MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 10:17 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn wrz 04, 2006 10:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 25, 2003 12:53 am
Posty: 438
Lokalizacja: Opole/Wrocław
Fymek pisze:
Cem pisze:
Kopuła koło 200 zł, kable koło 600-800 zł, paluch z 50 zł. ;)

Zanim postanowisz kupić, sprawdź w jakim stanie są te elementy. ;)


yyy, to narazie wymienie swiece [zlosnik] ,

a sa moze jakies zamienniki? z tego co widzialem to sa w sklepie z czesciami o nazwie "FOTA" - mozna tam to kupic taniej?

te same czesci sa w Focie co tu...to wszystko bedzie pasowalo? :P

http://www.kager.com.pl/kager/staticDis ... icleType/1


tylko boje sie tak po kolei wszytko wymieniac skoro to wcale nie musi byc to...


Fymek nie musisz pędzić po części do ASO. W Focie znajdziesz tańsze zamienniki i bedziesz miał do wyboru kilka dobrych firm. Kable Kager dobrze nadają sie do gazu, tak jaki i świece Kager Gas. Mozesz także zainwestować wiekszą kase w Championa czy tez Bosch'a.
Tylko napier spróbuj ustalić przyczynę tych zachowań, a potem inwestuj, żebyś nie wymieniał tego co dobre.

_________________
W123 280 E '77 "Merlin"
W123 250
W201 2.0 '85


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 05, 2006 7:30 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 06, 2006 11:14 am
Posty: 361
Lokalizacja: Kraków
Problem rozwiazany (mam nadzieje...)

Wczoraj wieczorem wyszedlem do auta posprawdzac czy sa docisniete kable itp. Zapalilem silnik i cos usłyszałem, było to walenie pradu po silniku [zlosnikz] , pozniej zauwazylem, iskra byla slabo widoczna, na jednym kablu mialem przebicie...wzialem izolacje i go okleilem (narazie dopoki nie kupie kabli :P ), przejechalem sie i auto chodzi normalnie :) .

U tego "mechanika" (pierwszego) co wymienialem olej sprawdzal mi tez kable jak przyjechalem za drugim razem sie poskarzyc co sie stalo! Najciekawsze jest to, ze dal swoje kable i samochod chodzil tak samo, czyzby on tez mial przebicie na kablu...? I jezeli je sprawdzal czy nie ma przebic i wyszlo, ze nie ma to "remont silnika" chcial robic. Chcial mnie chyba poprostu zrobic w bambuko [zlosnik]

Wczoraj po wymianie swiecy przez te 0,5km jazdy tak sie nie dzialo, a przeciez kabel nadal mial przebicie...wiec? :o


Narazie jezdzi tak jak powinien... :)


Adres mojego poprzedniego "mechanika" napisze jak bede tamtedy przejezdzal bo zapomnialem, napisze jeszcze dzis.

Bardzo dziekuje za wszelka pomoc mi okazana i za wszelie sugestie dotyczace problemu :)

_________________
Mercedes-Benz W116 280SE '78 - Cruiser


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 05, 2006 8:46 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
Fymek pisze:
Wczoraj po wymianie swiecy przez te 0,5km jazdy tak sie nie dzialo, a przeciez kabel nadal mial przebicie...wiec?


Więc wszystko prawidłowo. Pracował poprawnie do czasu złapania wyższej temperatury.

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch
210 000 km
----------------------------------------------------
Żonę mam w domu, kochankę w garażu.
----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 05, 2006 10:58 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
W takim razie gratuluje rozwiązania problemu bez mechanika. ;)
Teraz tylko kup porządne kable coby nie padły w krótkim czasie.

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 05, 2006 11:26 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 06, 2006 11:14 am
Posty: 361
Lokalizacja: Kraków
Croolick pisze:
Fymek pisze:
Wczoraj po wymianie swiecy przez te 0,5km jazdy tak sie nie dzialo, a przeciez kabel nadal mial przebicie...wiec?


Więc wszystko prawidłowo. Pracował poprawnie do czasu złapania wyższej temperatury.


Tez mi tak ojciec powiedzial :P .

Kiedy moge zadzwonic zebysmy sie umowili na pogawedke? [zlosnik] . Sobota? :P

Cem pisze:
W takim razie gratuluje rozwiązania problemu bez mechanika.


Jak sobie nie zrobisz sam to nikt Ci nie zrobi... :P

Cem pisze:
Teraz tylko kup porządne kable coby nie padły w krótkim czasie.


Dzieki za sugestie na temat "dyskoteki pod maska" [zlosnikz] .

A jakie sa dobre kable? Sa moze jakies specjalne do auta na gaz? tak jak np. swiece Kager'a Gaz?


A warsztacik, w którym wymienialem olej i tak sie porobilo z autkiem opisze w "Rankingu" wieczorem [zlosnik] , tylko musze adresik spisac ;)

_________________
Mercedes-Benz W116 280SE '78 - Cruiser


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 05, 2006 3:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
Fymek pisze:
Kiedy moge zadzwonic zebysmy sie umowili na pogawedke?


Zadzwonić możesz przecież w kazdej chwili.[hehe]


Fymek pisze:
Sobota?



Do soboty daleko a wieczory wolne. [zlosnik]


Fymek pisze:
Jak sobie nie zrobisz sam to nikt Ci nie zrobi...



:oops:
No wiesz my tu o Mercedesach gadamy a tu takie [zlosnikhihi] <br>Dodano po 6 minutach.:<br>
Fymek pisze:
A jakie sa dobre kable?


Beru [ok]


Fymek pisze:
Sa moze jakies specjalne do auta na gaz?


Pewnie, że tak. Pałer marketingu robi swoje. :P

Najlepsze do gazu są zdecydowanie nowe, czyste, porządnie założone druty przeznaczone do danego modelu. Odnoszę wrażenie, że p r a w i e tak samo jest ze świecami.
U mnie iskrzy Bosch i nie narzekam a najwięcej pochlebnych opini ma NTK/NGK.

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch

210 000 km

----------------------------------------------------

Żonę mam w domu, kochankę w garażu.

----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 05, 2006 7:54 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Fymek pisze:
zapomnialem dodac, ze zdjalem z kabli te takie metalowe oslonki, zeby wykluczyc przebicia...


No widze że trafiłeś ze 116 jak ja, na pierd......... partaczy co doprowadzą Cię do ołysienia.

1. Olej kiepski ale nie może mieć wpływu na takie objawy.
2. Stawiam na przewody. Te metalowe osłonki są po to że mają być, po tym co piszesz Twoje są do wyrzucenia. Kup nowe przewody, jak nie stać Cię na BERU kup np. NGK/CHAMPIONY/JANMORY w 200-400 zł się zmieścisz. Ale wymień je sobie na spokojnie sam, na zimnym silniku, łącznie z kompletem świec NGK. Palec i kopułkę możesz ładnie wyczyścić i powinno być GIT. Zobaczymy co dalej.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 05, 2006 11:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 06, 2006 11:14 am
Posty: 361
Lokalizacja: Kraków
georem pisze:
Fymek pisze:
zapomnialem dodac, ze zdjalem z kabli te takie metalowe oslonki, zeby wykluczyc przebicia...


2. Stawiam na przewody. Te metalowe osłonki są po to że mają być.


problem zostal rozwiazany... Wina przebicia w przewodzie.

Gdybym nie wywalil metalowych oslonek to bym nie znalazl przebicia...takze dobrze sie stalo, ze je zdjalem :P

_________________
Mercedes-Benz W116 280SE '78 - Cruiser


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 06, 2006 9:23 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Jeszcze tylko jedno słówko:
ZANIM ZAMONTUJESZ NOWE ŚWIECZKI POUSTAWIAJ NA NICH PRZERWY takie jak chciał producent danego modelu auta [zlosnik]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 06, 2006 10:00 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Fymek pisze:
Gdybym nie wywalil metalowych oslonek to bym nie znalazl przebicia...takze dobrze sie stalo, ze je zdjalem :P


Ale to nie wina metalowych osłon że masz przebicia tylko złych przewodów.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl