBIL pisze:
Jeszcze jakby ktoś wyjaśnił mi sprawę szczelin to bym się też ucieszył

Było, ale znaj moje dobre serce: wielkości szczelin


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 07, 2006 8:20 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 22, 2006 1:51 am
Posty: 676
Numer GG: 4141125
Lokalizacja: Gliwice
Elwood BLUES MOBIL pisze:
na podłużnicach jakieś wzmocnienia w postaci profili przykręconych


Jeżeli to takie profile jakie pokazuje Wojz to właśnie pozostałość po haku holowniczym. Wtrącam się do dyskusji bo mnie cholera bierze jak widzę na Allegro na przykład ofertę sprzedaży haka do W123 w postaci samej belki z kulą! I jeszcze gość zaklina się, że to cały komplet. Kiedyś to nawet pokusiłem się o telefon to sprzedającego. Na pytanie co ze wzmocnieniami pod bagażnikiem ten oświadczył mi, iż w III serii już nie montowali! (jasne, bo i w I i w II też nie - bo to część haka a nie karoserii samochodu!) Poza tym w skład zestawu montażowego wchodzą oprócz rzeczonej belki i podłużnic również tłoczone blachy montowane w bagażniku w zagłębieniach za nadkolami. (Mają przyspawane tuleje, w któe wchodzą śruby mocujące belkę z kulą).
Rzuć okiem Elwood do bagażnika czy nie masz takich przykręconych.

_________________
W123 240D '83 - Taigabeige
E30 318 iS '89 - Sterlingsilber Metallic
601 923 947


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 07, 2006 1:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Cytuj:
Rzuć okiem Elwood do bagażnika

...hehe to najpierw bym się musiał przekopać przez górę "przydatnych" gratów....wydaje mi się że blach nie ma, ale mój mechanik powiedział że w tym aucie był kiedyś hak, ale o tych profilach to właśnie On mi powiedział że ktoś se wcześniej wmontował takie wzmocnienie bo widocznie podłużnice juz słabe ( a profile to takie jak pokazał Wojz)
.......chyba muszę zmienić mechanika ;)
Dzięki wszytskim za rady

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 07, 2006 2:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 22, 2006 1:51 am
Posty: 676
Numer GG: 4141125
Lokalizacja: Gliwice
Elwood BLUES MOBIL pisze:
takie wzmocnienie


... to na 100% część pozostała po zamontowanym haku holowniczym.

Student

_________________
W123 240D '83 - Taigabeige
E30 318 iS '89 - Sterlingsilber Metallic
601 923 947


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 09, 2006 12:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 01, 2006 5:27 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Marki
Poza tym w skład zestawu montażowego wchodzą oprócz rzeczonej belki i podłużnic również tłoczone blachy montowane w bagażniku w zagłębieniach za nadkolami. (Mają przyspawane tuleje, w któe wchodzą śruby mocujące belkę z kulą).


A ma może ktoś jakieś zdjecia jak to wyglada?? Umnie w poprzednim aucie był oryginalny hak i nie widzialem nic na podlużnicach oraz w bagażniku wzmocnien. Jedyne co pamietam to pod zderzakiem masywna belka chyba kwadratowa.W obecnym 123 mam prywatny hak z belka z rury i ma jedynie na dlugosci bagażnika pod kolem zapasowym dosyc gruba rure która jest przymocowana zaraz przed tylnym mostem. Zainteresował Mnie ten wątek bo troche jeżdze z przyczepą :) Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 09, 2006 12:44 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
merolek pisze:
A ma może ktoś jakieś zdjecia jak to wyglada??

U mnie tak:

Obrazek


P.S. Mam wrażenie, że nie tak dawno o tym było.... :D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 09, 2006 12:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 01, 2006 5:27 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Marki
wojz pisze:
merolek pisze:
A ma może ktoś jakieś zdjecia jak to wyglada??

U mnie tak:

Obrazek


P.S. Mam wrażenie, że nie tak dawno o tym było.... :D


Dzieki za fotke i juz przypominam sobie że w poprzednim to mialem ale w obecnym brak takiego wzmocnienia.Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl