WItam
napiszcie mi które piny zewrzeć jak wyjmę przekaźnik pompy paliw az mojego zamochodu, chodzi o to żeby pompa działała, bez rozrusznika itd.
nie mam przekaźnika takiego dużego koło zawiasu, więc chyba tak jak w czołgu będzie to jeden z tych srebrnych na lewym błotniku pod czarną pokrywką
Pytanie.
1.Który to jest, jest ich chyba 5 ... ale to sobie poradzę metodą prób i błędów.
2. Które styki z chyba 5 nóżek zewrzec zeby pompa zaczęła działać ...
mam już wykręcone wtryski , w poniedziałek chcę je zawieźć do sprawdzenia ... ( na tym przyrządzie do diesla chyba pójdzie nie ?)
Wiem wiem ... auto chodzi tak że wygrywa zawody, ale IMO powinno chodzić jeszcze szybciej ...
PS. Nie ma ktoz z was na zbyciu przewodu stalowego od szprycy do wtrysku na 1wszym cyl??? ... u mnie się ukręcił ( a raczej to ja go ukręciłem )
_________________ ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110 C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier C123 280CE "Carlsson" W107 560sl W108 280se 3.5 Rote Sau
|