MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 3:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz cze 04, 2006 10:36 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
WItam

napiszcie mi które piny zewrzeć jak wyjmę przekaźnik pompy paliw az mojego zamochodu, chodzi o to żeby pompa działała, bez rozrusznika itd.


nie mam przekaźnika takiego dużego koło zawiasu, więc chyba tak jak w czołgu będzie to jeden z tych srebrnych na lewym błotniku pod czarną pokrywką

Pytanie.

1.Który to jest, jest ich chyba 5 ... ale to sobie poradzę metodą prób i błędów.
2. Które styki z chyba 5 nóżek zewrzec zeby pompa zaczęła działać ...

mam już wykręcone wtryski , w poniedziałek chcę je zawieźć do sprawdzenia ... ( na tym przyrządzie do diesla chyba pójdzie nie ?)
Wiem wiem ... auto chodzi tak że wygrywa zawody, ale IMO powinno chodzić jeszcze szybciej ...

PS. Nie ma ktoz z was na zbyciu przewodu stalowego od szprycy do wtrysku na 1wszym cyl??? ... u mnie się ukręcił ( a raczej to ja go ukręciłem )

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl